понеделник, 26 август 2019 г.

EOS | Tropical Escape

Трябва да призная, че това е първия продукт на EOS, който използвам. Преди време взех техни балсами, които обаче върнах без да използвам, защото не бяха това, което очаквах. Когато видях обаче, че от марката вече имат и друг тип балсами, които са без пчелен восък (за алергичните към пчелни продукти, като мен), а съставът е доста по-семпъл. Tropical Escape ме привлече моментално и всъщност, закупих два комплекта от тази лимитирана серия.


Комплекта включва ексфолиант за устни, който е 6,3 гр., крем за ръце с грамаж 44 мл. и балсам за устни, с грамаж 7 гр. Всъщност, балсамът за устни може да бъде закупен и отделно. Кремът за ръце е с аромат на гуава,  скраба за устни има аромат на манго, а балсамът - диня. Но лично аз усещам предимно някакъв сладък, плодов аромат, който не мога със сигурност да определя като нито един конкретен плод. И трите ми харесват, несъмнено, като балсамчето има най-приятния аромат от трите, поне според мен. Много са свежи и летни!




Опаковка: Скраба за устни е в много симпатична, супер малко и компактно стъклено бурканче. Балсамът за устни и в нетипична опаковка, наподобяваща триъгълник. Знаете, че балсамите на марката са сравнявани с форма на яйце. Тази обаче не е чак толкова заоблена. Лосионът за ръце е в пластмасова, твърда опаковка, идеална за чанта. Забележката ми е относно опаковката на балсамчето. Още преди да го отворя, отвън имаше малко разтечено олио. Това е всъщност оплакване, които имат много от потребителите на този тип кристални балсамчета. Но всъщност не е от самия продукт вътре, тъй като той беше непокътнат. Иначе се затваря плътно, като завъртите капачето до щракване. 




Формула: Скраба за устни има по-мазна консистенция, наподобяваща олио, като частиците вътре са сравнително едри. След като избърсах от устните си продукта, по тях остана лек мазен филм, което задържа устните ми хидратирани. Харесва ми, нямам никакви забележки за него. 





Лосионът за ръце е доста ароматизиран, може би малко повече, отколкото бих искала, но попива много бързо и е лек. Аз наистина не мога да понасям тежките, мазни кремове за ръце и за щастие този не е от тях. 


И идва ред на балсамът, който всъщност беше основната причина да взема този коплект. Има страхотен външен вид - кристален балсам, който е без добавени оцветители. По-лек от стандарет малсам за устни. Не е мазен и смятам, че е удачен като основа за червило. Това, което не ми хареса е, че в състава си има citrid acid, което беше доста странно за мен, тъй като доколкото съм запозната, тази съставка се намира в повечето продукти за мазна или акнетична кожа. Относно хидратащия - да, има такава, но не е много дълготрайна. Ако имате екстремно напукани устни, със сигурност ще имате нужда по-скоро от медицински балсам. Това обаче, което не ми хареса в продукта е, че.. въпреки, че изглежда твърд, всъщност се счупи в основата. Продължавам да го използвам, разбира се, но тъй като е гелообразен, кристален продукт (не съм сигурна как да го опиша по друг начин), не е особено стабилен в основата и след няколко седмици използване се счупи. Може би съм приложила повече натиск, не съм сигурна. 





Заключение: Въпреки недостатъците на балсамът (непрактичен за носене, нестабилен в основата), смятам, че комплекта си заслужава. Аромата е страхотен, формата на продуктите е нестандартна, ароматите са много плодови и свежи, идеални за лятото. А и разбира се, съставът на продуктите е една идея по-добър и изчистен откъм вредни съставки. Не съжалявам, че взех два кмоплекта.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •