четвъртък, 26 ноември 2020 г.

Black Friday Wishlist (makeup edition)

 И ето, дойде дългоочакваното време от годината с най-примамливи разпродажби, поне при повечето търговци. За тази година определено имам списък с козметични продукти, с които искам да се сдобия от настоящия черен петък който смятам да изпълня, тъй като на пазара има доста интересни продукти, особено за празниците. 

Макар вече да имам доста козметика, която подкрай тези пандемични времена нямам възможност да използвам толкова често, колкото ми се иска, винаги се чувствам привлечена от интересни и/или нови продукти, които не съм пробвала. Същото важи и за марки, които са непознати за мен, но добре познати в световен мащаб. Хубавото е, че покрай коледните празници има доста приятни сетове или лимитирани продукти, които биха били идеални идеи за коледни подаръци или ако просто искате да зарадвате себе си, както е в моя случай. 

Sigma Beauty Rendezvous Eyeshadow Palette - това е палитрата, която очаквах най-дълго време. Защо? Защото е на бранд, който се е доказал с качеството си, а освен това продукта е компактен и много празнично изглеждащ. Палитрата включва единствено цветове, които са изключително подходящи за ежедневна употреба, а освен това към палитрата получавате и една от най-продаваните им и харесвани четки за сенки. Аз лично бих се зарадвала изключително много на такъв подарък. 

Smashbox Cover Shot Eye Palette в цвят Prism - това е несъмнено една от марките, които отдавна исках да пробвам. Когато видях, че се предлага в Notino нямаше как да не взема поне един от цветовете. Тези мини палитри са популярни най-вече с външния си вид, който напомня на поздравителните картички отпреди години, които сменяха изображенията си в зависимост от ъгала, под който ги гледате. Несъмнено колекционерски и различен дизайн, към който нямаше как да остана безпристрастна. А освен това, ако поръчате продукти на марката до неделя, получаваше подарък тяхната L.A. Cover shot палитра, което е страхотна оферта (от която аз вече се възползвах). А причината да се спра именно на цветовата комбинация Prism е това, че има няколко холограмни цвята. Има огромно разнообразие от мини палитри, но смятам, че имам достатъчно ежедневни цветове. Затова исках нещо по-различно и празнично!

Revolution PRO New Neutral в цвят Romance - тази палитра също заглеждам доста отдавна, отново заради duochrome цветовете и. И определено смятам, че времето най-накрая да я взема е дошло! Да, още сенки, знам.. Трябва да се спра, но не и днес :)

La Roche-Posay Physiologique мицеларна вода-пяна за почистване - този продукт имам в травъл разфасовка и много го харесвам. Затова със сигурност ще закупя и пълноразмерния вариант. Не изсушава кожата, приятен за употреба, определено много ми харесва. 

MAC Cosmetics Cremesheen Lipstick в цвят Modesty - аз съм една от малкото, които до момента не са имали нищо на бранда. Да, знам за MAC от страшно много години, но така и не посягаш към техните продукти. До днес. Вече съм решила да взема този цвят, който е идеалния светъл розов нюд, с кремообразна формула, който ще прави устните да изглеждат по-обемни и сочни, заради глос финиша си. 

XX by Revolution MAXX IMPACT - от дълго време търся черна очна линия, която да е трайна, да не се размазва и да е на прилична цена. И се спрях на новата серия на Revolution. Убедена съм, че четчицата няма да ми влезе в употреба, защото обикновено подобен тип четка, която е в комплект към продукта е доста неудобна и не прави тънки линии. Но така или иначе, в случая аз ще взема тази гел линия именно заради самия продукт. А и честно казано харесвам гел очните линии най-много. 

Hugo Boss BOSS The Scent Private Accord - всъщност вече си взех този парфюм, но в най-малката предлагана опаковка от 30 мл. Парфюма е страхотен! Аз лично не мога да се съглася, че ароматните нотки са досущ като портокал и шоколад, но определено има аромат на нещо сладко, нещо вкусно и много ми харесва. И смятам да закупя пълноразмерния флакон. 

 

Това беше моя смисък с козметични продукти, които със сигурност ще взема. А кои са нещата, които вие искате? 
Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •