неделя, 21 февруари 2021 г.

Hugo Boss | BOSS Alive EDP

Парфюмите на Hugo Boss са едни от най-популярните през последните години. Защо? Защото са сравнително достъпни като цена, имат голямо разнообразие и интересни аромати. Както вече знаете, аз харесах парфюма Private Accord. Исках да пробвам друг парфюм на марката и се спрях на сравнително новия Alive. Този дамски парфюм определено не беше това, което очаквах. Повече може да разберете по-надолу. 


Опаковка: Флакона беше първото нещо, което привлече вниманието ми. Много добре изглеждаш, почти унисекс, със златен, метален кант отстрани на самото шишенце. Капачката също се затваря много плътно и се усеща тежко. Това е най-голямата предлагана разфасовка от 80 мл. Има известно противопсотавяне между името на парфюма и усещането което носи. Някак здраво стъпил на краката си, тежък и масивен флакон за дами, които определено са наясно какво харесват, а кутийката и дори самата реклама предполагат едно по-лежерно, игриво поведение и безгрижие. Противно на очакванията, аромата също не е лек и цитрусов, а по-скоро топъл, есенно-зимен, но затова по-надолу. Всеки детайл относно дизайна е изпипан и дори на кутията има златен кант отстрани, а на предната част е изобразен самяпарфюм с релеф. Целия дизайн е доста минималистичен, семпъл, но на мен лично много ми харесва. 




Аромат: Според вида на ароматните нотки, очаквах много сладък, предимно плодово-ванилов аромат, с дървестни базисни нотки. Уви обаче, това не се оказа точно така. Всъщност, аз съм забелязала, че дървестни нотки не винаги се съчетават добре с моята кожа, а предвид, че тук има повече от 3, общо взето си беше риск да взема аромата на сляпо. Върху моята кожа специално, през първите часове не усещам плодовете или ванилията, както е при повечето хора, а именно дървестните базисни нотки. В последствие аромата става по-сладък и ванилов, докато не се слее с кожата напълно. Трайността е доста добра, по-добра от другия техен парфюм, който имам. Според фрагрантика, аромата е преобладаващо плодов, но аз лично не мога да се съглася с това. За мен това е един дървесен парфюм, който съдържа в себе си известна сладост, предимно идваща от ванилията, но плодовете далеч не са водещите. Топъл, есенно-зимен, ненатрапчив. Напомня ми малко парфюмите на по-бюджетните класове, като например Avon. Усещам и нещо леко лютиво, леко натрапчиво, което предполагам идва от канелата или мащерката.  




Връхни нотки - 

Мадагаскарска ванилия, слива, канела, ябълка, касис

- Сърцевина -

Жасмин, мащерка

- Базистни нотки - 

Кедър, дървестни нотки, сандалово дърво, маслиново дърво


В заключение: Непретенциозен аромат, който е топъл и добре балансиран, подходящ за тези от вас, които обичат дървестните ароматни нотки в парфюмите. Харесва ми, но съща така е някак обикновен, неутрален. Би могъл да бъде унисекс, тъй като наистина сладостта не преобладава. Флакона е красив и стилен, добре премерен. Цената спрямо трайността е много добра. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •