неделя, 17 ноември 2019 г.

Makeup Revolution | Jewel Collection - Jelly Highlighter - Dazzling

Наскоро ви показах два глоса от Jewel колекцията на Makeup Revolution, която всъщност е миналогодишната им Коледна колекция. Продуктите са лимитирани, но все още могат да бъдат открити. Това ревю ще посветя и на един от техните хайлайтъри, който си закупих преди около 2 месеца. Jewel Collection предлага 3 цвята озарители, сред които Dazzling е най-светлият.


Гел хайлайтрите станаха популярни през последните 2 години. До момента обаче, аз не бях използвала точно такъв тип продукт. Със сигурност обаче е нещо, което ми хареса. По-надолу ще прочетете защо.



Опаковка: Бях много изненадана, когато видях, че опаковката всъщност е стъклена. Не знам защо, но бях напълно убедена, предвид снимките в интернет, че бурканчето е пластмасово. Но грешах. Доста стабилна и тежка, стъклена опаковка. Капакът се затваря плътно, но изисква известно напасване. Дизайна напомня на заскрежен прозорец (поне това е моята асоциация) и е страхотен. Семпъл, но същевремнно различен. Получавате 8,5 гр. продукт, което смятам, че е огромно количество предвид това колко е икономичен.



Цвят: Аз се спрях на този, тъй като е най-подходящ за светла кожа. Всъщност е нещо средно между перлено бяло и сребристо, с преобладаващ сребрист нюанс. Много покривен. Нужно ви е количество не повече от кърфица, за да постигнете ефект. Ако сложите повече от това, както аз направих за целта на снимките със суочове, ще заблестите от километър (хиперболизация или по-скоро не). Наистина не е от естествено-изглеждащите хайлайтъри, но ако наситен ефект е това, което търсите, ще го получите. Прави кожата да изглежда като порцеланова - гладка и озарена.



Формула: Както се подразбира и от името, това е гел хайлайтър. На практика е нещо като мус, който е гъст, но се разнася лесно. Интересна текстура, която до момента не бях срещала. Ако харесвате течните и кремообразни озарители, този също ще ви хареса. Ако обаче се придържате към пресованите и прахообразните, този не е за вас. Трайността му е отлична.



И остана да ви покажа и колко наситен може да бъде този хайлайтър, когато не го нанесете пестеливо. Ефекта е феноменален. Нямам никаква база, нито фон дьо тен, нито снимките са обработени по какъвто и да е начин. Тоест, виждате реалната текстура на кожата ми и ефекта от продукта.


В заключение: Дали мога да препоръчам този хайлайтър? Да! Абсолютно. Съветвам ви да го вземете, докато все още е наличен. Ще ми се тази лимитирана колекция да беше перманентна, защото смятам, че до момента е най-упешната на Makeup Revolution.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •