събота, 4 април 2020 г.

Maybelline | Color Sensational - 376 Pink For Me

Здравейте. Надявам се, че сте в добро здраве. Отдавна не съм писала в блога или поне така ми се струва. Покрай всички промени в света, някак козметиката остана на заден план, по разбираеми причини. Смятам обаче, че е хубаво в ежедневието си да включваме поне част от нещата, които сме правили досега. Това ще ни даде усещане за нормалност. Понякога когато фокусът ни е върху някакви на пръв поглед по-незначителни неща, със сигурност ни кара да се чувсваме по-спокойни, дори и да е само за няколко минути. И в този ред на мисли, първото ревю, което съм ви подготвила за този месец ще бъде за червилото на Maybelline от серията им Made for all в цвят 376 Pink For Me  


Това не е първото червило на Maybelline което използвам. Бих казала, че определено харесвам червилата им и ги намирам за доста добри като качество. Серията "Made for all" включва няколко нюанса, всеки описан според предпочитанията. Това, което взех аз е именно най-светлото от розовите червила.



Опаковка: За разлика от другите им серии, при тази капачките не са прозрачни и съвпадат с цвета на самото червило. Намирам това за доста семпъл, но определено идеен детайл. Лично моя вкус клони повече към непрозрачни опаковки, каквато е тази. Количеството е стандартното за червилата на марката - 3,6 гр.



Цвят: Както следва и от името, той е розов, но не от онези арки розови цветове, които почти никой не харесва. Тук цветът е тъмно, стедон розов и би паснал на всички, не е твърде тъмен, подходящ е и за ежедневието. 



Формула: Трябва да спомена, че в състава на червилото пише, че съдържа екстракт от мед. За алергичните като мен, това може би е проблем. Аз обаче реших да го взема и да рискувам и за момента не съм имала никакви реакции. Предполагам наличието на мед не е толкова голямо. Финиша е сатенен - нито твърде блестящо и мазно, нито изцяло матово. Кремообразно и лесно за нанасяне, доста пигментирано. Усеща се комфортно. Има типичния аромат за червилата на марката -  сладникав, може би леко флорален, не е неприятен. Трайността е средна, издържа няколко часа, както е при повечето червила. 



Заключение: Червилото не ме разочарова по никакъв начин. Опаковката е много сладка, формулата ми харесва, финиша и цвета също. Реално наистина нямам никакви забележки и бих го препоръчала. Уви, тази година няма да имаме голяма възможност да поносим хубавите си нови червила.

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •