понеделник, 4 ноември 2019 г.

Black Friday 2019 - WishList

Макар този черен петък да е в края на месеца смятам, че е хубаво по-отрано да набележим продуктите, които бихме искали да закупим. Ще ви покажа нещата, които за момента присъстват в моя Wish list. Смятам, че продуктите, които ще покажа са също идеални идеи за подаръци за Коледа.



В настоящия wish list съм включила почти изцяло продукти от декоративната козметика, тъй като смятам, че те определено са най-интересните и артистични подаръки, които може да направите както за себе си, така и за някой друг.


• Makeup Obsession | Love Every Shade - симпатична, неутрална палитра, която е must have в колекцията на всеки, според мен. Съдържа почти всички базисни цветове, от които бихте имали нужда за ежедневен грим.

• Revolution PRO | Colour Focus Palette | Night And Day - палитра, за която мечтаех от месеци. Да, не преувеличавам. Влюбих се в цветовете още когато излезе. И с нетърпение я очаквах да дойде и у нас. Ако ме следите в IG вече знаете, че не устоях и не дочаках черния петък, но я добавям тук, тъй като смятам, че е чудесна за подарък на всеки грим ентусиаст.

• Revolution PRO | New Neutral - една от най-новите и вече най-популярни палитри на марката. Съдържа доста голямо разнообразие от цветове и текстури, предимно в розово-бежовата, неутрална гама. Чувала съм единствено хубави отзиви за нея, затова присъства в този списък.

• Revolution PRO | New Neutral |Stripped - същото, както и при предходната палитра - тази серия червила е една от най-обичаните, а цветът, който съм си харесала е светло розов нюд. Серията е матова.

• Makeup Revolution Conceal & Hydrate F1 - хидратиращ фон дьо тен, подходящ за суха кожа. Няма как да не привлече вниманието ми. На всяка цена искам да го пробвам и може би ще издебна черния петък за да го направя. Смятам, че цвят F1 би ми паснал.

• Catrice Luminice Highlight & Bronze Glow 020 - суочвала съм тази палитра и определено много ми хареса. Не се реших да я взема единствено заради многото хайлайтъри, които вече имам, но едва ли ще устоя...

• Catrice Crystallized Rose Quartz - отново, чувала съм добри отзиви за тези палитри. Също така външния вид е по-нестандартен.

Salvatore Ferragamo Signorina Misteriosa - страхотен парфюм за любителите на сладки аромати. Отново, ако ме следите в IG знаете, че вече го имам, но взех по-малка разфасовка от 50 мл. Смятам, че тази от 100 мл. ще бъде бъдеща моя покупка.

А кои неща сте набелязали вие за този черен петък в края на месец ноември?

Follow me:
            

1 коментар:

  1. И аз харесвам този парфюм и ще си взема пак от него от notino. Много интересни продукти си харесала.

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •