петък, 24 юли 2015 г.

Нови летни придобивки: юли 2015 (част 2)

Това ще е втората част на новите ми придобивки през последния месец - два. Част I можете да видите: ТУК.

makeup haul 2015

 И така, първо ще започна с декоративната козметика.

Топ лак  - Essence

Много издирван лак от много момичета, истински дефицит на повечето места. Аз успях да открия моя в Beauty Zone. При първия ми тест на този топ лак не мога да кажа, че удължи особено трайността на лака, но пък направи ноктите огледално блестящи. Няма нужда от изпичане. За цената си не е лош, но трябва да събера повече впечатления от него.

Цена: ~ 5,50 лв.

Лак "Indian Summer" - Еssence 

Този лак отново взех от Beauty Zone, като на светлината вътре ми се стори изцяло прасковен, дори откровено оранжев. Навън обаче установих, че лакът е коралов и е много ярък /почти неонов/, и доста по-розовеещ. Това за мен се оказа страхотна изненада, тъй като отдавна издирвах точно такъв свеж летен цвят. Лака покрива и на един пласт, но разбира се аз нанасям по два. Много бляскъв завършек и огледално покритие, както и при топ лака.

Цена: ~ 3 лв.

makeup haul 2015

makeup haul 2015

Глос за устни "Star up Pink" - Avon

Приятен глос, който не лепне. За повече покритие трябва да се нанесе няколко пъти, не е особено дълготраен, но пък придава приятен цвят и цената му е приемлива.

Цена: ~ 4 лв.

makeup haul 2015

makeup haul 2015

Лак за нокти - Golden Rose

Много ми хареса този цвят - приятен, спада по-скоро към "nude" цветовете. Пастелен, покривен, чудесен. Скоро ще направя ревю на трите лака от тази серия, които имам до момента. 

Цена: ~ 3 лв.

makeup haul 2015

Wycon - сенки за очи № 11 & № 100

За тях ще посветя отделен пост, в който ще Ви разкажа подробно за тях. За момента мога да кажа, че явно с право установих, че 99% от бюти блогърките са грабнали печените сенки под № 100 - прекрасен цвят и пигментация. Относно кремообразите - подведох се за цвета и взех не точно този който исках, но пък сенките се оказаха изключително прятни, дълготрайни и изненадващо много ми харесаха.

Цена: печени сенки - 10 лв.
          кремообразни - 12 лв.

makeup haul 2015

Стягащ лосион за тяло с кафе - Avon

Първият лосион на марката, който е с ненатраплива миризма. За момента много ми харесва. Консистенцията му е по-водниста и се разнася лесно, попива бързо. За стягащите му свойства е твърде рано да дам мнение, но пък определено за бързо подхранване много ми хареса! 
П.С. Няма аромат на кафе :)

Цена: ~ 8 лв. /промоционална/

makeup haul 2015

Шампоан - Кройтерхоф

Попринцип съм от хората с тънка коса, която лесно се чупи, къса и като цяло уврежда. И поради тази причина исках нещо силно подхранващо, което максимално да укрепи тънките косми. Спрях се на този шампоан, с надеждата действително да върши това, което обещава, тъй като все пак е немска марка /а немското качество е ненадминато в повечето случаи/. Има лек аромат, консистенцията е течна, шампоанът е прозрачен. Ако искате отделно ревю в бъдеще, моля оставете коментар, за да знам.

Цена: ~ 10 лв.

makeup haul 2015

makeup haul 2015

Titania - пинсета, пемза & пила

Като цяло харесвам продуктите на Titania, които скоро навършиха 65 г. от основаването си. Ползвала съм техни продукти и не са ме разочаровали. Тези, които получих са пемза за пети, пинсета и хартиена пила. Вече съм използвала и трите и мога да кажа, че и трите продукта са нещо, което не е излишно в ничия дамска колекция. 
Пинсетата ми хареса много - лека е, отскубва добре без да къса космите. Виждала съм я да се продава в дрогерии ДМ на цена от около 3,50 лв.
Пилата също ми хареса. Аз използвам само хартиени пили, както вероятно вече знаете. Тази е много фина, но същевременно достатъчно груба, за да изпили добре ноктите. 
Пемзата също ми влезе в употреба. Прилича по-скоро на някаква трърда гъбичка. Ексфолира много деликатно и няма опасност да разрани кожата. Единствено ми се искаше да има някаква връвчица, на която да се закачи /както обикновено е при повечето пемзи от този тип/. За съжаление не мога да Ви кажа цените на пилата и пемзата, но предполагам са съвсем достъпни.
 *Тези три продукта са ми изпратени за проба от PR


makeup haul 2015

makeup haul 2015

Тампони за почистване на грим

Накрая набързо ще вместа и тампоните за тази цел, които до момента са ми допаднали най-много. Те се продават в Лидл и опредеено ще продължа да ги използвам.

makeup haul 2015

А вие имате ли някой от тези продукти? А кой от тях бихте пробвали?


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •