сряда, 22 юли 2015 г.

Нови летни придобивки: юли 2015 (част 1)

Здравейте, момичета. Днес ще ви покажа първа част на новите продукти, които съм купила през последите месеци. Ето и кои са те:


Балсам за устни с фактор 30 - Avon - Като цяло не останах особено впечатлена от балсама. Мирише по същия начин, както и слънцезащитните лосиони. Консистенцията му обаче е много гъста и лепкава и трудно се разнася върху устните. Заради високия фактор, след нанасяне устата ми придобива белезникъв цвят, а и ми се събира от вътрешната страна на устните.
За под червило обаче не е зле, тъй като не е мазен и е подходящ за основа. 


Рефили сенки и палитри - Lollipop Cosmetics (РЕВЮ) - Реших да дам шанс на тези сенки, тъй като съм чувала само хубави отзиви за тях от колежки блогърки. Също така палитрите им ми се сториха много ходходящи и за рефилите от Инглот. Скоро ще има цяла публикация, посветена на поръчката ми от Лолипоп, затова сега само ще спомена, че сенките наистина на много хубави. Относно планът ми да използвам палитрите и за сенките на Инглот - той гръмко се провали, тъй като рефилите на Инглот са с около 1 мм. по-широки...



Сгъваема четка - Avon - Отдавна и бях хвърлила око, тъй като ми е много неудобно да нося цяла четка в чантата си. Покупката се оказа успешна - четката е удобна и компактна. Огледалото не използвам, тъй като пристигна с една драскотинка по средета, но това не е чак от такова голямо значение, тъй като приложението и е друго и без това.


Пяна за вана с Нар - Avon - Пяната има много приятен и сладникъв аромат, много летен. Определено много ми хареса!


Интимен гел с алое - Cien - Продава се в магазини Лидл. Известно време беше спрян и не се внасяше, но сега е с обновена опаковка. Гелът има много деликатен аромат и е с екстракт от Алое. На мен ми харесва и ще продължавам да го купувам. 


Интимен гел с флорален аромат - Avon - Зеленият с аромат на черешов цвят не ми хареса като мирис, но този ми харесва още по-малко. Колкото до самия гел - нежен е и не съм имала проблеми с него.


А вие имате ли някой от тези продукти? А кой от тях бихте пробвали?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •