четвъртък, 17 декември 2020 г.

Hugo Boss | The Scent - Private Accord

 Този аромат на Hugo Boss заглеждам от доста време. Има много мнения, твърдящи, че парфюма има аромат на шоколад и портокал, което е най-любимата ми комбинация. Има и мнения, че трайността му е под въпрос. Прецених, че няма как да разбера кое от твърденията е вярно и кое не, преди да го пробвам самата аз. За мое щастие, този дамски парфюм се нареди веднага сред любимите ми аромати за по-студените месеци. 

Опаковка: Както повечето парфюми, така и този се предлага в различни разфасовки, като аз за момента имам тази от 30 мл. Кутийката е семпла, деликатно изглеждаща, ненатрапчива. А флаконът е разкошен, може би един от любимите ми. Цветовете са топли, подсказващи какъв ще е и аромата му. Капачето е в розово злато, има ромбоидна форма и определено изглежда стилно и женствено. Много харесвам парфюми, които не изглеждат кичозно. Аз лично за себе си смятам, че този аромат е пример как трябва да изглежда дамски парфюм. Интересното тук е, че помпичката е по-различна от на повечето флакони. Тук, според това колко продължително натискате, толкова от аромата ще бъде пръснат. 


Аромат: Тук идва и втория момент на изненада, поне за мен. Очакването ми беше мириса да е досущ като шоколад с портокал, но уви, според мен няма нищо общо. Аромата е топъл, сладък, почти като на карамелизирана захар.. не усещам нищо портокалово, нито нещо шоколадово. Но въпреки това го обожавам и използвам нон стоп откакто го взех. Не усещам нито кафето, нито цитруса. Не е от онези шлейфови, многопластови парфюми, но пък е изкушаващо сладък и приятен, семпъл, ежедневен. 

 Връхни нотки - 

Мандарина

- Сърцевина -

Кафе, османтус

- Базистни нотки - 

Какао, семена от тонка


Трайост: За мое щастие, не е 20 мин, както някои твърдят. Не е и много голяма. Може би около час. Но дори и след това усещам топлия аромат върху косата си. Ако търсите изключително дълготраен аромат, това не е парфюма за вас. Но ако търсите сладък, ежедневен, ненатрапчив парфюм, този би ви харесал.



Заключение: Останах много приятно изненадана от този парфюм. Единствената ми забележка би била трайноста му, която не е впечатляваща. Но всичко останало е точно такова, каквото очакваш - страхотно изглеждащ флакон, приятен сладък аромат подходящ за всеки повод.
Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •