петък, 23 юни 2017 г.

Real Techniques | Setting Brush

Здравейте. Днес ще ви споделя какво е мнението ми за една от най-популярните четки в света. Разбира се, става дума за Real Techniques - Setting brush, която несъмнено е известна най-вече със свойствата си да нанася перфектно хайлайтър. Това не е единственото и предназначение, но с тази цел я взех аз. А дали успя да ме впечатли или не, може да прочетете по-надолу.


Честно да си призная, колкото повече слушам за един продукт, толкова по-критична ставам към него, а изискванията ми се завишават. Не винаги обаче популярността на някой продукт е оправдана и понякога дори се чудя защо дадено нещо е толкова харесвано и има такъв висок рейтинг. Към тази четка да си призная бях също доста предубедена и скептична и не вярвах, че е кой знае какво. Нямах обаче никаква подходяща четка за нанасяне на хайлайтър и затова след много колебание реших да взема setting четката на Real Techniques. И добре, че се реших. Да, някои продукти не заслужават своята известност, но тази четка със сигурност не е от тях! И дори аз, която не вярвах, че е кой знае какво, останах повече от изненадана и очарована от ефектът, който дава. Четките на Real Techniques могат да се намерят на доста места, но лично моята поръчах от • enzo.bg • Това е и четвъртият продукт на марката, който поръчвам, а си бях обещала, че и един ще ми е достатъчен. Каква заблуда само :)


Опаковка: Също както всички продукти на марката, тази четка също е в доста твърда, пластмасова опаковка, която да я предпази от деформиране. Единствено четката от "bold metals" колекцията им беше буквално залепена за опаковката. Останалите четки и гъбичката им от по-достъпната серия са единствено поставени вътре, без да бъдат допълнително закрепени. Въпреки това обаче са до голяма степен стабилно поставени. 



За косъмчетата: Както и всички останали четки, така и тази е направена от меки и еластични, изцяло синтетични косми. Бих казала, че не е гъста, колкото четките им, предназначени за кремообразни продукти, което е напълно разбираемо, тъй като все пак е основно предназначена за използване с прахообразни продукти. Косъмчетата са в леко заострена форма, което наистина е много удобна. Хубаво е, че четката е синтетична, тъй като все пак е "cruelty free". Обикновено синтетичните косми са по-подходящи за нанасяне на кремообразни продукти, но в случая се справя идеално. 




Размер и форма: Както споменах, формата е леко заострена в средата и по-издължена. Моята четка е леко деформирана от едната страна и по-плоска, но това се дължи по всяка вероятност на това, че е стояла повече време в опаковката си. Но всъщност това не оказва влияние при нанасянето на продуктите, поне според мен. Първоначално когато видях четката (защото не я бях виждала на живо до момента) ми се стори по-малка, отколкото очаквах. Но като се замисля, всъщност е идеалният размер за нанасяне на фон дьо тен или пудра под очите и като цяло за нанасяне, което да е по-прецизно. Аз не съм използвала четки тип ветрило за нанасяне на хайлайтър, тъй като макар да знам, че са идеални за целта, имам чувството, че някак си не биха нанесли достатъчно естествено продуктите. 




Нанасяне на продуктите: С по-сухи консистенции на хайлайтъри със сигурност не би имало проблем. Лично аз обаче имам леки затруднения, когато нанасям хайлайтъри с по-мазна формула и метален финиш. Такива са например Freedom - Diffused и разбира се The Balm. Тъй като нямах подходяща четка за тях ги нанасях основно с пръсти. Пробвала съм с други четки и не се получаваше особено добре. Затова реших да опитам да комбинирам двата хайлайтъра и да ги нанеса с тази четка и изненадващо и за мен, резултатът беше наистина страхотен! Продуктите се разнесоха перфектно върху кожата, много естествено, но същевременно пигментацията не се загуби и придаде онзи ефект на мокра кожа. Финишът останат метален, като порите не бяха много видими.


На долната снимка можете да видите и ефектът след нанасяне с четката. Определено останах приятно изненадана, колко добре нанесе и разнесе тези по-мазни като формула хайлайтъри. Четката загребва точното количество от продукта и успява да го нанесе така, че интензитета да се запази. Разбира се, на живо ефектът беше още по-озаряващ, но знаете, че на снимка е почти невъзможно да се улови.


В заключение: Макар да бях много скептична към четката, останах повече от приятно изненадана. Не вярвах, че ще го кажа, но наистина ви я препоръчвам с две ръце! Ако си търсите четка, която да нанася прецизно и наистина идеално хайлайтърът ви, това е едно много добро и сравнително бюджетно решение. 

Други ревюта на Real Techniques
 • Sculpting brush • Miracle complexion sponge • Oval shadow brush •

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Аз съм пробвала четките тип ветрило и в интерес на истината нанасят много добре. Дори според моите критерии не могат да нанесат достатъчно количество и се налага да повторя лекичко. В момента моята четка е скосена долу горе с диаметъра на тази. Определено, когато реша да я сменям ще посегна към тази марка. До сега мислех, че цените им са доста по-високи, а те се оказват сравнително добър вариант :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, не са от най-евтините, факт. И аз бях изключително скептична към тази четка и не вярвах, че е кой знае какво, но учудващо, нанася всякакъв вид хайлайтър идеално. Доста ме изненада това, но важното е,че беше приятна изненада :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •