четвъртък, 31 декември 2015 г.

Моите любими влогъри за 2015 г.

Може да се каже, че влогърството вече е почти професия и неизменна част от съвременния ни начин на съществуване. Забелязах, че у нас и не само се появяват все повече смели хора, готови да разкрият себе си пред света. Заради това обаче е неизбежно и "отсяването" и съответно подбирането на предпочитани, харесвани или любими влогъри. Предположих, че подобна публикация може да ви е интересна и в последният ден от годината искам да ви представя именно моята лична класация на влогърите, които лично аз следя най-много. Разбира се, аз гледам огромна част от българските и чуждестранни такива, но все пак реших да подбера само хората, които действително съм следила най-често през годината. Те ще бъдат разделени в няколко категории. Ето и кои са те :)


• Категория BEAUTY влогъри 

Тук реших да включа трите ми най-любими чуждестранни влогърки. 

• Диана от Easy Neon (Youtube канал)
С радост мога да кажа, че следя Диана от доста време. Не съвсем от началото на влогърската и кариера, но със сигурност от времето, когато все още не беше толкова известна. Следя я по много причини. Първо, тя е истински професионалист и перфекционист, що се отнася до гримове. Прецизността и усета с които работи са истинска наслада. Освен перфектна в своите гримьорски умения, Диана е един много мил, отзивчив и добър човек, който добре знае, че щастието трябва да се извоюва и, че всичко хубаво има цена. С нея определено имаме много допирни точки в много отношения. За мен тя е едно бюти откритие, които си е почти феномен. :) 

• Кeйтлийн от Kathleenlights (Youtube канал)
Втората ми най-любима влогърка. Освен красиви гримове, тя ми е много симпатична и като човек. Истински мила и добра, тя не е от хората, които се самозабравят, след като станат известни. Макар и много далечна от мен като култура и дори местожителство, Кейтлин успява да предаде на зрителите си една топлота и лъчезарност, които зареждат.

• Eва от Chanelette (Youtube канал)
Ева открих съвсем наскоро и случайно и то дори не когато търсих нещо свързано с козметика, а с книги. Моментално я харесах обаче. Много красива и нежна, непринудена и определено ми действа някак успокояващо докато я гледам. Харесва ми деликатния и стил, който тя следва неотлъчно. Харесвам хора, които са себе си, независимо от модните тенденции, а Ева е една от тях.


• Категория LIFESTYLE влогър 

• Зори от AGLEU (Youtube канал)
Реших да добавя Зори в тази категория, тъй като нейният влогърски канал обхваща разнообразни теми. Зори е също моя любимка, заради полезните съвети, които дава по най-различни теми, но и заради нейните влогове, в които разкрива една голяма част от себе си, трудностите и радостите в живота си, своите позиции по важни житейски теми и разбира се заради лъчезарното и позитивно излъчване. Не на последно място я следя и заради малката Настя, която определено ми е много интересно и ми е приятно да я виждам в нейните видеа.


• Категория ENTERTAINMENT влогър 

• Тодор от AZOV (Youtube канал)
Изненадах ли ви? Не, тук няма да класирам Емил Конрад, а един новоизгряващ влогър, който следя от известно време и който много харесвам. Това е Азов. Може би сте чували за него, а може и да не сте (веднага поправете този пропуск). Харесвам Тодор заради оригиналното му и неподражаемо чувство за хумор, поднесено по един забавен, наистина остроумен и разчупен начин, който макар и лесносмилаем, по никакъв начин не е клиширан и пошъл. Аз ценя оригиналността, таланта и желанието за надграждане и усъвършенстване. А освен всичко, Азов е и много чаровен и определено ми е изключително симпатичен. С радост ще следя развитието му в тази сфера и бъдещите му проекти.


• Категория BULGARIAN BEAUTY влогър 

И на последно място, но далеч не и по важност ще класирам може би трите български влогърки, които аз лично следях най-неотлъчно през цялата година. Разбира се, аз следя почти всички бюти влогърки, но все пак тази публикация би била безкрайна, ако ви покажа всички тях.

• Снежана от Snejana Atanasova (Youtube канал)
Снежи или както повечето я наричат - Жани, със сигурност гледах през цялата година. Мисля, че почти не съм пропускала неин влог. Харесвам непринудеността и, полезните и интересни съвети, които дава за продуктите и разбира се и аз както повечето от вас си пиех кафето сутрин, заедно с нейните клипове. 

• Нина от Lepidopteria (Youtube канал)
Следя клиповете на Нина от доста време, но отскоро тя вече е и влогърка. Следях клиповете и през цялата година и със сигурност ще продължа да го правя. Освен полезните съвети за  доста различни козметични продукти и всякакви симпатични глезотийски за декорация, във влоговете на Нина много обичам да гледам и красивата и непослушна Шани /нейната котка/. 

• Хилял от hmbeautyy (Youtube канал)
Още едно момиче, чието развитие във влогърската сфера ще следя с интерес. Какво мога да кажа - харесвам клиповете и, много красиво и симпатично момиче. Само ми се искаше по-често да има възможността да качва в канала си.


А кои са вашите любими влогъри?


Follow me:
            

4 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •