петък, 16 март 2018 г.

Makeup Revolution | Rose Gold Lipstick - Chauffeur

Здравейте. След кратко отсъствие от блогването, отново ще се опитам да вляза в рутината на ревютата и да споделям колкото ми е възможно повече информация. Имах време да тествам повечето от продуктите, за които не съм писала. Ще започна първо с едно от последните червила, които добавих към сравнително скромната си налична колекция. Това е червилото от Rose Gold серията на Makeup Revolution - Chauffeur


Makeup Revolution имат доста различни серии с червила, като тази, която най-много привлече вниманието ми е именно Rose Gold, която е и може би една от първите, които пуснаха. Червилото избрах да тествам от парфюми (parfimo.bg), като ако ме познавате вече знаете, че съм избрала най-универсалния и предпочитан цвят сред предлаганите, подходящ за ежедневието. 



Опаковка: Много симпатична, удобна и в актуален дизайн. Облата форма много напомня на червилата на MAC, което предвид, че Makeup Revolution е бранд, който имитира популярни продукти - не е изненада. Гилзата е лека, но изглежда достатъчно стабилна. Грамажът е 3.2 гр., което е по-скоро стандартно. 



Аромат: Много приятен и лек, може би ванилов аромат, леко сладникав. Много ми харесва, не е натрапчив по никакъв начин. 


Формула и финиш: Червилото е пастелно, с кремообразна формула. На моите устни, финиша е матов, но реално би следвало да е кремообразен, сатенен. Няма никакви блестящи частици. Пигментацията е отлична, средна към пълна. Трайността също е доста добра. 



Цвят: Доста интересен. В гилзата изглежда като тъмно керемидено-кафяво червило. Имах опасения, че ще стои прекалено тъмно върху кожата ми. На устните ми обаче е по-скоро телесен "nude", който има розов подтон. Не стои "измито" и според мен е идеалния универсален цвят за всеки тен. От най-бледия, какъвто е моят, дори до по-мургава кожа. Най-общо мога да кажа, че нанесено, червилото изобщо не изглежда толкова тъмно и кафяво, както в гилзата, а е чудесен ежедневен розово-кафяв нюанс.


Заключение: Останах много приятно изненадана от това червило. Гилзата е добре изглеждаща, формулата е пигментирана, трайна и се нанася с лекота, цветът е почти перфектният универсален розово-кафяв ежедневен нюанс. Аромата също много ми харесва, а освен всичко, червилото е и много бюджетно. Мога единствено да препоръчам това червило и вярвам, че не бихте останали разочаровани.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •