неделя, 4 февруари 2018 г.

Wet n Wild | MegaLast Liquid Catsuit Lipstick - Rebel Rose

Здравейте. Започвам по-усилено да публикувам ревюта на отделни продукти, тъй като определено се натрупаха много неща, за които искам да споделя мнението си. Това ревю ще посветя на един много популярен продукт на Wet n Wild, който е истински хит сред бюджетните, матови, течни червила. Цветът, който избрах аз e eдин от по-неутралните розови нюанси сред предлаганите (каква изненада само 😉). А вярвам, че това е и най-универсалният цвят сред асортимента - Rebel Rose.


Трябва да призная, че течните червила и изобщо матовите червила не са най-предпочитаните от мен, макар трайността им да е най-добра.Предпочитам по-сочния, глос финиш или сатенения, пред матовия. Но това червило исках да пробвам от дълго време, тъй като съм изгледала и прочела множество хвалби. А нали знаете каква е задачата на блогъра - да тества и да сподели лични впечатления. Затова, нямаше начин да пропусна.



Опаковка: Много симпатична, пластмасова и доста семпла. Изглежда стабилна и е компактна. Има симпатичен детайл, който се връзва с името на червилото. Червилото има от онези по-особени апликатори, които обгръщат перфектно устните и нанасянето е лесно и прецизно. Капачето е черно и се затваря плътно. Също така трябва да спомена, че червилото беше затворено с предпазно фолио, както са май всички продукти на Wet n Wild. Но апликаторът наистина е много удобен и практичен. 



Формула: Доста гъста и кремообразна, но докато се нанася върху устните се усеща сатенена. Червилото е с изцяло матов финиш, но не стои "сухо", не се и усеща така - не дърпа устните, не подчертава сухите участъци. Всъщност, нанесено е толкова леко, че почти не се усеща, че носите матово червило. Самата формула е много добре пигментирана, но същевременно тънка и не е нужно да се наслоява много, за да се постигне плътен цвят. Трайността също е много добра. Премахването става с някакъв по-мазен продукт/двуфазен дегримьор, но ако нямате под ръка, олио или зехтин също би ви свършило работа. Няма някакъв специфичен аромат, което много ми харесва.



Цвят: Много красив и доста универсален. Ще опитам да го опиша - пепеливо розово, с лек лилавеещо-кафяв, студен подтон. Когато го нанеса изглежда малко по-тъмно, отколкото в тубичката. Ако и вие имате много бяла кожа, цветът е сравнително тъмен. Но наистина е по-скоро неутрално розово, което на определена светлина изглежда малко по-кафяво или по-лилаво. Тъй като обаче нанесено с пълна пигментация контрастира доста на кожата ми (което може да е търсен ефект при вас), аз нанасям малко количество, след което разнасям с пръсти. По този начин стои като доста по-лек, ежедневен стейн, с матов финиш. Опциите, по които може да го носите са доста. За по-тежък или вечерен грим може да нанесете плътен слой, а за по-лек и ежедневен - да разнесете малко от него, както правя аз. 


На снимките може да видите как изглежда нанесено с пълната му пигментация. Първата снимка е на дневна, студена светлина, а втората - на пряка, слънчева. На живо изглежда малко по-тъмно, поне при мен. Но ако сте по-мургави, може би цветът ще е по-скоро в нюд гамата за вас. 


Заключение: Определено страшно много ми харесва и силно ви препоръчвам този цвят, защото е най-универсалният, наистина траен и лесен за нанасяне. Напоследък го нося почти всеки път, като отгоре слагам малко прозрачен глос. Но ако харесвате изцяло матовите червила, които са комфортни и трайни, Rebel Rose определено е точно такова. Цената му е доста добра, предвид чудесното качество. Не мога да кажа нищо лошо за това червило, за мен лично си заслужава на 100%
Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •