вторник, 12 декември 2017 г.

Rimmel | Lip Gloss - № 330 Snog

Глосовете за устни за нещо, което нося откакто бях в гимназията, а може би дори преди това. Преди доста години, един от любимите ми гланцове на устни беше именно на Rimmel. Беше в тубичка и имаше страхотен шоколадов аромат. В това ревю обаче ще видите един глос на марката, който е всеобщ любимец, основно заради цвета. Разбира се, става дума за серията Oh my gloss и цвета Snog.


Този продукт си избрах за тест от сайта на маркова козметика преди повече от месец. Отдавна вече имам изградено мнение за глоса и смятам, че е крайно време да ви споделя какво е то.


По описание от производителите: "Формула с изключителен гланцов финиш, която е дълготрайна. До 6 часа цвят и блясък, нелепкава формула, която се усеща комфортно, с арганово масло и витамин Е." Грамажът е 6,5 гр. 


Опаковка: Има интересен външен вид. Дизайна е някак по-нестандартен. Тубичката изглежда почти спираловидна и е някак усукана на външен вид. Капачето се затваря плътно и щраква. Апликаторът е по-издължен и е плосък, удобен е за нанасяне. Пасва добре по формата на устните. Също така външния вид е семпъл, което ми харесва. Нямам абсолютно никакви забележки. 


Формула: Бих казала, че наистина не е лепкава. Глоса може да се използва и като топър върху друго червило, макар, че реално пигментацията, дори нанесен самостоятелно е отлична, бих казала средна, към пълна покривност.Трайността също е доста добра. В никакъв случай при мен не е 6 часа, но без консумация на храни и напитки е около 2 до 3 часа, като междувременно цветът избледнява. Изтрива се от устните равномерно. Усеща се изключително комфортно и определено омекотява и хидратира устните. Те се усещат меки и подхранени, след изтриването на продукта.


Финиш: Придава гланцов, почти стъклен отблясък. Няма едри озаряващи частици, но въпреки това придава огледален блясък, който е доста осезаем. Придава сочност на устните и ги прави да изглеждат по-обемни, чисто оптически.


Цвят: Смятам, че е доста универсален. На моите устни изглежда керемидено, към червено. При мен не забелязвам да розовее. Не мога еднозначно да го определя, но е към топлата гама, със сигурност. На суочовете и снимките може да видите как изглежда. Смятам, че успях да уловя цвета доста реално. Както вече споменах, пигментацията е доста добра.



Аромат: Това е единственото нещо, което не ми харесва в този глос. Същият аромат и вкус като на серията им червила "moisture renew". Трудно ми е точно да определя - има нещо флорално, но като цяло аромата е доста тежък и поне за мен не е приятен. Щеше ми се глоса да не беше ароматизиран по никакъв начин. След нанасяне също се усеща за известно време. Разбира се, като цяло се свиква и ако вие нямате проблем с това, дори не бихте обърнали внимание. На мен обаче такива неща ми правят впечатление.


Тук може да видите как изглежда нанесен на плътен слой. На живо изглежда една идея по-тъмен и наситен като цвят, но блясъка е съвсем реален и стъклено изглеждащ.


Заключение: Като изключим аромата, няма абсолютно нищо друго в този глос, което да не ми допадне. Има отлична пигментация, придава една страхотна сочност на устните, а те се усещат меки и подхранени. Опаковката също е готина и практична. Цената е бюджетна и напълно достъпна.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •