понеделник, 21 август 2017 г.

Avon | Nutra Effects Miracle Glow - леко олио за лице

Здравейте. Използвате ли олио за лице? Ако имате суха кожа, отговорът вероятно би бил: "да". Аз също използвам понякога, но не бих казала съвсем редовно. И въпреки това, имам няколко олиа за лице, като последното, което взех е именно новото олио на Avon - Nutra effects Miracle glow. Избрах да пробвам този продукт, защото обещава да не е мазен и да попива бързо, а това е нещо, което търся в олиата за лице. 


Вече сте виждали ревюто на олиото за лице на Avon с маслини. В общи линии ми хареса, но очаквах повече. Олиото, обект на днешното ревю е от серията "Nutra Effects" и обещава да е бързо попиващо. Опаковката и на двете олиа е идентична, с изключение на серията, към която спада. Но дизайнът и стъклената пипета са еднакви, както и грамажът. Предлага се в каталозите на марката от няколко месеца, но също така съм го засичала и в enzo.bg


По описание от производителите: "Леко олио за лице - Avon True Nutra Effects. Възстановяващо кожата олио-елексир с активен комплекс от 5 ценни масла и витамин Е.- хидратира и подхранва кожата- оставя я гладка и възстановена, дарява лицето със сияние. Как да използвате: Капнете 2-3 капки от продукта върху дланта си и с ръка нанесете малко количество върху челото, страните и брадичката. С пръсти нежно масажирайте лицето и шията."



Опаковка: Напълно стандартна. Всъщност, много ми харесва и я намирам за практична и семпла. Дизайнът е компактен, олиото се нанася с пипета, която е стъклена. Това за мен е огромен плюс. Обожавам бялата ми козметика да е в стъклени опаковки - много по-безвредно, луксозно изглеждащо, а и продуктът се запазва за по-дълго. Грамажът е 30 мл.



Аромат: Много, много приятен. Не мога точно да го опиша - някак парфюмен е, но не е силен, а наистина релаксиращ и изключително приятен. Върху лицето не се задържа за повече от няколко минути. Знаете, че предпочитам продуктите ми за лице да не са парфюмирани, но конкретно това олио се радвам, че е, защото не харесвам типичния мирис на олио за лице или пък на билковите такива (както е това на L'oreal например).




Как се използва: Има един общоприет начин за използване на олио за лице и това е да нанесете 2-4 капки в дланите си и да втриете в кожата. Аз обаче рядко нанасям точно така, тъй като според мен по този начин голяма част от продукта се похабява, тъй като попива в кожата на ръцете ми (dry skin problems). Аз лично директно с пипетата нанасям върху челото, бузите и брадичката и след това втривам. Определено това са доста повече от 2-3 капки, но аз имам навик да прекалявам с количеството хидратиращи продукти, които използвам. 



Формула: Олиото следва да е леко и мога да кажа, че наистина го усещам такова до голяма степен. Не съм забелязала да ми запушва порите, а същевременно прави кожата много мека и гладка. Има нещо обаче, с което не мога да се съглася напълно. Може би се дължи на това,че нанасям повече от препоръчителното количество, но определено след нанасяне за доста време остава лек, мазнеещ филм, който понякога попивам със салфетка. Със сигурност смятам, че олиото е по-подходящо за вечерна грижа за кожата. Колкото до това дали попива бързо - в сравнение със сухо олио за лице, по-скоро не. Въпреки това обаче не е мазно или тежко. Но все пак съм длъжна да кажа, че оставя лек филм. Мен това не ме притеснява по никакъв начин.


На горната снимка съм съпоставила 3 различни олиа за лице, като първите две са от типа на сухо олио и попиват почти мигновено. За сметка на това обаче, не ги усещам чак толкова подхранващи, колкото това на Avon. Ревю на олиото на Palmer's вижте тук; ревю на олиото на L'oreal - тук


Заключение: Този продукт ми хареса. Цената му е напълно достъпна, съставът също не е лош и в него има доста екстракти, както сами може да видите. Аромата е много приятен и учудващо ми харесва, а освен това олиото наистина омекотява и подхранва кожата. За мен лично не би заменило използването на крем за лице, но обичам да разнообразявам грижата си за кожата с него понякога. Ако имате много мазна кожа, може би ще е по-добре да се насочите към бързо попиващо олио, но ако смятате да го използвате само вечер, това ще ви свърши чудесна работа. 

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •