вторник, 22 декември 2015 г.

Нови покупки | December 2015 | L'oreal, Golden Rose, Essence + more

След вчерашния задълбочен и доста personal пост е време да разчупим с нещо по-типично за блога и именно - нов пост с придобивки. Това е първа част, съвсем скоро ще има и втора, в които ще видите и какво си взех от Vichy, Eucerin и...спирам, няма да издавам повече :)


Надявам се подобни постове да са ви полезни, защото напоследък забелязвам една тенденция да се мисли, че публикации с нови придобивки е по-скоро хвалба и изтъкване на финансови възможности. Аз лично никога не съм смятала така и силно се надявам вие също да не мислите по този начин. Без повече празни приказки, ето и първа част на новите ми покупки, в които няма да съм аз, ако тотално не забравя да добавя някой продукт /в случая, това е един дълго издирван молив на Есенс, но за него по-надолу./ Също така обзелото ме празнично настроение рефлектира и върху снимките, които този път са дооста блестящи, но нека си признаем. Кой не обича малко блясък?



Първо започвам с така дълго преследвания, издирван, желан и хвален навсякъде молив на Essence в цвят Satin Mauve. E, по някакво чудо най-накрая успях да си го взема и да го открия, явно навсякъде е дефицит този цвят специално. Първите ми впечатления са добри, но повече ще ви споделя в отделен пост скоро. Цветът е страхотен! Цената му е малко под 3 лв.


РЕВЮ • ТУК •


Една импулсивна и напълно случайна покупка е сухото олио за лице на L'oreal от серията Nutri Gold. В последните месеци, подобни продукти са много актуални, особено за зимните месеци. Както знаете, моята кожа е по-скоро суха, а зимата се стига дори до беленето и в някои по-сухи участъци. Затова когато видях намаление на цялата серия, само прочетох състава и директно грабнах олиото. Има 8 етерични масла, но по състав са дори повече. Ще му посветя отделно ревю когато натрупам повече впечатления, но за момента мога да кажа, че наистина попива бързо и омекотява много добре кожата. Аромата не е особено приятен за моя вкус, но се свиква след първите 2-3 нанасяния. Опаковката е много симпатична и на мен ми изглежда луксозно. Аз го взех на цена от 14 лв., но редовната е около 19 лв.

РЕВЮ • ТУК


Лакове за нокти на Golden Rose. Още няколко лака, които отдавна издирвам и като серия и като цветове. 


Минитата WOW са нови и никъде не успявам да ги открия, освен на фирмените щандове в моловете. Харесах си много цветове, но разбира се точно тези, които бях набелязала ги нямаше. В крайна сметка се сдобих с два, но отнесох и един перфектен розов нюд от серията им 60 seconds /бързосъхнещи/ лакове. Цената и на двете е 1 лв./бр.


За момента имам наблюдения относно именно този лак и ми харесва, но не бих казала, че е толкова бързосъхнещ. Последният, който си взех е отново в лилавата гама /каква изненада?/, и е от стандартната им серия. Цветът е пастелно патладжанено лилаво със студена нотка, като има и почти незабележим син шимър, който видях едва когато правех фотосесията на лаковите. Много подходящ за сезона и много покривен! И двата лака са с цена малко под 3 лв./бр.


И за финал два продукта, които са по-скоро практични и наложителни. Това е разбира се зеленият лакочистител да дрогерия Лили, както и едно чисто рициново масло, закупено от аптека. Рициновото масло е много полезен и бюджетен продукт и има доста приложения. Аз лично смятам да го използвам за миглите си, тъй като очите ми са много чувствителни и не бих посмяла да пробвам някой от известните серуми за мигли. Времето ще покаже дали ще има желаният ефект. Цената и на двата продукта е около 1,50 лв./бр.


А вие използвали ли сте някой от тези продукти? Доволни ли сте от тях или смятате ли да се сдобиете с някой от тях?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •