събота, 2 май 2015 г.

Catrice | Allround Coverstick - 010 Nude

Второто отделно ревю, което ще ви покажа ще бъде на продукт, който е нов и който много харесвам. Това е коректорът за несъвършенства на Catrice - Allround.

catrice allround coverstick concealer nude

По описание от производителя: Allround Coverstick - коректор стик всичко в едно. Дълготраен, кремообразен коректор с висока покривност, който заличава несъвършенства по кожата. Текстурата се разнася лесно и съдържа много фини светлоотразяващи пигменти, които покриват пъпки, червенини и тъмни кръгове под очите. Дерматологично тестван.

catrice allround coverstick concealer nude

Опаковка: Опаковката е много компактна и симпатична, от лека пластмаса. Има бежав цвят и върху нея има единствено името на коректора. Коректорът е с кръгла форма и може да видите от снимките какво е цялото количество на продукта. На снимката отдолу можете да видите и как изглежда коректорът, когато е чисто нов.

catrice allround coverstick concealer nude

За продукта: Коректорът се предлага в 3 цвята: 010 Nude, 020 Vanilla & 030 Sand. Аз имам най-светлия цвят - 010. Продуктът е с кремообразна консисетенция, която е лесна за нанасяне и блиндиране. Покривността може да бъде лека  до средна, но позволява наплъстяване и до пълна покривност. Текстурата е нежна и не съм усетила да изсушава. Самата форма на коректора е подходяща за прикриване на несъвършенства по кожата, включително и на тъмни кръгове. Лично на мен ми е най-лесно да разнасям с пръсти. Също така ми харесва, че цветът е действително светъл и подходящ за много бледи кожи. Има жълт подтон, имайте го предвид. 

catrice allround coverstick concealer nude

Състав: CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECANOL, POLYMETHYL METHACRYLATE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CYCLOPENTASILOXANE, DIISOSTEARYL MALATE, PETROLATUM, C10-18 TRIGLYCERIDES, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, PEG-8, ASCORBYL PALMITATE, BHT, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM (FRAGRANCE), ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE 

Ето и как изглежда суочнат върху кожа, без да е бленднат. 

catrice allround coverstick concealer nude

В заключение мога да кажа само, че останах доволна от този продукт и със сигурност бих го взела отново по няколко причини - светъл цвят, приятна текстура, компактна опаковка, а и приемлива и бюджетна цена. 

А вие имате ли този коректор? А бихте ли го пробвали? Кой е любимият ви продукт на Catrice?

Цена: ~ 6,09 лв. *

Follow me:
            

* Продуктът ми е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

2 коментара:

  1. Любимият ми коректор на Catrice(и не само) е техния Camouflage .Доста покривен,но се работи лесно с него .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, само хубави отзиви съм чувала за него. Но за съжаление цветът ми е малко по-тъмен, докато при този нямам такъв проблем, от което останах много щастлива :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •