неделя, 26 април 2020 г.

Makeup Revolution | Soph X - Cake

Ако грима е нещо, от което се интересувате, няма как да не сте чували за така обичаните палитри сенки и хайлайтри в колаборация на Makeup Revolution и Soph. Аз самата много съм се колебала дали да не ги взема, но голямото количествно от тези продукти в комекцията ми винаги ме е спирало. Реших обаче да взема едно червило и да видя дали ще ми хареса. Спрях се на нюанса Cake, който е най-светлия и розов от трите предлагани. 


Всичките три червила са по-скоро в кафявата гама, която не е точно моята, а този цвят следва да е най-розовия сред тях.

Опаковка: Стандартна за марката, заоблена. Наподобява червилата на M.A.C., но само визуално. Не мога да кажа, че се усеща особено луксозна - някак лека е, непретенциозна. Бих казала, че не е от най-качествените материали, но пък за цената си няма как и това да се очаква. Цвета на червилото се вижда и в долната част на гилзата. 



Цвят: Както може да видите и от снимките, по-скоро е кафяво, с розов подтон. Това е от онези нюанси, които в гилзата стоят някак по-различно, отколкото нанесени, както и от тези червила, които върху всяка от нас ще изглеждат напълно различно. Харесва ми. Малко по-тъмно е, отколкото нося в ежедневието, но въпреки това не е твърде натрапчиво. 



Формула: Кремообразна, със сатенен към матов финиш - плътна консистенция, добра покривност. Има лек аромат, за щастие не е силен и флорален, като червилата на друга марка, за която съм сигурна, че се сещаше. 



Заключение: Червилото е хубаво, покрива плътно. цвета е приятен. Не е точно моят нюанс, но съм сигурна, че е цветът на повечето от вас. Подходящо е за ежедневието и е бюджетно. 

Follow me:
         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •