четвъртък, 7 ноември 2019 г.

Max Factor | Colour Elixir Lipsticks - 725 Simply Nude

Предпочитанията ми относно цветовете на червилата, които използвам доста се промениха в последно време. Реално, когато на мода не бяха металическите червила, аз ги харесвах и носех такива. А сега, когато са актуални, аз предпочитам пастелните нюанси. Риших да изпробвам едно от червилата на Max Factor Color Elixir, която е на пазара от много години. Цветът, на който се спрях е 725 Simply Nude. Може да разгледате за още промоции в сайта, в случай, че и вие искате да изпробвате някой от нюансите. 


Опаковка: Симпатична, елегантна гилза в златисто. Цвета на червилото се вижда и на долната част на гилзата. Нямам никакви забележки, определено много ми харесва.



Цвят: В самата гилза и дори на суочове, това изглежда като идеалния розово-кафяв нюд. За съжаление обаче, нанесено стои доста по-светло, твърде светло за моя вкус. Прилича по-скоро на средно пигментиран балсам, което е нещо, което харевам, но цвета е светъл и аз лично бих използвала за смесване с друг нюанс или изсветляване на червилото в средата на устните, които ще създаде илюзия за повече обем. 



Формула: В състава си, червилото има много масла. Това определено се усеща осезаемо. Формулата е по-мазна, по-балсаместа. Покривността не е пълна, освен ако не наслоите няколко пъти. Устните обаче се усещат кадифено меки, дори след като изтриете червилото. Това много ми харесва. Това обаче, което не ми допада е именно аромата. Не бих могла да го опиша точно - малко е тежък, на какаово масло и нещо цветно. Доста е силен. Според предпочитанията ви може да е и приятен за вас. 



Не съм добавила снимки как стои нанесено, тъй като, както вече споменах, рядко го използвам самостоятелно. 


Заключение: Приятен продукт, ако харесвате средна покривност и много хидратиращо усещане. Подходящ особено за зимния сезон, когато устинет се нуждаят от допълнителна доза хидратация, но искате да придадете и цвят.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •