вторник, 10 септември 2019 г.

I Heart Revolution | Fantasy Liquid Highlighter - Unicorn's Glow

До момента съм използвала единствено веднъж течен хайлайтър, който е от оригиналната им серия. Напоследък обаче съм на дуохромна вълна и реших да пробвам този, който следва да е именно такъв. Предлага се в 4 цвята, като аз избрах именно "Unicorn's Glow". Попринцип продуктите на Revolution от серията I heart revolution са именно по-цветните и нестандартни.


Не успях да намеря никакви суочове на този продукт, преди да го закупя. Имаше единствено едно видео, в който цветът изглеждаше перлено бял, с розов шийн. Или както вече споменах, т.нар. дуохром. Е, какво е впечатлението ми от него, ще разберете ако продължите да четете.



Опаковка: Стъклено шишенце с пипета, която също е стъклена. Аз лично не я използвам като капкомер, тъй като е доста трудно. Все пак това не е олио и е доста по-гъсто. Но я използвам за нанасяне по кожата или върху ръката. 15 мл. грамаж, което ще ви стигне за доооста дълго време. 



Цвят: Перлено бял/сребрист, с почти незабележим розов шийн. На практика, трябва да наслоите много, за да се забележи розовия оттенък. Малко съм разочарована от това. Да, без двуцветността си, този хайлайтър е доста по-подходящ за ежедневието, но от друга страна наистина исках дуохромен хайлайтър. 



Формула: Лесно се разнася и позволява наслояване. Не е от най-фините хайлайтъри, частиците са по-едри, но пък определено е доста зебележим, ако нанесете повече. Придава приятен мокър ефект на скулите и е подходящ за много светла кожа. Няма аромат. 



Заключение: Добър продукт, но сякаш очаквах повече. Ако харесвате ежедневни цветове, този е идеален за целта. На практика е перлено бял/сребрист и е много подходящ за много светли кожи, което ми харесва. Единственото ми разочарование е именно, че сякаш очаквах да е по-нестандартен като цвят. Но пък е универсален и придава приятен ефект върху кожата. За цената си смятам, че е добър.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •