четвъртък, 20 септември 2018 г.

Makeup Revolution | Conceal & Define Concealer - C1

Възможно ли е да не сте чували за Shape tape коректора на Tart? Е, това няма да е ревю за него, но ще е ревю за един от най-успешните имитации. Става дума за Makeup Revolution - Conceal & Define, който освен почти еднаква опаковка има и същия голям апликатор. Цветът на който се спрях е C1, който е и най-светлиян предлаган.


Коректорът на Makeup Revolution е в пъти по-достъпен като цена, опаковката е почти еднаква, формулата е матова и покривна, голямо разнообразие от цветове и т.н. И разбира се, има уловка, която дори самата аз не бях забелязала - количеството. Доколкото си спомням е около 4 гр, като стандартен течен коректор обикновено има около 6-7 гр. Знам, че поради оплакванията на много хора, от бранда пуснаха версия на този продукт с по-голям грамаж. Когато погледнете коректора, изобщо не бихте си казали, че количеството е доста малко. На мен също изобщо не ми беше направило впечатление, докато не прочетох различни мнения. Ще ми се продуктите на марката да се предлагаха у нас в дрогериите, но уви, за момента могат да бъдат открити онлайн, като аз лично закупих от notino.bg



Опаковка: По-широка по размер от стандартните опаковки на коректори, също така по-къса и компактна. Пластмасова, с детайли в розово злато. Апликаторът е огромен, количеството което е по него също е доста и ако използвате коректора върху цялото лице, няма дори да е необходимо да нанасяте повече от веднъж. Доста сполучлива имитация на външен вид на коректора на Tart. 



Формула: Както споменах, финиша е матов, поне върху моята кожа. Покривността е средна, но позволява наслояване. Трайността също е задоволителна. Това, което ми харесва е, че няма аромат. Прелива се добре. Харесвам този коректор, несъмнено. Но си мисля, че ако трябва да избирам между него и този на Catrice, бих избрала втория, просто защото този голям апликатор не ми е толкова удобен, колкото и актуален да е в момента. 



Цвят: По-скоро неутрален подтон, C1 е най-светлия предлаган цвят сред общо 18. Нанесен първоначално пасва на кожата ми, но в последствие претърпява лека оксидация, както почти всички подобни продукти. Щеше ми се да има и още по-светъл нюанс, но за момента бих казала, че този е добър вариант за всички с доста светла кожа или пък тези от вас, които обичат хайлайт ефекта под очите и в изпъкналите зони на лицето. 



Ако се чудите дали подобен обемен апликатор ще ви е удобен, то този коректор е една чудесна алтернатива да пробвате. А голямото разнообразие от цветове е също един чудесен бонус, който отсъства при повечето дрогерийни коректори.


Кой е любимият ми коректор?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •