четвъртък, 9 август 2018 г.

Dove | Течен сапун за ръце

Това ревю ще е по-кратко, но смятам, че би било полезно за тези от вас, които харесват марката. Знаете, че Dove са най-известни именно със своите сапуни, които аз също използвам от години. Реших обаче да пробвам и един от техните течни такива, за да мога да сравня със стандартния. Dove - Original е в разфасовка от 250 лв. с удобна опаковка. 


Течните сапуни на марката се предлагат в няколко разновидности, като аз се спрях на оригиналния (без да знам какъв аромат има). Хубавото е, че се продават отделни пълнители, което означава, че не е необходимо да купувате опаковката с дозатор всеки път. Аз го поръчах от notino.bg преди няколко месеца, но едва наскоро реших все пак да започна да го използвам, за да мога да ви споделя впечатленията си. 


Опаковка: Помпичката е заключена и при завъртане се отключва и изскача, както може да видите и на снимката. Това е доста удобен и сигурен начин за пренасяне или съхранение. Опаковката е абсолютно семпла и стандартна, в случая от 250 мл.


Аромат: Аромата е доста силен и на мен лично ми напомня на роза, но не съм напълно сигурна. Не мога да кажа, че ми харесва, но не е и неприятен. По всяка вероятност обаче, следващия път бих пробвала някой от другите разновидности.


Ефект: Почиства ръцете много добре, до онова скърцащо усещане, но в същото време не ги изсушава. Определено ефекта много ми харесва. Освен това е и доста икономичен. Предвид, че повечето стандартни твърди сапуни след време стават доста трудоемки за използване, тъй като омекват и стават на каша заради влагата, смятам, че течният сапун е едно доста по-практично и хигиенично решение. Формулата е средна като гъстота - не е от най-течните, тип гел сапуни, нито е твърде гъста.


А вие имате ли любим сапун на марката?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •