вторник, 30 януари 2018 г.

Maybelline | Age Rewind Concealer - Light

И тъй като поизостанах малко с ревютата, а има толкова продукти, за които имам да ви говоря - реших да ви зарадвам (надявам се) с второ ревю за деня. Този път то е посветено на небезизвестния коректор на Maybelline - Age Rewind който всички обожават и хвалят.


Няма как да не сте чували за този коректор. Това е може би най-известния бюджетен коректор, наред с Fit Me, за който също съм правила ревю. Продукта взех преди около 2 месеца от enzo.bg където се предлагат два цвята. Доколкото ми е известно, на този етап може да бъде открит и в някои дрогерии.


Опаковка: Смятам, че има известно основание всички да се оплакват от нея. Не, че ми е създавала проблеми за момента. Както виждате, опаковката е по-нестандартна. За да изкарате продукт е необходимо да завъртите капачката и по този начин коректора излиза през гъбичката. Това, освен, че потенциално не е особено хигиенично, отнема и доста повече време. Въпреки това обаче, за момента не ми е създавало проблеми. Количеството е 6, 8 ml. Коректорът беше запечатан с две предпазни лепенки, преди да го отворя, които гарантират, че срока му на годност не е започнал вече да тече.


Цвят: Аз се спрях на по-светлия от двата предлагани, който е Light. Както и очаквах, за мен е твърде тъмен, особено за зимния ми тен. За повечето хора обаче предполагам ще е подходящ, тъй като рядко има толкова светли кожи, като моята. Цвета бих определила, че е с жълт подтон, при това доста осезаем.


Формула: Този коректор е доста покривен. Финиша му е нещо между сатенен и матов, като след изсъхване е по-скоро матов, поне върху моята кожа. Покривността е средна, но позволява наслояване. Със сигурност е по-покривен от Fit Me, който е също на Maybelline. Но смятам, че върху много суха кожа може би ще подчертава някои сухи участъци. 



Гъбичката към самата опаковка е мека и удобна за нанасяне и разнасяне, макар че трябва да внимавате да не завъртите капачката твърде много пъти, защото по този начин ще изкарате твърде много продукт, който няма как да върнете. Както споменах, лошото е, че няма как тази гъба да бъде дезинфекцирана напълно. Но винаги има опция да изкарате от продукта върху ръката си и от там да нанесете върху лицето, особено ако имате проблемна кожа.


На снимките може да добиете представа и за цвета. Не бих казала, че оксидира драстично след нанасяне, но разбира се има известна оксидация и потъмняване на цвета. 


Заключение: Първоначално, когато видях коректора останах леко озадачена колко малък изглежда, макар на снимки да ми се струваше по-голям. Количеството обаче не е малко и смятам, че качеството е добро. Много ми се иска да имаше и по-светъл цвят, който да се предлага и у нас. Но за цената си определено е добър и доста покривен. Със сигурност един от добрите коректори, които съм използвала.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •