събота, 20 януари 2018 г.

Нови придобивки за: декември 2017 г. и януари 2018 г.

Здравейте. Дойде време да покажа последните си придобивки и покупки от последните два месеца. Както обикновено, нещата които ще ви покажа не са малко, затова без повече да губя време, ще мина направо към показването. Някои от нещата вече съм използвала и ще мога да споделя и първите си впечатления от тях. 


Опитах да разделя по равно нещата от декоративната и бяла козметика, като този път първо ще започна с декоративната част. Знам, че тя е по-интересната на повечето от вас. Е, преминавам към продуктите. 


Ето и малко по-детайлно: 



Makeup Revolution - Flawless 3 Resurrection Palette 

Тази палитра ми изпратиха съвсем наскоро. Вече имам една палитра от серията (Beyond Flawless). Конкретно тази палитра е с доста по-различни цветове. Както знаете, почти всяка тяхна палитра имитира някоя от по-високия клас, като конкретно Flawless 3 имитира така известната Modern Renaissance от ABH. Палитрата включва голям брой светли цветове, доста неутрални и няколко розово-червеникави. Всички цветове са матови, с изключение на целия втори ред, където са комбинация оп сатенени, перлени и един по-брокатен. Опаковката е разкошна - огледална повърхност в цвят розово-злато. А самата картонена опаковка...е, има ли изобщо нужда от думи. 



Ето и кои са хайлайтърите, които взех през последните месеци:


Catrice - Kaviar Gauche Highlighter (РЕВЮ)

Разкошният, огромен хайлайтър от лимитираната серия на Catrice, за който побързах да направя ревю отдавна, за да можете да се възползвате, докато е още наличен. Много ми харесва. Перфектният цвят за светла кожа, а предполагам и не само. Светъл цвят шампанско, който няма никакви брокатени частици, а единствено придава озареност на кожата. Количеството също е огромно. Това е един от любимите ми хайлайтъри в момента.


NYX - Dose of Dew - stick highlighter

В колекцията си имам доста хайлайтъри, признавам си. Обожавам дрогерийните хайлайтъри и това е един от най-любимите ми козметични продукти. Но нямам нито един подобен, който да е от типа "глос за лице". Ако не сте чували за така популярният и доста скъп RMS, то този е негова доста добра имитария. Глосът за лице не е точно строубинг продукт или хайлайт. Реално, той почти няма цвят и придава онзи ефект на мокра кожа. Изглежда изключително естествено и прави кожата много свежа и сияйна. Вече го изпробвах и много, много ми харесва. Не е натрапчив, слива се идеално с всеки цвят кожа, а ефекта е уловим само под определен ъгъл на светлината. Подходящ е и като база за прахообразен хайлайтър, като по този начин засилва интензитета му.


Makeup Revolution Strobe Highlighter - Radiant Lights

Доста често съм попадала на този хайлайтър, но наличието на поне още 4-5 от Makeup Revolution ме е спирал да го взема. Чела съм доста за него и той е от онзи тип по-естествени хайлайтъри, които биха могли да бъдат използвани и като finishing пудра, особено за суха кожа. Конкретно този хайлайтър е в цвят шампанско. Придава доста естествен вид, но може да се наслои повече и тогава ефектът е по-осезаем. Мисля, че това е от типа печени хайлайтъри, защото на допир е точно такъв - по-сух.


BH Cosmetics - Rose Quartz 9 Piece Makeup Brush Set

Преди известно време взех друг сет четки на марката, който вече не е наличен. Това, което ми харесва при четките им е, че не са лошо качество, цената е горе-долу достъпна (особено в техния, официален сайт, където е без допълнителна надценка). Съвсем случайно попаднах на този сет четки и моментално се влюбих в тях. "Розов кварц" комплекта изглежда страхотно! Дръжките имат вид на направени от розов мрамор. Самите четки са много разнообразни по форма и функция и изглеждат страхотно качество. Освен всичко, четките са синтетични, веган, "cruelty free", но въпреки това много меки и приятни на допир. Страхотен сет! 



Ето и кои са останалите продукти от категорията на декоративната козметика, които ще покажа:


• Oriflame - The One mascara - най-хвалената спирала на марката, най-вече от Agleu канала на Зорница. Ефектът върху нейните мигли е страхотен и реших, че сега е моментът да взема една спирала за проба. Все още не съм я отваряла, както виждате, тъй като имам други отворени спирали, които използвам. Но със сигурност в бъдеще ще и посветя ревю.

• Makeup Revolution - скосена четка за сенки - формата и със сигурност е много удобна за преливане на цветове. Не съм я пробвала върху клепача все още, но косъмчетата ми се струват по-твърди и бодливи, в сравнение с компринено-меките им овални четки. Но тези, черни четки са и от по-ниския клас на марката и съответно са и значително по-евтини. 

Max Factor - Excess Shimmer  -15 Pink Opal

Обожавам тази серия сенки на марката. Знаете, че едни от любимите ми индивидуални сенки са именно от тази серия, в цвят 20 Copper (РЕВЮ). Отдавна исках да пробвам и цвета "Розов опал" - дори само по името може да предположите защо исках тези сенки (обожавам камъка опал), но лилави сенки някак не ми стоят особено добре или поне аз така мислех. Този цвят, макар да носи името "розов" е на практика розово-лилав, почти дуохромен. Много нестандартен и интересен цвят, който изобщо не съжалявам, че избрах. Със сигурност ще посветя ревю много скоро, но който и цвят да изберете от тази серия, надали ще съжалявате. Според мен определено си заслужават. 


• Freedom течно червило - ако ме познавате добре знаете, че това не е цвят, който самата аз бих избрала за себе си. Цветът е много ярко червено, с почти розово-цикламен подтон, който му придава именно тази яркост. Пигментацията е доста добра, както и трайността. И когато казвам течно червило, то имам предвид точно това - червило в течна форма, а не матово червило. Не изсъхва напълно и оставя следи. Въпреки това е много дълготрайно и остава стейн върху устните за дни. 

Makeup Revolution Rose Gold Lipstick - Chauffeur

Отдавна бях хвърлила око на този цвят, но не бях сигурна, дали няма да е твърде кафяв и тъмен за мен. И все пак рискувах и избрах да го взема. Когато го отворих, в гилзата, нюансът изглежда много тъмен и кафяв. Нанесен на устните обаче, изобщо не стои нито толкова тъмно, нито толкова кафяво. По-скоро е комбинация между кафяво и керемидено, с лек розовеещ подтон. Трудно ми е да го опиша, но стои естествено, без да е от онези безлични нюд цветове, които изглеждат като коректор, нанесени върху устните. Освен всичко има приятен ванилов аромат, а опаковката, макар и лека и пластмасова, изглежда много симпатична.


Barry M - Lipstick in Pale Nude 

Червилото ми беше изпратено едва преди няколко дни, но вече успях да го тествам. Марката не ми беше известна, но се оказа, че е европейска марка, предлагаща сравнително богата гама на продукти. Конкретно това червило е в много светъл цвят, който в гилзата изглежда като светла праскова. Нанесен на устните ми обаче, цветът е прекалено светъл, за да го нося самостоятелно. Върху моята кожа, нюансът е много, много светло прасковен, почти белезникав. Би бил удачен нюанс за смесване с по-тъмни червила или изсветляване на някакво матово червило например. Гилзата е симпатична, кадифена на допир и външен вид.


• Makeup Revolution - розова очна линия - първоначално, когато получих този молив бях сигурна, че е молив за устни. Да, но не. И на самия молив пише, че е очна линия и в действителност е такъв. Марката има серия с по-нестендартни, цветни моливи за очи. Единствената идея която имам и възможност, по който бих го носила е ако нанеса стандартна черна очна линия, а над нея една по-тънка, цветна с този молив. 

AFFECT Matte Lipstick - Expectation

Знаете, че аз не нося червено червило. Не защото не искам, а защото просто не мога да се възприема с такъв нюанс. Да, знам, че е желателно всяка жена да притежава поне едно червено червило, но... Affect е марка, която ми е сравнително добре позната. Заглеждала съм многократно техните продукти и най-вече бронзиращи пудри. Изпратиха ми за проба този ярко червен цвят. Да, в гилзата изглежда тъмно червен, почти винен, но върху моите устни стои почти като "парижко червено". Самото червило е много комфортно и силно пигментирано, има приятен, сладък аромат. Но за мен лично формулата не е матова, както е изписано на кутийката. По-скоро бих определила като сатенена. Трайността е добра. Ако обичате червени червила, това е наистина едно разкошно червило и като цвят и като формула. Ако сте с тъмна коса или по-мургави, със сигурност би ви стояло добре.


И преминавам към втора част на придобивките, предназначена основно към грижа за кожата.


Ето и по-детайлно:



Avon - Soft Musk EDT (РЕВЮ)

Приятна тоалетна вода. Вече съм правила ревю за нея. Не е нещо кой знае какво, доста семпъл, ванилов аромат, но въпреки това ненатрапчива и приятна за ежедневието. Повече от 10 мои познати си купиха от нея, включително и по повече от 1 бр. В последния каталог на марката беше на изключително изгодна цена и реших да взема още един брой. Ако харесвате сладките, но леки и ненатрапчиви аромати, ще ви хареса.


Makeup Revolution - Precision Pro Brush Oval Face

Преди време направих ревю на комплекта кръгли четки, които моя позната си взе (РЕВЮ). Наскоро ми изпратиха за проба най-голямата от овалните четки и вече имам възможността да я изпробвам и лично за себе си, още по-детайлно. Четката е много, много гъста, много мека, копринена на допир. Мултифункционална е - подходяща и за течни и за прахообразни продукти. Трябва да се внимава малко повече при използването и, тъй като в основата си е доста тънка и се огъва. Не прилагайте много натиск, за да не рискувате счупване. Но макар и синтетична, тази четка е толкова мека и кадифена на допир, че нямам търпение да я пробвам по-обстойно.



Още неща:


• Avon - Coconut oil body wash - както винаги, когато взимам нещо, обещаващо да е с кокос, аз очаквах изкушаващ кокосов аромат. Да, но не. Този душ гел/крем има доста тежък аромат, не бих определила точно като кокосов. Вярвам, че като формула и действие ще ми хареса, но очаквах аромата му да е по-сладък и автентичен.

• Avon - коледна пяна за вана - отново, тази пяна обещаваше да е комбинация от портокал и червени плодове. Усеща се единствено портокала. Въпреки това обаче ми харесва - свежа и приятна е. Единствено опаковката не ми допада - твърде обемна е и трудна за използване като цяло. Въпреки това обаче, свежият портокалов аромат наистина ми харесва.

• Avon - пилинг маска с чаено дърво и краставица - имам ексфолианта от серията. Като цяло не е най-подходящата серия за суха кожа, тъй като чаеното дърво има свойствата да спомага за завяхване и изсушаване на пъпчици. Но все пак, реших да пробвам тези два продукта, защото ми се сториха интересни.

• Bettina Barty Unicorn Vanilla Blueberry Cupcake - лосион за тяло, който беше доста импулсивна покупка. Попаднах на него и реших да го взема, защото обожавам боровинките и ванилията. Лосионът е лек, но същевременно попива по-бавно и оставя лек филм. Аромата е много приятен и ме връща моментално в детството. Не мога точно да определя, дали е на плодов сладолед или йогурт с боровинки. Не усещам ванилията, а единствено боровинките, но определено ми харесва много. А опаковката е просто един разкош - макар и малко инфантилна е много сладурска и симпатична.


• Schauma Keratin strong - вече знаете. Това е най-любимия ми шампоан не само на марката, но и може би изобщо. Много бюджетен, но избива косата ми чудесно. Аромата също ми харесва. Почти винаги е на промоция и смятам, че си заслужава на 100%. 

• Dr. Theiss - Sensibel балсам - още един мой абсолютен фаворит и любимец. Използвам този крем за лице още от ученическите си години. Изхабила съм над 10 опаковки от него, вероятно са доста повече. Гледам никога да не оставам без него. Хидратира кожата ми чудесно, попива бързо, добра основа е и за грим и е подходящ дори за бебета. Количеството от 100 мл. стига за месеци ежедневно използване. Обожавам този крем! 

• My coconut island - крем за ръце, който ми е подарък. Предлага се всъщност от Dodis international. Аромата би трябвало да е кокосов, но не смятам, че е точно такъв. Усещам нещо между ванилия и кафе, колкото и странно да звучи. Предназначен е за нормална кожа и честно казано за моята суха такава, особено сега, през зимата, не предлага достатъчна хидратация.

Avon - Dreams EDP

Имах възможност да взема този парфюм на много изгодна цена и се възползвах, макар да бях убедена, че не е моят аромат. Много цветен, усещам преобладаваща роза. Розата е мое би най-любимото ми цвете, но не мога да кажа същото и за есенцията от роза. Този парфюм взех за подарък на човек, който много го хареса. Аз обаче харесвам по-сладки аромати. Този е доста траен и силен. Флакона е красив, макар и малко нестабилен в основата, тъй като е по-скосен там.



Catrice - лимитирана колекция "Provo"

Наскоро от марката ме изненадаха с три продукта от лимитирана им колекция. Благодарна съм за жеста, разбира се, но аз не използвам руж, както и червило в толкова ярки, цикламени тонове. Пудрата за мигли изглежда интересно, н реших да не развалям комплекта, да го подаря на една от вас. Всъщност, всички продукти изглеждат чудесно, просто не пасват на моя личен стил. Ружът е с преливаш ефект, а опаковката е много красива и стабилна. Пудрата за мигли е също един нестандартен, интересен продукт. А червилото-пудра е доста иновативно. Как може да се включите в играта за спечелването на тези три продукта, вижте ТУК.


Това бяха козметичните ми придобивки от последните два месеца. Надявам се информацията и снимките да са ви били полезни и интересни. 

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Ейй чак ти завиждам, благородно разбира се, Хах. Този медец не успях да увелича много грим колекцията си, Хаха.
    От кога чакам някой да покаже четки от BH Cosmetics, аз съм много доволна от тях, бюджетни са и не отстъпват на скъпите марки по качество.
    Супер придобивки, аз чакам снимки с новата палитра ❤️

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Вече и аз се опитвам да не купувам неща необмислено. Дори наскоро разчистих доста голяма част от колекцията си. Трупането на много продукти е по-скоро вредно, отколкото обратното, затова не се притеснявай за колекцията си. :) Колкото до четките - да, не съм намирала никакви ревюта на български до момента, а определено четките са страхотни за цената си. Конкретно този сет ти го препоръчвам с две ръце. Вече съм подготвила снимки на палитрата, но трябва да тествам повечко цветове, за да мога да дам пълно мнение. Скоро :)

      Изтриване
  2. Страхотни придобивки. Всеки път показваш хубави червила, а на теб не ти пасват повечето. Чудя се дали след време няма да започнеш като мен да носиш яркк и тъмни. :) Чудех се защо не показваш ружове, макар че сякаш си споменавала и направо се изненадах като прочетох че не носиш. Този лосион на Бетина Барти много ме изкушава, но имам поне 10 в шкафа и ми е гузно да купя поредния.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти :) Колкото до червилата - да, наистина червеното на Affect e страхотно, но аз имам жълт подтон на кожата и дори дда е по-студен нюанс на червеното, на мен изглежда винаги много ярко. Това, че не ми стоят подобни цветове не е само мое мнение :D Иначе преди съм носила ярки червила, дори и тъмни (не точно вамп нюанси, но значително по-тъмни). Често носих цветове фуксия и ярко розови например, но осъзнах, че стоят твърде натрапчиво при мен. Ружове никога не съм използвала. Пробвала съм, но аз си имам естествена руменина и просто нямам нужда от подобни продукти. Лосионът наистина мирише страхотно, но не е и нещо невиждано, що се отнася до формула. Но за цената си от около 11 лв., това количество е изгодно. А и е удобен, защото има помпичка и не е нужно да се бърка с пръсти, което наистина много го мразя в лосионите :D

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •