сряда, 6 декември 2017 г.

Vichy | Minéral 89 - Hyaluronic Acid Serum

Здравейте! В това ревю най-накрая ще разкажа за впечатленията си от един доста нов продукт на Vichy, който закупих преди няколко месеца. Бях планирала да направя ревюто по-рано, но в крайна сметка може би сега е най-удачния момент, тъй като вече съм преполовила съдържанието му и със сигурност натрупах достатъчно впечатления, за да бъда категорична в мнението си. Става дума за иновативния серум на Vichy - Minéral 89 който освен с опаковката си, ме спечели и с доста изчистения си и сравнително семпъл състав. Ако този продукт ви е интересен, то се надявам да бъда полезна и достатъчно информативна. 


Знаете, че в последно време като магнит ме привлича всичко, което съдържа в себе си поне малко хиалурон. Дали ще е под формата на козметичен продукт или хранителна добавка, хиалуронът е съществена част от структурата на тялото. Той се синтезира от почти всички живи организми. Няма да навлизам в повече подробности, но последно ще спомена и нещо важно за тази съставка. Липсата или дефицита и в тялото спомага за влошаване състоянието на кожата (и не само). За да проникне в кожата, хиалуронът трябва да е малка по размер молекула, която все пак да успее да проникне в организма или кожата. Доста продукти започнаха да съчетават в себе си комбинация от големи и малки хиалуронови молекули. Разбира се, на този принцип са и филърите за устни или бръчки, например, които с времето се абсорбира от организма. Серумите с хиалурон, от своя страна, не могат да направят чудеса, що се отнася до противобръчков и анти ейдж ефект, но могат да спомогнат за подобряване състоянието и текстурата на кожата.


Не съм сигурна, че серумът се предлага у нас в аптечната мрежа, но със сигурност може да бъде намерен онлайн. Моят закупих от enzo.bg преди няколко месеца, но виждам, че и в момента е наличен.


Опаковка: Наистина страхотна. Дизайнът и функционалността вървят ръка за ръка и наистина са чудесно измислени. Серумът е поместен в стандартна картонена кутийта, която както винаги е семпла, но достатъчно информативна. Самият продукт е поставен в изключително красиво, стъклено шишенце, което е прозрачно, но цветово има градиент от прозрачно към тюркоазено. Това навява асоциация на чистота и бих казала, изглежда доста луксозно. Серумът също така има много удобна помпичка, която е лесно да се контролира. Тоест, ако искате да използвате помпичка и половина от продукта (както правя аз), то това не е никакъв проблем. Наистина много ми харесва ефектът на преливащи цветове и цялостната форма на опаковката. Перфектно дизайнерско решение. Браво на Vichy.



По описание от производителите: "Открийте ново поколение серум за лице, който комбинира 15 менарала и хиалуронова киселина, за да предотврати появата на признаци на стареене, причинени от забързания начин на живота и стреса. Серумът съдържа 89% минерализирана термална вода, която доставя на кожата необходимата хидратация, за да изглежда тя подхранена, сияйна и свежа. Може да се използва сутрин и вечер. Осигурява 24 ч. хидратация и спомага за по-стегната и здрава кожа, която да изглежда значително по-добре."



Може да се каже, че този серум е една освежаваща глътка вода, но за кожата. На практика, той съдържа 89% термална вода, което отначало ме озадачи доста. Съставът наистина е доста изчистен, което ми хареса. Сметнах, че този продукт ще е доста деликатен и напълно универсален, именно заради липсата на някакви по-агресивни съставки.



Аромат: Няма такъв. Това за мен винаги е плюс, тъй като поначало повечето продукти на Vichy са доста силно ароматизирани. А като човек с чувствителна кожа и обоняние, винаги бих предпочела продуктите да имат или много лек плодов/сладък аромат, или още по-добре - изобщо да не са ароматизирани.



Формула: Присъщо на серумите, консистенцията е по-рядка, в сравнение със стандартен хидратиращ крем. Не бих казала точно водниста, но по-скоро е доста течна. Разнася се по кожата с лекота и буквално се усеща като вода - много лек серум, който попива доста бързо. Не бих казала, че осигурява кой знае каква хидратация, но определено спомага за подхранването на кожата. В последно време, когато не ми се занимава да нанасям допълнително и по-богат крем, използвам само серума, преди лягане. 



Ефект: При редовна употреба определено усещам кожата си по-гладка. Повърхността и текстурата са видимо по-гладки. Не забелязах резултат относно намаляване видимостта на фините линии, или може би има минимален ефект. Но на допир, кожата ми е доста по-гладка, в сравнение с преди. Текстурата, както споменах, е по-гладка. В серума няма SPF, затова може да се използва и вечер и от всеки, без възрастово ограничение или тип кожа. Основно е подходящ според мен за нормална кожа, а дори и за мазна. За моята суха такава не дава достатъчно хидратация, но въпреки това е една приятна допълнителна стъпка в грижа за кожата ми. Продукта е доста икономичен и за тези 2-3 месеци, почти ежедневна употреба веднъж дневно, съм изхабила около половината от количеството.


На снимката отдолу може да видите и целия състав на серума.


Заключение: Определено продукт, който ми хареса. Не знам дали бих закупила отново, тъй като винаги съм "за", що се отнася до пробването на нови и може би по-добри серуми и кремове за лице, но този серум ми харесва по няколко причини: няма аромат; попива много бързо; съставът е доста семпъл; опаковката е страхотна. Ако търсите серум, който да дава една допълнителна "глътка" подхранване на кожата, смятам, че Mineral 89 би ви допаднал.

Follow me:
            

2 коментара:

  1. Здравейте, бих искала да попитам дали някой продава само помпичката за този серум. Шишенцето падна и се счупи помпичката, а го купих съвсем скоро.
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте. Можете да ми пишете на мейла: tonisbeautynook@abv.bg

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •