петък, 15 декември 2017 г.

Нови покупки за: октомври & ноември 2017 (Wet n Wild, Balea, L'oreal, Taft и др.)

Здравейте. Като начало на новата седмица, реших да покажа придобивките си от последните два месеца. Обикновено комбинирам продуктите именно така, за да се съберат достатъчно неща, които бих могла да ви покажа. Както обикновено, не съм включила абсолютно всички неща, защото това би била твърде дълга публикация, но все пак включих основните. Надявам се сред тях да откриете такива, за които ви е интересно да прочетете нещо повече.


За тези два месеца бих казала, че нямам прекалено много покупки, но пък за сметка на това са доста разнообразни. Тъй като със сигурност това ще е една дълга публикация, започвам направо, без повече уводни думи.


На снимките виждате част от продуктите, които ще ви покажа. В последствие се сдобих и с още няколко, които не са включени в общата снимка, но пък ще спомена и тях, в случай, че ви е интересно да научите по нещо и за тях.

 

Taft лакове за коса - преди известно време ми изпратиха три от лаковете за коса на марката, които са в тази страхотна, лимитирана опаковка. Лаковете са 3 вида, като са степенувани по силата на фиксация, която осигуряват. За момента съм пробвала 3 и 4. Харесвам лаковете на Taft. Както вече споменах, такъв лак използвах и за бала си преди години и прическата ми не мръдна цяла вечер. Лаковете са бюджетни, опаковките са страхотни и смятам, че няма как да сбъркате. (А ето един трик за художници, дори ако не използвате лакове за коса - може да използвате подобен тип продукти за фиксиране и на рисунки, направени с въглен и сух пастел.) А в много краен случай, лак за коса може да използвате и вместо фиксиращ спрей за грим. Това не е особено препоръчително, но в непредвидени ситуации съм чувала, че върши работа.



Schwarzkopf цветни спрейове за коса - точно преди Хелоуин, от марката ми изпратиха тези 5 цветни спрея за коса. До момента не бях използвала подобни продукти, но честно казано в последно време съм на експериментаторска вълна и с удоволствие ги подложих на тест. Скоро ще им посветя и ревю, тъй като вече имам достатъчно впечатление. Очаквах, че лилавият и може би розовият спрей ще ми допаднат най-много. В действителност, що се отнася до ефект и пигментация, всъщност сребристият и червеният ми харесват една идея повече. И петте спрея имат цветни брокати. Тоест, те не предоставят единствено цвят, но косата изглежда и блестяща след това. Нужно е известно наслояване на продукта, за да има по-добра пигментация върху косата. Но като цяло смятам подобен тип продукти за един забавен начин да разнообразите визията си, особено за някакъв по-специален повод или вечерно излизане. 


Delia серуми за лице с колаген и хиалуронова киселина - това е полска марка, доколкото съм запозната. Серумите са изключително бюджетни. За подобна цена не очаквам чудеса, но все пак реших да ги пробвам. Серумът с хиалурон е точно за моята възраст - над 20 - 25 г. Този с колаген е за възраст около 35 г., но все пак реших да взема и него. Все още не съм ги пробвала, тъй като в момента имам доста други отворени сходни продукти. Но веднага щом ги тествам и добия впечатления, ще споделя.


Brush Art гъбичка - поредната имитация на така известният бюти блендър. Със сигурност и аз бих искала да пробвам оригинала, но честно да призная, не съм склонна да вложа толкова пари в продукт, който едва ли ще използват толкова редовно. Тази гъбичка всъщност ми беше подарък. При мен нанасянето на фон дьо тен с навлажнена гъбичка някак не ми дава желания резултат. Понякога нанасям фон дьо тена със суха гъба и ефекта не е лош. Колкото до самия продукт, забелязах, че съхне доста бавно а и е някак по-плътна, в сравнение например с гъбата на Real Techniques. Като цяло е мека, но се пере по-трудно и по-бавно възвръща първоначалната си форма след като я стиснете и отцедите. 


Avon шампоан против косопад - винаги съм била скептична, относно шампоаните против косопад. Все пак обаче реших да пробвам този бюджетен вариант. Това, което ме изненада е, че шампоанът всъщност има доста силен ментов аромат и дори леко люти на очите. Измива косата добре и я оставя наистина чиста и добре изглеждаща. Не забелязах обаче да намалява падането на косата и да я заздравява особено. Според мен е един добър, стандартен шампоан, който заради ментовия екстракт може би малко стимулира възобновяването на космените фоликули. 


• Wet n Wild - от марката ми предоставиха възможността да избера 3 продукта, които да ви покажа и за които да споделя мнението си. Исках и трите продукта да са от новия им асортимент и съответно да са от бест селърите на марката. Спрях се на следните три неща:


Wet n Wild течно червило в цвят Rebel Rose - знаете, че това са цветовете, които харесвам. По-неутрални, розови и в нюд гамата. Спрях се на този цвят не само защото ми харесва най-много, но и защото е най-популярният и продаван цвят от серият им с течни червила. Нюансът се оказа по-тъмен, отколкото очаквах. Розово-лилав, със студен подтон. Аз лично го нанасям, като започвам от центъра на долната устна и после разнасям с пръст. По този начин стои много по-деликатно и естествено, а ефектът и финиша е като на стейн за устни. Много ми харесва да го нанасям по този начин и ако харесвате трайните червила с матов финиш, няма как да сбъркате с това червило и този цвят.


Wet n Wild хайлайтър в цвят Precious Petals - най-продаваният цвят от серията с хайлайтъри на марката. Предположих още по снимките, че ще е малко тъмен за моят цвят кожа и се оказах права. Ако се нанесе малко количество, стои добре и пасва. Цветът е златисто-прасковен, като има и малко по-едри частички в него, но не бих ги определила като брокат. Просто придава онзи по-видим хайлайт ефект на кожата. Определено не е от много естествените хайлайтъри, но въпреки това ми харесва. Имам обаче един още по-любим начин да го използвам и това е като сенки за очи. Придава страхотен, златисто-прасковен блясък и се задържа за цял ден върху очите (или скулите).


•  Wet n Wild четка за пудра - нямаше как да не пробвам и така всеизвестните и популярни бели четки за грим. У нас за съжаление се внасят само 4 от тях, като тази, която най-много ми допадна е именно четката за пудра. Тя е от синтетичен косъм и е много мека. Средна е като гъстота и нанася добре прахообразни продукти. Не е твърде голяма и е по-скоро универсална. 


Avon крем депилатоар за малки зони - до момента не съм използвала подобен тип продукти. Реших да пробвам този. Действително върши работа. След използването му за кратко след това, кожата ми е по-чувствителна и раздразнена, но що се отнася до премахване на косъмчетата, определено върши работа. Има аромата на типичен депилатоар - химичен, засилващ се след като престои върху кожата няколко минути.


Balea Hyaluron Booster - това е серум, който съдържа в себе си два вида хиалурон молекули, с различен размер. Би следвало да е по-концентриран и съответно може да се прилага на определени участъци, чието състояние бихте искали да подобрите. Подходящ е за възраст 35 - 45 г., ако правилно си спомням, но това не ме притеснява особено. Тъй като имам няколко мимически линии, които бих искала да елиминирам, доколкото е възможно, реших да го взема. Дозатора е малко особен и трябва да се нагодите към него, за да може да контролирате колко количество излиза. Колкото до резултатите - не забелязах драстично подобрение през периода, в който го използвах по-редовно. Но въпреки това ми харесва и смятам да продължа с употребата му.


А сега е време да покажа и по-голямата част от декоративната козметика. Ще започна както обикновено, в поредица отляво-надясно. Ето и продуктите по-отблизо и детайлно.


L'oreal кремообразна контурираща палитра (РЕВЮ) - вече и посветих ревю. Една добра палитра, най-вече що се отнася до подбора на цветове. Първата контурираща палитра, която според мен идеално пасва на много светла кожа. Светлата половина е с един тон по-светла дори от моята кожа, което е много трудно постижимо. Тъмната част пък е с по-студен, неутрален подтон, което също не се среща често. Формулата е доста кремообразна и ефекта е доста естествен. Разбира се, имам и някои забележки към нея, които може да прочетете в ревюто.


Rimmel глос за устни в цвят Snog (РЕВЮ) - определено ми хареса. Цветът е доста наситен, ефектът и финиша е стъклен отблясък. Трайността е средна. Опаковката също е хубава. Единственото, което не ми допада е аромата, но като се абстрахирам от това, мога единствено да ви препоръчам този конкретен цвят. Смятам, че си заслужава. 


Max factor спирала 2000 calorie - все се каня да посветя отделно ревю на тази спирала и някак все не ми остава време да го направя. Абсолютно стандартна, черна спирала с фибърна четка. Всъщност, това е любимата спирала на майка ми. Аз предпочитам други пред нея, но не мога да отрека,че наистина спиралата е истинска класика и е добра.

Maybelline Age rewind коректор в цвят Light - няма смисъл да казвам, колко години слушам всевъзможни хвалби за този коректор. И когато най-накрая започна да се внася и у нас, реших да го пробвам. Избрах цвят Light, за който имах известни подозрения, че ще е твърде тъмен за мен и бях права. Разликата не е драстична и успявам да го напасна. Всъщност, харесва ми да го използвам вместо фон дьо тен. Има добра покривност. Според мен има по-скоро матов финиш. Опаковката е особена и не е най-любимата ми, но като цяло смятам, че това е един добър коректор. Сякаш обаче предпочитам този на Catrice.


Labello балсам за устни Vanilla buttercream - взех балсама, защото всъщност към момента нямах абсолютно стандартен, безцветен балсам. Освен това състава ми се стори нелош - не забелязах да има парафин, например. Аромата не е точно ванилов  - има лека стипчива, нагарчаща нотка, трудно ми е да го обясня. Но за цената си смятам, че не е лош. Устните са подхранени след нанасяне. Е, със сигурност не е най-добрият, който съм използвала, но ми харесва доста.


Avon коректор стик в цвят Fair - взех този коректор, защото обичам да нанасям подобни коректори в движение, да нося в чантата си докато съм навън. Учудващо и за мен, цвят Fair се оказа наистина много, много светъл и ми пасва идеално. Коректорът ми харесва. Не е нещо феноменално, но за цената си определено е добър. Предлага лека до средна покривност и добре се прелива. Не стои твърде сухо и може да се използва и за под очите. 

Denivit избелващи пасти за зъби - вече ви показах тези две пасти в пост във фейсбук. И двете са с грамаж 50 мл. Едната е предназначена просто за избелване, а другата за по-упорити плаки и оцветявания по зъбите. Доколкото разбрах, Denivit е нещо като дъщерна марка на Schwarzcopf и са произведени в Германия. 


Travalo парфюмен рефил (РЕВЮ) - преди доста време взех един от тези рефили, които са идеални за пътуване. При една от промоциите в enzo реших освен още една за себе си, да взема и една за подарък. Избрах отново този цвят марсала, защото ми харесва най-много. Има обаче огромно разнообразие от цветове - розово, синьо, сребърно, бяло, черно, бронзово, кафяво и какво ли още не. Този цвят обаче е моят любим, от предлаганите. Много харесвам тези рефили. Това е един отличен начин да носите с вас любимия си парфюм. Това, което е много странно, поне за мен, е че първият път, когато пълните рефила с парфюм, той винаги се разглобява. Долната метална част буквално изскача от самият пластмасов пълнител, който е вътре. Това ми се случва за втори път и то с два различни травало рефила. За щастие, нищо не се счупи. След това е лесно да се щракне обратно на мястото си. Това е нещо интересно, което исках да споделя и сметнах, че ще е полезно да го знаете.


Braun eпилатор за малки участъци (РЕВЮ) - преди време ви споделих впечатленията си за този епилатор. Като цяло ми харесва и върши работа. След определен период от време, започна да създава малко проблеми. С каквито и батерии да го използвах, епилиращата глава не се въртеше достатъчно бързо и постоянно спираше. Не можах да си обясня на какво се дължи. Преди време имаше промоция на същия модел, към който имаше подарък и цели 4 резервни четки. Реших да взема епилатора отново, за да видя дали отново ще се появи същия проблем. Да, това определено е доста скъп уред и не би следвало да създава проблеми само след няколко месеца използване. Вторият определено работи по-добре, поне засега, но ще видим дали това ще продължи повече време. Все пак е единственият епилатор, който е подходящ за по-малки участъци, поне доколкото на мен ми е известно. 


Това бяха моите покупки за последните два месеца. Смятам, че са доста разнообразни и се надявам да бъда полезна с първите си впечатления за тях, без значение дали се интересувате главно от бяла или от декоративна козметика.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •