вторник, 3 октомври 2017 г.

Oriflame | Love Nature - шампоан с коприва и лимон за мазна коса

Здравейте. Ревюто днес е посветено на един шампоан, предназначен специално за мазна коса. Това е проблем, с който вярвам, че се сблъсква голяма част от вас, включително и аз. Косата ми е тънка и бъзро се омазнява в корените. Не за пръв път използвам шампоани, които са със саставки, предназначени именно за такъв тип коса (най-често това са именно лимон и коприва). Този път обаче реших да пробвам един продукт, който за мен е съвсем нов и това е шампоанът на Oriflame - Love Nature с коприва и лимон. 


Шампоанът се предлага в два размера - разфасовка от 250 мл. и от 500 мл. И макар да не бях пробвала този шампоан никога, реших да взема по-големия вариант. Знаете, че Oriflame е каталожна козметика, но може да се открие и онлайн, например в enzo.bg където се предлагат и двата вида разфасовки. 


Опаковка: Семпла и рециклируема, поне според описанието. На външен вид е точно като бутилка от лимонада и предполагам, че това не е случайно. Имаше пластинка, която да гарантира, че шампоанът не е бил отварян преди това. На мен ми харесва, че е прозрачна, за да може да се види докъде е наличното количество. 

По описание от производителите: "Дарете косата си със свежест и нежна почистваща грижа с този шампоан, обогатен с лимон и коприва. Идеална за мазна коса, тази комбинация с божествен аромат помага да удължите интервалите между измиванията, като отстранява излишното омазняване. Биоразградима формула, без силикон."

Аромат: На прясно изцедени лимони - доста натурален аромат, който наистина е реалистичен. В съставът на шампоана има екстракт от лимони, но предполагам, че аромата се дължи и на допълнително добавени аромати. Като цяло обаче е сравнително силен и много, много освежаващ и приятен. Не се задържа върху косата след измиване, поне не и за дълго. 


Формула: Забелязала съм, че на моята коса се отразяват по-добре шампоани, които са в непрозрачен цвят. Този е от типа гел шампоани, както сами виждате и е прозрачен. Формулата е стандартна - по-гъста, но се разнася лесно по косата. Разпенва се добре.

Ефект: След измиване, косата е толкова добре почистена, че дори скърца на допир. Със сигурност това е гаранция, че измива отлично косата. Но дори според мен леко я премива. Балсамът след използване на шампоана е задължителен при мен, особено при по-дълги коси. Също така не забелязах да съкращава интервала между измиванията на косата. Тоест, обикновено косата ми се омазнява леко в корените на втория ден, без значение какъв шампоан използвам.

Състав: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, LAURETH-3, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, LIMONENE, HEXYL CINNAMAL, GLYCERIN, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, LINALOOL, SODIUM CITRATE, URTICA DIOICA LEAF EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, CITRUS LIMON PEEL OIL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 42053


Заключение: Със смесено мнение съм за шампоана. Аромата и опаковката ми харесват. Също така измива косата буквално до скърцане, но аз лично го използвах редовно и може би затова косата ми някак нямаше желания обем. Мисля, че това е от типа продукти, които трябва да се използват по-рядко, за по-дълбоко почистване на косата и скалпа. Мисля, че ако имате наистина много омазняваща се коса, ще ви допадне.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •