вторник, 26 септември 2017 г.

Batiste | Dry Shampoo Plus - Heavenly Volume

Здравейте. Днес ревюто ще бъде за още един шампоан на Batiste, който несъмнено е бестселър на марката. Знаете, че много харесвам ефекта от сухите шампоани на Batiste, защото освен голямо разнообразие от продукти, цените са наистина достъпни. Heavenly Volume е варианта, който освен да абсорбира излишния себум и да освежи косата, има за цел да придаде и обем. Дали това се превърна в любимия ми сух шампоан в момента и успя ли да оправдае очакванията ми, може да разберете по-надолу.


Бих казала, че съм изпробвала доста от ароматите на Batiste. Все още предстои да направя ревю на шампоанът с череша, а за всички останали аромати от серията може да погледнете ревютата тук. Накратко да обобщя, използвала съм стандартният, зелен на цвят шампоан, синият, тропическият, черешовият и този, който е обект на днешното ревю. Той е и единственият, който има по-специална функция от тази, да освежи косата. И тъй като напоследък предпочитам да пробвам козметика, свързана с грижа за кожата/косата и тялото, избирайки нещо от сайта на маркови парфюми се спрях именно на този продукт и изобщо не съжалявам, защото определено смятам, че ще се превърне в наистина незаменим помощник за мен.



Опаковка: Наистина страхотен дизайн! За разлика от останалите версии, тази определено изглежда по-интересна. Дизайнът е много свеж и определено навява асоциация за парти. Капачката, както и цветът на флакона са в сребърно, които на определена светлина проблясват. Като изключим външният вид, тази разновидност на сух шампоан не се различава от останалите опаковки. Предлага се единствено в разфасовка от 200 мл. (тоест, няма travel size версия или поне аз не съм виждала да се предлага). Също така за тези от вас, които се интересуват - продуктът е веган и cruelty free/ не е тестван върху животни.




Как се използва и какво представлява: Шампоанът впръсква в косата достатъчно количество продукт, който обаче оставя бели следи и изисква втриване и разнасяне. Тоест, шампоанът не е изцяло прозрачен. Както винаги, необходимо е добре да разклатите флакона, след което да напръскате в корените на косата от разстояние минимум 5-10 см (препоръчително е дори повече, но аз рядко спазвам препоръката). След това разнасяте хубаво и втривате в корените. Този шампоан, за разлика от останалите версии, определено има и някакъв лак, който задържа обема и стилизира косата допълнително. Самата коса, на допир е малко по-различна. Усеща се по-твърда, точно както би било, ако нанесете лак за коса. Също така ми се струва, че тази версия оставя една идея повече бели следи, но пък много лесно се разнася. След това аз винаги сресвам косата си и допълнително придавам обем с ръце, като целта разбира се, е да има повече въздух в корените, така че косата да не изглежда сплескана.




Аромат: Истината е, че прочетох страшно много ревюта на този шампоан (не открих нито едно българско) и там не се споменаваше какъв е аромата. Само пишеше, че е приятен. Но това за мен не беше достатъчно. Очаквах, че ще бъде същият, като на оригиналната, зелена версия и честно казано силно се надявах да не е така. За щастие, няма нищо общо! Аромата е наистина страхотен! Не прилича на нито един от останалите шампоани, които съм използвала. Много сладък, приятен аромат - на захар, бонбони, сладки плодове, или може би маршмелоу - не мога точно да определя, наистина, но е много сладък и приятен, а също така е и сравнително силен. Не бих казала, че е натрапчив, но за по-студените месеци би бил дори още по-подходящ.



Ефект: Определено изпълнява всички обещания. Попива излишния себум и освежава косата, а освен всичко наистина придава лек обем, който се задържа за по-дълго. Косата се усеща някак по-твърда и стилизирана, дори след няколко часа. Аромата също много ми харесва. Определено мисля, че "Heavenly Volume" би могъл да се превърне в един от любимите ми шампоани, заедно със синята версия, която не предлага допълнителни екстри, като допълнителен обем, но също толкова успешно се справя със задачата си на сух шампоан. 


И разбира се, опитах да уловя нагледно ефекта от този продукт и мисля, че все пак може да видите разликата. Имайте предвид, че съм използвала съвсем минимално количество, за да постигна желания ефект.


Заключение: Чудесен продукт, който препоръчвам на тези от вас, които имат по-тънка, сплескана коса, без много обем. Ако също така сте любители на сладките аромати - този шампоан ще ви хареса. Да, цената му е малко по-висока, отколкото са обикновените версии, но разликата изобщо не е драстична и смятам, че си заслужава.

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
Мнението ми е басирано само на личните ми впечатления от продукта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •