петък, 29 септември 2017 г.

Avon | Foot Works - Cracked Heel Treatment

И тъй като доста поизостанах с ревютата този месец, а определено имам още толкова неща, за които да пиша...реших да направя нещо, което не съм правила от години  - да пусна две мини ревюта в един ден. Avon Foot works - Heel treatment e кремче за пети, което взех преди известно време и вече тествам около месец. 


Аз съм от тези хора, които рядко се сещат да хидратират и стъпалата си, но все пак това е нещо, което наистина е необходимо. Предпочитам продуктът да свърши сам работата си, без много усилия от моя страна. Затова и обикновено залагам на някакви по-богати кремове, които да поддържат стъпалата ми в добро състояние по-дълго, дори да забравя да нанеса всеки ден. И всъщност, тази терапия, макар и предназначена специално за напукани пети, аз лично използвам за цялото стъпало. Определено ефектът ми хареса много, затова си взех още една резервна опаковка от enzo.bg защото както знаете, Avon понякога имат навика да спират от производство или да променят доста успешни продукти.


По описание от производителите: "Тази терапия за пети е обогатена с AHA киселини и урея, за да възстанови дори най-напуканата кожа. Терапия за напукани пети с урея и алфа-хидрокси киселина, успокоява незабавно грубата кожа. Предлага се в разфасовки от 75 мл. и 150 мл."



Опаковка: Стандартна тубичка, която е доста голяма и е удобна за използване. Капачката е на винт. Както може да видите, аз взех разфасовката от 150 мл., която наистина е доста икономична и би стигнала поне за няколко месеца и то при ежедневно използване.


Формула: Тази терапия за пети не бих определила точно като крем, а по-скоро като гъст балсам. Изисква малко повече време за да попие, но пък кожата моментално се усеща значително по-мека, гладка и подхранена. Също така на опаковката пише, че тъй като има AHA киселина (плодова киселина) е хубаво да не излагате кожата на слънце. Това ми се стори малко странно, предвид, че това е терапия за пети. Споменавам все пак, за да имате предвид. 


Аромат: Отново за мой огромен плюс, продуктът не е ароматизиран. Има лек химичен аромат, заради съставките, но не е допълнително парфюмиран. По никакъв начин не дразни кожата.


И остана да покажа какъв е съставът и консистенцията на продукта. Както споменах, формулата е доста гъста, по-скоро като на балсам.


Заключение: Определено мога да препоръчам тази терапия. Цената е доста добра, предвид голямото количество, което се използва доста икономично. Кремът няма аромат, но наистина прави кожата изключително мека, подхранва в дълбочина. За мен лично това е едно наистина успешно и бюджетно решение. Нямам абсолютно никакви забележки.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •