четвъртък, 10 август 2017 г.

Колекцията ми от червила 2017

Да имаш много червила е като да имаш много дрехи - на пръв поглед количеството е голямо, а все няма подходящо, което да сложиш. При мен поне е така. Ако продуктите за устни са сред любимите ви и имате лека мания по това да купувате нови постоянно, може би тази публикация е точно за вас!


Червилото е несъмнено едно от най-древните козметични творения и помощници на дамите в разкрасяването им. Разбира се, преди не е било във вида, в който е сега, но оцветяването на устните в определен цвят датира още от древността - преди около 5000 години, където в древна Месопотамия, са разбирани на прах полускъпоценни камъни и нанасяни върху устните. Червилото е имало различна символика през различните епохи и не е било единствено аксесоар с цел единствено разкрасяване, както е сега. Истинска популярност на този продукт настъпва през 16-и век в Англия, по времето на Елизабет I, която въвежда модата на ярко бялото лице с контрастни червени устни. Сега сме привилигировани да имаме огромен избор от червила в най-различни формули и цветове. Истината е обаче, че каквото и червило да харесвате и носите, този тип продукт ще е винаги на мода - в каквато и форма да бъде нанесено.


Предполагам се подразбира, че това беше и първият козметичен продукт, който някога съм притежавала/използвала. Както всяко дете/тийнейджърка, първо започнах с безцветните глосове за устни и постепенно, след години преминах на по-деликатни цветове червило. Сега положението не е точно така. Забелязвам тенденция дори много млади момичета да носят твърде ярки или тъмни и наситени червила, но това си остава въпрос на избор. Както може да видите, снимките на колекцията ми заснех още пролетта. От тогава нещата не са се променили драстично. Някои от продуктите бяха включени в блог разпродажбата ми, други подарих, а след това закупих още няколко. Но в общи линии, бройката на продуктите за устни, които притежавам е около 50 бр., което наистина е твърде много. И въпреки това, всеки път се затруднявам в избора на червило, защото все имам чувството, че не съм открила напълно идеалният за мен цвят. Друго, което трябва да спомена е, че благодарение на бледата ми кожа и жълтият подтон на кожата ми, дори не толкова ярки червила на мен изглеждат предимно ярко цикламени или тъмно керемидени - това прави изборът ми на подходящ цвят още по-труден.


А сега остава само да ви "разходя" из колекцията си, която ще покажа най-вече визуално. Ще спомена имената на червилата и съответно ако съм им посветила отделно ревю, но няма да изпадам в подробности. Ще опитам доколкото ми е възможно да ги сортирам по категории. Също така трябва да кажа, че аз съм почитателка най-вече на дрогерийния клас червила, тъй като така или иначе обикновено бързо ми омръзват и не нанасям определен продукт повече от 5-6 пъти. По тази причина намирам за излишно да инвестирам в по-скъпи червила, които едва ли ще изхабя и до половината. А и както казах, почти невъзможно ми е да открия цвят, който да ми хареса как изглежда нанасен. Други сходни публикации които съм правила са: "Mauve Lipsticks" и "Lipstick Tag". 

РОЗОВО-КАФЯВИ/КЕРЕМИДЕНИ

Истината е, че керемидените или твърде кафяви цветове не ми стоят добре, а и не ми харесват особено. Ако кафявото червило има някакъв розов подтон в себе си, тогава това е перфектният цвят за моята кожа. 



Wet n Wild - In the Flesh (РЕВЮ) - Много матово и плътно червило, в керемидено-кафяв цвят. Беше изключително трайно но малко трудно за нанасяне, заради матовата му формула.
Revlon - Pink Truffle (РЕВЮ) - Балсаместо червило, в кафявата гама, има средна плътност. Приятно червило, но не особено трайно.
Nars - Anita (РЕВЮ) - Плътен, матов цвят, който на моите устни беше светло прасковено. Има доста плътен цвят и няма аромат, трайността беше добра.
NYX - Dusty Rose (РЕВЮ) - Пастелно червило в тъмно-розов цвят със студен подтон. Има приятен, черешов аромат, но не е особено трайно.
Avon - Toasted Rose - Средна плътност, цветът е тъмна циклама, който върху мен стои доста ярко. Финиша е сатенен, цветът е плътен и пастелен.


ЛИЛАВИ

Нямам много червила в тази категория, защото колкото и да обичам лилавото, освен ако не е примесено с някакъв златист блясък или пък не е с чак толкова студен подтон, то няма как да стои добре на жълтият подтон на кожата ми. Въпреки това обаче, имам няколко червила, които могат да бъдат счетени за "лилави".



Avon - Mad for Mauve - Пастелно червило, в тъмно розово-лилав цвят, доста плътно. На мен стои ярко розово, както повечето червила на марката.
Еssence - Come Naturally - Пастелно червило, с интересен сиво-лилав цвят и много студен подтон.
Golden Rose - Velvet matte 02 (РЕВЮ) - Матово, тъмно-цикламено червило с много плътен цвят.
Maybelline - Galactic Mauve (РЕВЮ) - Страхотно розово-лилаво червило със златист блясък, перлено. Има средна покривност. Определено е едно от любимите ми.


РОЗОВО-ЗЛАТИСТИ

Несъмнено това е може би любимият ми цвят червило. Розово-златистите нюанси обикновено разкрасяват устните, като им придават една натурална сочност - цветът не е прекалено плътен, но пък подхожда на почти всеки цвят кожа или визия. Такива цветове обаче не успявам често да открия.



L'oreal - Cristal Candy - Брокатено червило, в прасковено-златист цвят. Аромата беше ужасен.
Wet n Wild - Dark Pink Frost  - обновената формула, която още не съм изпробвала. Цветът е розово-златист, с лилавеещ подтон.
Wet n Wild - Dark Pink Frost (РЕВЮ) - Перлено, лилаво-златисто червило. Това е старата формула и опаковка.
Avon - Frozen Rose - новата формула на това червило, която е със слаба към средна пигментация и не ми харесва толкова, колкото предишната му формула. Въпреки това обаче е приятно и универсално.
Avon - не си спомням името му, но общо взето е доста старо червило, което не се предлага от години, а беше наистина страхотно. В горната си част имаше златист блясък за устни. Много ми се иска да го върнат, но едва ли ще се случи.


РОЗОВО-ТЕЛЕСНИ

В тази категория реших да поставя по-неутралните цветове, които са в розово-кафявата гама. Това са едни от любимите ми цветове за носене - ненатрапчиви, пастелни и естествено изглеждащи.



Wet n Wild - Breeze (РЕВЮ) - Бежов, много светъл цвят, с бял, перлен блясък и метален финиш. Има лека до средна плътност. 
Maybelline - Beige Glaze - телесно, бежово червило с почти метален финиш. Не мисля, че вече се предлага. Пазих го от сантиментална стойност.
Avon - Tender Mauve (РЕВЮ) - Кафяво-розов цвят, пастелен и със средна покривност, за съжаление нетрайно. Но пък е в чудесен, ежедневен цвят.
Rimmel - Airy Fairy (РЕВЮ) - Блед, розов нюд с едва забележим златист блясък, който придава единствено сочност на устните. Най-любимото ми червило в момента! Препоръчвам го!
Maybelline - Pink Brown (РЕВЮ) - Телесен цвят, с червенеещо-кафяв подтон, пастелно. Страхотен ежедневен и неутрален нюанс.
Avon - Twinkle Pink - много светло, перлено розово. Честно казано, не харесвам подобни цветове.


РОЗОВИ

Макар всички показани червила до момента да имат някаква розова нотка, тук ще покажа тези от тях, които мога да нарека наистина изцяло розови. Смятам, че розовото червило е абсолютно универсално за всяка възраст.



Avon - Gloss stick Rose (РЕВЮ) - бледо розов цвят, който има глос финиш и не е никак трайно, за съжаление.
Еssence - Sparkling Miracle (РЕВЮ) - тъмно розово червило със сребърни частици. Покривността е слаба към средна.
Avon - Forever Pink - червило от дълготрайната серия, която вече е в нова опаковка. Цветът обаче е същият - перлено розово.
Wet n Wild - Rico Mauve (РЕВЮ) - ярко розово-цикламено червило, което е по-скоро стейн с изключителна трайност.
Avon - Rose Kisses - молив-червило от серията Color Trend, което вече не се предлага. Беше доста сухо и матово.
Avon - Chic Pink - тази серия червила беше страхотна, но за съжаление вече не съществува. Цветът беше тъмно розов, но стоеше чудесно.
Rimmel - Asia (РЕВЮ) - Тъмно розово червило, със сатенен финиш. Цветът е плътен и траен. Чудесно червило, за цената си е просто перфектно като качество.


БАЛСАМЕСТИ ЧЕРВИЛА

Тук, както се разбира и от заглавието на категорията, ще покажа тези числа, които не са плътни на цвят а придават съвсем лек нюанс върху устните, като ги правят да изглеждат сочни.


Avon - балсам с боровинка. Освен приятен, розово-червен стейн на устните, аромата е сладък и наистина апетитен.
Oriflame - Strawberry (РЕВЮ) - приятен балсам с прасковен цвят, който не е особено траен, но пък има изкушаващо вкусен аромат на агоди.
Catrice - Tinted Glow balm (РЕВЮ) - едно от онези червила, които засилват цвета си под топлината на кожата. Придава приятен, розов цвят и е доста трайно.
Avon - Sunset Pink - перлено розово червило, със средна пигментация.
Wet n Wild - Pinky Promise (РЕВЮ) - Прасковено-златисто червило, което има средна пигментация и стои страхотно върху устните. Доста е трайно и много ми харесва.
Avon - Nude Gold (РЕВЮ) - Прозрачно червило, което придава глос финиш и има златисти частици.
Catrice - Sparkle Sparkle Little Star (РЕВЮ) - прозрачен блясък за устни със светли, светлоотразяващи частици. Чудесен балсам за нанасяне върху друго червило.


ГЛОСОВЕ/ТЕЧНИ ЧЕРВИЛА

Преди време, в колекцията ми от продукти за устни можеше основно да бъдат открити глосове. Сега обаче не е така и не защото не ги харесвам, а защото установих, че трайността им е много по-малка и се развалят изключително бързо.


Avon - балсам в кутийка във формата на роза. Цветът беше доматено червен и не особено наситен. Отдавна не се предлага, но и не беше кой знае какво.
Avon  - Start up pink & Lucid - два глоса от серията, които не са лоши. Цветът е със средна пигментация и не са лепкави. За цената си са ОК.
Avon - не си спомням точното име, но цветът е ярка циклама. Не е нещо кой знае какво.
Catrice - Better make a Mauve (РЕВЮ) - много приятен глос, в любимият ми розово-кафяв цвят. Имаше средна пигментация и стоеше изключително приятно, напълно универсален цвят.
Nyx - Vanilla cream pie & Tiramisu (РЕВЮ) - приятни глосове, които имат доста плътен цвят. Средно лепкави са. Сред двата харесах и носих предимно Tiramisu, който е телесно кафяв цвят, докато розовият беше наистина ярко, светло розов и не ми допадаше особено.
Avon - Smooth berry - много приятен, кафяво-червеникав глос с доста добра пигментация. Не е особено траен.
Avon - Rose reflection - това е по-скоро топър за червило, който е в почти прозрачен цвят, но има златисто-зеленикав отблясък.
The Balm - Sincere (РЕВЮ) - телесно, кафяво-керемидено червило, което е с изцяло матова формула. Трайността е добра, цветът е плътен. Нанесен изглежда по-тъмен, отколкото в опаковката.
L'oreal - Molto Mauve (РЕВЮ) - Чудесен глос с прасковен аромат, в розово-лилав нюанс. Върху устните изглеждаше страхотно, но доста бързо се развали. 
_________________________________________________________________________________________________________

Това беше по-голямата част от колекцията ми от продукти за устни. Може би в бъдеще ще инвестирам в по-скъпи червила, а може би не. Това, което смятам да направя обаче е, да взимам червило само след като се убедя, че цветът ще е подходящ за мен. Както виждате, нямам нито едно червено червило, но това не е особено голям проблем за мен. 

Ако имате предложения за някое червило, подходящо за много светла кожа, което да е в розово-кафявата гама, ще ми е много полезно да напишете предложението си долу в коментарите.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •