неделя, 16 юли 2017 г.

Нови покупки за: юли 2017 (Jumbo, La Roche-Posay, Bourjois, Vichy, DM + още)

Здравейте! И този месец успях да събера достатъчно неща, които да ви покажа в така любимият на повече (или поне на мен) пост с нови придобивки. Макар и да не личи, се опитвам да взимам до голяма степен неща, които са ми необходими. Не винаги се получава, разбира се, защото се изкушавам да пробвам по някой нов продукт. Но все пак се опитвам да не трупам излишни и много повтарящи се неща (или поне така успокоявам сама себе си). За този месец съм подготвила доста разнообразни неща, които смятам, че ще ви бъде интересно да видите и да научите първите ми впечатления за тях. Ако е така, моля продължете надолу.


По традиция, преди да разкажа по няколко думи за всеки отделен продукт, първо ще ви покажа всичко, което ще видите в днешната публикация.


Ще разделя продуктите на грижа за косата, лицето, тялото и декоративна козметика. Но преди това, ето по-детайлно всичко.



Към нещата ще прибавя и два акрилни органайзери от Jumbo, които не присъстват на горните снимки, тъй като просто нямаше как да ги вместя. Ще ви разкажа малко повече за тях и нещо интересно, което установих.


От много време търся подобен органайзер, който в долната си част да има няколко чекмедженца, а в горната да има място за правостоящи продукти и червила например. Такива органайзери съм срещала по сайтовете за над 30 лв., което за мен е твърде много за нещо подобно. Ако сте били в Jumbo, то знаете, че точно такъв органайзер не се предлага. Но както споменах, моят е именно от там. Е, вероятно вече се досещате, че това са всъщност два отделни органайзера, които съвсем случайно установих, че могат да бъдат обединени.


На горната снимка виждате как изглежда и горната част на органайзера, която може да се закупи отделно. Тя има доста място за съхранение. В задната си част могат да се подредят шишенца от фон дьо тен например, като разпределенията до това са дълги и високи - идеални за всякакви чъбита, спирали, моливи, а защо не и четки. В предната лява част има празно пространство, в което може да видите, че аз съм сложила гъбката на Real Techniques, стикът на La Roche и един глос. Отдясно има 3 реда с по 4 места за съхранение на всеки ред. Подходящо е както виждате за спирали, коректори, червила (естествено) и всякакви мини нещица. Не си спомням точната цена, но мисля, че беше около 6 - 8 лв., мисля, че беше 6 лв. 


Долната част на органайзера е съставена само от чекмедженца. Тя е нова в Jumbo, защото предишните пъти не я бях виждала. Има две сравнително плоски долни чекмеджета, които могат да поберат тънка палитра сенки или някакви по-дребни неща. Умишлено съм снимала органайзера с нещата, които съм подредила, за да добиете представа какво побира. Горните чекмеджета са две. Там държа сенките си за очи и някакви по-дребни кутийки, като например коректорът от Catrice. Чекмеджетата могат да се изваждат изцяло, нямат спиращ механизъм. Когато бях в магазина забелязах, че всички имат фабрични дефекти - на няколко места са надраскани сравнително дълбоко. Сравних доста от наличните органайзери и на повечето дори бяха на едни и същи места, макар да бяха опаковани в найлон. Цената е доста по-високо, отколкото горната част на органайзера и тя е 13 лв. 


Тъй като нямах място за съхранение на двата органайзера, реших да пробвам да ги сложа един върху друг и...О, чудо! Оказа се, че те имат улеи по краищата (съответно на дъното на горния органайзер), които пасват идеално. Това означава само едно - че са били измислени така, че вие сами да надградите при желание няколко части. Ако имате повече козметика, може да купите няколко от органайзерите с чекмеджета и да ги поставите един върху друг. По този начин може сами да си сглобите един доста голям органайзер от няколко части, които може да махате или добавяте, когато имате нужда. Това е просто идеално. Включително, ще е по-лесно и за почистване. Много се радвам, че макар и случайно установих тази много важна и полезна подробност, която нямах търпение да ви споделя.

И така, след дългият ми и подробен разказ за акрилните органайзери е време да премина най-накрая и към козметичната част. А мислех, че тази публикация няма да е дълга. Ще започна първо с продуктите за лице.


La Roche-Posay термална вода  - това е втората ми разфасовка. Харесвам колко фино разпръсква водата. Не съм забелязала някакви по-специални ползи от нея, освен мигновено освежаване и разхлаждане в най-големите жеги. На мен това ми стига. Толкова е пристрастяващо да я използвам, че вече е наполовина празна.

La Roche-Posay матиращ слънцезащитен спрей - най-новият продукт на марката, който наскоро ми изпратиха за проба. Това, че е матиращ отначало малко ме притесни, но се оказа, че спреят може да се нанася и върху грим. Аз използвам доста озаряващи фон дьо тени и понякога те лъсват в т-зоната. Този спрей използвах именно върху грим и честно казано смятам, че не е чак толкова силно матиращ, което го прави подходящ за всеки тип кожа. Нанасянето е по-особено, но това ще ви разкажа скоро в отделно ревю. Доста интересен продукт.


La Roche-Posay стик за чувствителни зони с SPF 50 - този стик всъщност не съм забелязала дали се предлага в аптеките, тъй като моят закупих онлайн. Стикът е без парабени, парфюми и оцветители и е подходящ за всякакви нежни зони по лицето (и не само) като околоочната зона, бенки, петънца, нос и т.н. Това е просто идеално за мен, тъй като понякога (доста често) забравям или не ми остава време да нанеса слънцезащитен продукт, което за човек с много светла кожа и доста бенки като мен е наистина лошо. Освен това, стикът е перфектното решение за носене в чанта и за използване целогодишно. 


Vichy Aqualia Thermal Rich cream (РЕВЮ) - това е втората опаковка от този крем, която взимам. Това беше юбилейна разфасовка, която включва 75 мл. продукт. Успях да се запася с още една, тъй като моят вече е на привършване. Бих препоръчала кремът на тези от вас, които имат доста суха кожа, тъй като оставя по-мазен филм. За вечерна грижа обаче е идеален. Повече за него може да прочетете в ревюто, което му посветих преди известно време.

Avon почистващо олио за лице - най-новият продукт на марката, който взех още преди да е излязъл официално в следващия каталог. Реших, че освен аз да го пробвам, ще мога да ви споделя и първи впечатления. Олиото следва да е леко и да не оставя мазен филм. Доколкото знам се нанася върху суха кожа, а след като се нанесен вода се разпенва и отмива лесно. Олиото има лек аромат, същият като на хидратиращото им такова, за което също трябва да напиша ревю скоро. Използвала съм го веднъж и останах с впечатления, че почисти добре лицето и грима. Не бих казала, че оставя точно филм, но определено има лек остатък, който по-скоро оставя кожата мека, а не пресушена. За момента ми харесва.


Преминавам към следващата група неща, които ще бъдат свързани с грижа за косата. Накратко ще припомня какъв е моят тип кожа. Тънка, много бързо омазняваща се в корените, не съм я боядисвала никога.


Schauma шампоан с малини за боядисана коса - както може да се досетите, този шампоан не е за мен. Реших да го включа обаче, тъй като е нов за марката. Има изкушаващо хубав плодов аромат. Не знам доколко би предотвратил отмиването на боята, но заради ароматът бих ви препоръчала да го пробвате, ако си боядисвате косата, разбира се :)

Oriflame Love Nature шампоан с лимон и коприва  - реших да пробвам този шампоан, тъй като се води, че е подходящ за мазна кожа, каквато в общи линии е моята. Има много реалистичен и силен аромат на лимон, много освежаващ. Измива добре косата, дори до скърцане, но не придава много обем. Също така не забелязах да удължава периода между измиване на косата, но все пак това са едва първите ми впечатления. 

L'oreal Magic Retouch - това е оцветен спрей, от типа на сухите шампоани, който следва да тонира прорасналите корени на косата и по този начин да изглежда добре, преди периода на следващото боядисване. Този продукт е за майка ми, по очевидни причини. Недостатък е, че в дрогерия Лили, откъдето го взех нямаше никакви тестери и общо взето на принципа на гадаене трябва да уцелите правилният цвят. В случая, "medium iced brown" е доста тъмна, неутрално кафяво. Смятам да му посветя ревю, тъй като ще е полезно за тези от вас, които винаги имат проблем с прорастващи корени. Покрива добра добре белите коси и се задържа до измиването на косата. Малко е трудно да се нанесе точно на определено място, но за това ще ви разкажа по-подробно скоро.

Nachtkerzen шампоан на Dr. Theiss - това е шампоан, подходящ за сърбях и сух скалп, който следва да се лющи понякога. Цената от над 7 лв. е доста, предвид, че шампоанчето е едва 200 мл. Има особен, не особено приятен за мен аромат, на някакви масла, може би. Учудващо обаче, избива добре косата и не я прави по-мазна, както очаквах. Реших да го пробвам, тъй като на моменти скалпът ми е по-раздразнен, може би в следствие на сухите шампоани, които използвам доста обилно понякога.

Batiste сух шампоан Cherry - знаете, че това е любимият ми бюджетен сух шампоан. Пробвала съм синият вариант, тропическия и оригиналния. Любим сред тях несъмнено ми е синият, но реших този път да разнообразя, тъй като ми поомръзна като аромат. Все още не съм го използвала, но преди време съм помирисвала тестера и имам спомен, че ми беше харесал. Не беше точно черешов аромат, но беше нещо приятно.

Schauma Keratin Strong шампоан за тънка коса - и както хиляди пъти съм казвала и показвала, това е любимият ми изключително бюджетен шампоан. В състава има SLS, но въпреки това този шампоан прави косата ми чиста и обемна, за разлика от повечето. Има много приятен аромат, а и с такава голяма разфасовка не се притеснявам, че ще привърши бързо (тъй като по навик аз използвам доста обилно количество). Запасила съм се с цели 3 големи опаковки, което вероятно трябва да говори само по себе си. Ако и вие имате тънка коса ви препоръчвам да го пробвате. Все пак за тази цена, няма какво толкова да загубите.

За да разнообразя малко, следващата група продукти ще бъде от декоративната козметика, защото знам, че това е най-интересното нещо в постовете за нови покупки, поне за мен.


Avon балсам за устни с аромат на шоколад и SPF 15 - по очевидни причини, взех този балсам само заради ароматът му. Честно казано, колебаех се между аромата на шоколад и кокос и съжалявам, че не взех кокоса. Първо, аромата на шоколад не е най-приятният, според мен - някак особен е. Това не е проблемът обаче. Виждате, че цветът не е точно шоколадово кафяво, както очаквах. По-скоро е нещо между доматено и кафяво. Върху устните обаче, за съжаление оставя доста очевиден цвят, който е много особен - нещо между доматено и кофти кафяво. И тъй като цветът не е много равномерен и е доста странен, изглежда така, сякаш съм яла шоколад и не съм използвала салфетка след това. Няма как да го използвам и вечер, тъй като има слънцезащитен фактор. Бих казала, че очаквах доста повече, но не съм доволна. Иначе се усеща комфортно върху устните и не лепне.



Avon четка за очна линия - преди години от марката пуснаха четка за очна линия, която беше изцяло в черно. Косъмчетата са еластични, но не и меки, по-скоро жилави и много прецизни. Това е единствената четка, с която успявам да нанеса лесно и прецизно очната си линия. И от тогава не мога да открия четка, която да наподобява по вид и качество. Надявах се, че новата им четка може би ще е като старата, която беше скосена, но самите косъмчета вероятно от по-особен найлон, не поемат продукта и не се разрошват. Е, тази няма нищо общо. Първо, космите са по-къси, доста остри и ми боцкат върху клепача. Освен това, четката е твърде дебела за моя вкус и не нанася прецизно. Да направите прецизна, издължена очна линия с много тънък край с тази четка, на мен ми се вижда  мисия невъзможна. Определено съм много разочарована.

Преминавам към по-интересните и заслужаващи внимание продукти.


Max Factor 2000 calorie - класическата, може би най-популярна спирала на марката. Майка ми обожава тази спирала. Аз също съм я използвала и ми харесва, макар че предпочитам силиконови четки. Все се каня да и посветя отделно ревю, но все забравям.

Trend It Up - най-новата козметична линия на ДМ дрогерия. Още при излизането разгледах няколко снимки и веднага вниманието ми привлякоха тези сенки в бурканчета. (аз обожавам неща в сладурски, стъклени бурканчета). Спрях се на цвят 020, който ми се стори най-много по моят вкус а и беше най-тъмният от трите. Очаквах, че това са просто бронзови, блестящи сенки, каквито изглеждаха на светлината в магазина. Името им е всъщност хайлайт сенки, което сякаш игнорирах. Цветът е прасковено-телесен. Нанесен на очите обаче, учудващо, нямат почти никакъв цвят, а наистина са хайлайтър сенки, които просто озаряват клепача и придава така популярния "гланцов" завършек. Идеални са "грим без грим" или ако искате нещо освежаващо. Имат обаче и един недостатък, който ще ви споделя когато им посветя отделно ревю (обещавам да е скоро).


Max Factor Color elexir в цвят Pristine Nude - отдавна чета хубави отзиви за тези глосове и най-накрая избрах един за проба. Очаквах, цветът да е светъл, розов нюд. На устните обаче стои прозрачен. И въпреки това, много ми харесва. Опаковката е доста тежка и добре изглеждаща, а глоса не е лепкав, придава по-скоро естествена сочност на устните и се усеща много хидратиращо. 


Pierre Rene сенки за очи - за пръв път научих за сенките в блога на Ида. И аз, като любител на цветове, които е трудно да се опишат с точност, но да кажем са бронзово-неутрални, веднага се спрях на два цвята. Това са "Me me" и "Mocha". Учудващо, предполагах, че първият цвят ще ми хареса в пъти повече, тъй като другият ми се виждате доста тъмен, но всъщност "Mocha" май ми допада дори повече. Накратко, това са нещо като пресовани пигменти, които са изключително пигментирани и имат много наситен метален финиш. Кутийките им са също много симпатични и компактни. Задължително ще им посветя ревю.


Golden Rose Ice chic - сравнително нова серия лакове, вече не чак толкова нова. Не бях взимала нищо от нея и разбира се си избрах един от любимите ми цветове за лак и червило - неутрално, розово-бежово. Любимият ми вид нюд. Нанесен на ноктите, цветът има и леко лилавеещо-червенееща нотка. Плътен, пастелен, не много траен.

• Bourjois Smoky Stories в цвят Taupissime - преди време, от марката разпратиха точно тази мини палитра сенки на колежки блогърки и влогърки. Аз не бях сред тях, но пък благодарение на техните снимки, направо се влюбих в цветовете в тази палитра. По-скоро неутрално бронзово и "taupe" със сатенен финиш. Не е като да нямам и други подобни цветове, но палитрата ми хареса много. И в крайна сметка се радвам, че успях да се сдобия с нея. Наистина много меки, изключително добре пигментирани цветове. Средният, златист цвят навярно няма да използвам, тъй като е по-скоро пресован брокат. Ако правите празничен грим или ви трябва някакъв акцент, би свършил добра работа. Засега мога само да ви препоръчам тази палитра, защото цветовете са страхотни!


И преминавам към последната група продукти - именно тази свързана с грижа за кожата.


La Roche-Posay Posthelios - гел за нанасяне след слънце, но на практика е лосион за тяло. Очаквах, да е лек и наистина с гел консистенция, но по-скоро е гъст крем, който се разнася лесно по кожата и добре хидратира и успокоява. За момента ми харесва доста, ще ви споделя впечатления за него по-натам.

Gilette Ston Care гел за бръснене с алое - има доста варианти на този гел. С лавандула, за суха кожа, с ванилия, с алое и неаромитизиран. Спрях се на този, защото вероятно всички вие знаете за благотворното влияние на алоето върху кожата. Гелът е сини гъст, но при разнасяне по кожата и под влияние на въздуха се превръща в гъста, бяла пяна. Има изключително свеж и приятен аромат, наподобяващ такъв на шампоан. Не мога точно да определя. Много ми харесва и ви препоръчвам този гел.

Balea душ гел Vanilla & coconut - преди доста време взех лосиона с кокос и ванилия в синьо, който всъщност имаше аромат основно на ванилия. Хареса ми въпреки това. Имаше пухкава консистенци. Реших да пробвам и душ гела с ванилия и кокос, който отново е предимно на ванилия, но има и много лека кокосова нотка в него. Кремообразен е и цената му беше едва 2 лв. Вярвам, че ще ми хареса. Когато го пробвам ще ви споделя впечатленията си.

Palmolive Coconut Душ гел - на някои от опаковките пишеше 100% екстракт от кокос. Не знъм дали съм само аз, но когато прочета, че даден продукт е кокосов, очаквам това да се отрази и в аромата му. Надявам се не само аз очаквам това. И когато взех този душ гел, очаквах при положение, че е кососов, ароматът му да е изкушаващ и страхотен. Да, но не...голямо разочарование, голямо! Не само, че няма нищо кокосово в него, на има и доста неприятен за мен аромат - на стар, домашен сапун от онези блокчетата, съчетано с някаква розова нотка. Това е което усещам аз. Всеки е свободен за лично интерпретация. Освен това, мириса му е силен и се задържа върху кожата, за нещастие. Отдавна не съм взимала продукт за тяло, който толкова да не ми хареса (тук добавям и Tesori d'Oriente с мускус, който също беше ужасен). Не препоръчвам и изобщо не знам дали ще го използвам...

Avon Foot works крем за омекотяване на ходила - реших да пробвам и този крем, тъй като все пак и краката имат нужда от хидратация и омекотяване, дори в по-големи количества, отколкото останалите части на тялото. Този е в размер XXL и съдържа AHA киселина и урея. Пише, че може да предизвика по-голяма чувствителност към слънцето, но това не ме притеснява. Все още нямам впечатления от него, освен, че не усещам да е ароматизиран.

Това бяха последните ми покупки за последния месец. Надявам се показаните неща да са ви били интересни, а информацията - полезна. Ще се радвам да ми споделите дали имате някои от нещата и/или кои бихте взели. 

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Аз също си взех големия органайзер с чермеджета от JUMBO и успях да го пукна, когато се прибрах в нас. На височина ми събира две палитри на MR:ICONIC. Не знам как е при теб, но при мен големите чекмеджета се отварят малко тромаво и се търкат едно в друго/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, много жалко...особено предвид това,че цената е сравнително висока, в сравнение с другите им органайзери. Може би е бил пукнат още в магазина, оглеждай ги хубави, защото все пак са си китайски стоки :D Колкото до чекмеджетата, се усеща леко стържене при отваряне, но на мен лично не ми прави впечатление. Най-много ми харесва това, че е прозрачен и лесно може да се почисти, за разлика от DIY картотените органайзери, за които има доста видеа онлайн.

      Изтриване
  2. Страхотно придобивки! Тези сенки на новата линия на ДМ изглеждат много нежни и нямам търпение да прочета повече за тях :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Да, наистина стоят много нежно и озаряващо, без да придават особен цвят. Обещавам в най-скоро време да им направя ревю. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •