понеделник, 24 юли 2017 г.

La Roche-Posay | Anthelios XL SPF 50+ (стик за чувствителни зони)

Здравейте! В разгара на лятото съм ви подготвила ревю за един продукт, който е сравнително нов за мен, но пък ми стана много, много любим. Смятам, че е абсолютно задължителен за всички, които имат чувствителна към слънцето кожа или много бенки и петънца. Интересният продукт, за който ще ви разкажа днес е La Roche-Posay - Anthelios Stick. Защо този слънцезащитен продукт ми хареса толкова много, може да разберете по-надолу.


Вече съм правила няколко ревюта на продукти на La Roche-Posay, като например кремът за лице и слънцезащитния лосион за тяло. Всъщност харесвах доста кремът за лице, но в последствие може би спря да реагира с типа ми кожа, защото почна понякога да се бели от лицето ми. С лосионът за тяло нямам този проблем. Истината е обаче, че макар кожата ми да е изключително светла и с доста бенки, аз сравнително рядко нанасям специален слънцезащитен продукт в градски условия. Обикновено разчитам на кремове с SPF, което реално не е достатъчно. Когато видях този стик обаче, моментално знаех, че трябва да го имам. Не съм виждала да се предлага в аптеките, но пък го намерих онлайн в сайта на enzo.bg откъдето всъщност си го купих.


Опаковка: Много практична, наподобява по външен вид гилза на червило, но е малко по-широко и обемисто, не бихте могли да го сбъркате. Опаковката според мен е достатъчно стабилно направена и смятам, че не би се повредила и при носене в чанта. На външен вид е семпла, като е изписана всякаква необходима информация, която бихте искали да знаете за този стик. Самият стик е с равна форма (не е със скосен край) за да е още по-удобен при нанасяне. Количеството е 9 гр., което реално не е толкова много, но все пак смятам, че е икономичен продукт и би стигнал поне за един сезон, а може би дори за повече време.



Предназначение: Знаете, че има балсами за устни, които са със слънцезащитен фактор. Този стик, за разлика от балсамите за устни е напълно мултифункционален. Макар и сходен по външен вид, той може да се нанася на всякакви чувствителни места, като околоочната зона (едно от нещата, с които ме спечели този продукт), също така други труднодостъпни зони, като ушите например. Може да бъде нанасян и върху устните, всякакви бенки и петънца по кожата, носа и въобще навсякъде, където имате нужда от по-концентрирана защита. Може да се използва и върху тялото, ако имате нужда. Аз лично съм го нанасяла на всички изброени места (без ушите). Това, което ми харесва най-много в него е, че понежеш е компактен и лесен за нанасяне, може да се носи из път и да се използва не само лятото, но и през цялата година. А подновяването му е изключително лесно и бързо. Това за мен е много важно.



Формула: Стикът изглежда доста твърд и се опасявах, че може би няма да се нанася лесно. В действителност обаче, под влияние на топлината на кожата се нанася доста по-лесно, отколкото очаквах. Не оставя бял филм, освен ако не наслоите повечко продукт. Оставя лек лъскав финиш, но в никакъв случай не изглежда мазнеещо. Аз обикновено го нанасям преди грима, след поставянето на крем за лице. Но може би е възможно да се нанесе и върху грима. Не е ароматизиран. В действителност се усеща съвсем лек химичен аромат, но не е парфюмиран по никакъв начин, а и не се усеща изобщо, когато е нанесен върху кожата. Аромата е едва доловим и със сигурност няма как да ви дразни или алергизира. 


Лично аз не се сещам за друг продукт с SPF от този тип, който може да се нанася без проблем и в околоочната зона (подобни стикове съм виждала онлайн и на други марки, като Bioderma и ако може би Avene), но честно казано аз съм фенка на козметиката на La Roche-Posay и за момента се придържам към нея. Стикът освен това е все пак с достатъчно широка основа, че да може да се нанесе на по-голяма площ. Тъй като не оставя мазен филм, определено смятам, че е универсален за всеки тип кожа. Тъй като е за чувствителна кожа, може да се използва и върху деца. 


И остана да ви покажа единствено съставът, както и опит да заснема как изглежда нанесен върху кожа. Оставя съвсем лек по-озарен филм, който в никакъв случай не бих казала, че изглежда мазен или твърде видим. Това е най-добрият вариант на "невидима защита" от вредното влияние на слънцето, който съм използвала до момента, особено с такъв висок фактор.


Заключение: Това е наистина любимият ми слънцезащитен продукт в момента, защото е изключително лесен за нанасяне, мултифункционален и перфектен за използване на път и през цялата година. Не заема много място в дамската чантичка, а пък със сигурност ще е от полза. Дори да нямате много бенки, със сигурност е предимство, че не дразни очите при нанасяне в околоочната зона. Мога единствено да ви препоръчам този стик. Дори съжалявам, че толкова късно разбрах за съществуването му, защото щеше да ми е от огромна полза, както е сега.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •