вторник, 9 май 2017 г.

МОИТЕ ДИГИТАЛНИ РИСУНКИ

Здравейте. За днес съм ви подготвила една по-различна публикация, която се надявам да е интересна за вас. Някои от вас вероятно знаят, че всъщност се занимавам основно с изкуство. Споменавала съм го, а съм показвала и някои от рисунките си в таг-публикацията "25 Факта за мен" Истината е, че наистина обичам да създавам нещо красиво, макар и в повечето случаи плод единствено на въображението ми, което успявам понякога да превърна в творба на изкуството. Затова днес ще ви покажа няколко дигитални рисунки, които са правени от мен.

my digital artworks

Преди години всъщност се занимавах с различен тип изкуство - най-вече традиционно. Любими ми бяха графичните рисунки. Един най-обикновен графитен молив и бял лист бяха напълно достатъчни за да се създаде реалистична рисунка. Винаги обаче съм имала афинитет към дигиталното изкуство и мечтата ми беше, когато си взема таблет за рисуване, да мога да създавам творби, които да бъдат нещо между реализъм и фантастика. Обичам да създавам една илюзорна реалност, като най-често и за момента единствено рисувам хора. Преди няколко години се случи така, че най-накрая се реших да си взема дигитален таблет (Wacom Intuos Pro). През последната година, по стечение на обстоятелствата ми се наложи да прекарвам повече от времето си вкъщи, затова реших да го оползотворя максимално като го използвам за развиване на уменията си в тази насока. Разбира се, още съм далеч от това, което бих искала да умея, но все пак смятам, че имам известен напредък. След този кратък увод, най-накрая мога да споделя с вас и моите рисунки, като няма да ги подреждам по хронологичния им ред на създаване, а по-скоро на случаен принцип.

🌹 "Golden vibe" 🌹

✨ "Where the Magic Happens" ✨

🌟 Nessa's sign 🌟

Leo's constellation 🌟

🌟 "Cracks" 🌟

🐚 Mermaid's fantasy 🐚

🔥"Burning Desire"🔥

🌹 "Into the Blue" 🌹

🎩 "Under my skin" 🎩

💎 Midnight Gem 💎

👽 "Superhuman vs. Human" 👩
(Perspective 1)

👩 "Human vs. Superhuman" 👽 
(Perspective 2)

✨ "Reborn" ✨

🌠 Galactic Girl 🌠

Това бяха най-новите ми рисунки. Реших да не навлизам в подробности относно всяка една, тъй като смятам, че изкуството трябва да говори само за себе си, дори без много обяснения. Ще се радвам да споделите в коментарите любимите си дигитални художници (ако имате такива), както и всякакво мнение за моите творби; коя от тях ви харесва най-много и въобще всичко, свързано с изкуство, което бихте искали да споделите с мен и всички, следящи блога. Надявам се успях да ви пренеса поне за миг в един по-цветен и красив свят, където всичко, което си представяме е възможно.

Follow me:
            

4 коментара:

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •