вторник, 16 май 2017 г.

Makeup Revolution | Ultra Contour Palette

Здравейте! За днес подготвих ревю на продукт, който може да се каже, че е истински хит на бранда Makeup Revolution и тяхната така популярна и обичана контурираща палитра, която включва цели 8 пудри, различни по вид и цветове. Те имат изключително много и различни по вид контуриращи палитри, някои от тях изглеждат доста сходно, затова е важно да внимавате много, когато избирате конкретна. Моето ревю е посветено на Ultra Contour палитрата.


Преди около месец получих тази палитра, благодарение на парфюми Parfimo.bg Защо се спрях точно на тази палитра? Първо, защото харесвам продуктите на Makeup Revolution, също така знам, че много от вас вероятно биха били любопитни да чуят още едно мнение за тази палитра, но все пак не единствено от чуждестранни блогъри. И не на последно място, защото това е един от най-хвалените продукти на бранда, който е в крак с тенденциите - контуриране и хайлайт, по които се запалих и аз в последно време. Важно при такива продукти според мен е, да се използват умерено и с лека ръка, защото нямате и представа колко е лесно и възможно да се прекали и ефектът да се превърне в дефект. 


Опаковка: Както всички продукти и най-вече палитри на марката, тази също е в стандартната черна, пластмасова и огледална опаковка, което изглежда изчистено и стилно, но по която разбира се остават отпечатъци от пръсти. Това не е кой знае какво обаче. Единственото объркващо нещо за всички палитри на Makeup Revolution са, че всички палитри са сходни по размер и еднакви на външен вид. В бързината е малко трудно да намерите правилната. Необходимо е да се зачетете или да отворите палитрата, за да видите коя точно е. Но както при повечето, тази палитричка също идва с огромно огледало, което е ок. като качество и което за мен лично е почти задължително да присъства в една добра палитра. Но бих казала, че изглежда и се усеща стабилна.


Формула и финиш: В палитрата има чудесен микс от матови, шимърни и да кажем сатенени цветове. Подборът на цветове не е лош. Смятам, че палитрата е съчетана така, че да бъде сравнително универсална. И ако сте със светла и с по-мургава кожа, вероятно бихте успели да напаснете повечето от нюансите към тена си. Палитрата съдържа 5 матови цвята и 3 по-блестящи, единият от които е почти шимърен, както споменах. Матовите пудри са малко по-прашливи от блесдтящите, но като цяло се работи лесно с тях и се преливат добре. Фино смляни са. Нямат конкретен аромат.



Пигментация: Пигментацията на всички цветове е много добра, дори бих казала, че са изключително пигментирани и трябва да се работи с лека ръка, с повечето от тях. Контуриращите продукти според суочове върху ръка не показваха да са твърде силно пигментирани, но върху лицето ви съветвам, да нанасяте минимално количество. Първият път, в който ги нанесох върху лице използвах гъстата ми четка за кремообразен контур на Real Techniques и заради пигментацията, която леко ме изненада, прекарах известно време в блендване. Затова съветът ми е просто: "a little goes a long way". Същото се отнася и за белият мраморен хайлайтър. Нужно ви е изключително минимално количество, за постигане на желаният ефект.




По-подробно за цветовете: Тъй като нямат конкретно наименование, което щеше да е голямо улеснение, ще изброя по редове, като ще започна от първият цвят отляво-надясно.

Първата пудра е матова, бих казала цвят "слонова кост" или просто кремав нюанс. Аз лично няма как да използвам матови пудри за матов хайлайт, тъй като цветът пасва на моят тен. Ако имате по-тъмна кожа е възможно да използвате дори за бейкване. За мен лично тази пудра е идеална за фиксиране на коректора под очите, върху клепача и в общи линии за това я използвам.

Втората пудра е жълта, от т.нар "бананови" пудри. Повечето я използват отново за изсветляване на зоната под очите и фиксиране на коректора. За мен е твърде тъмна, за да бъде просветляваща, но отново я използвам за цел фиксиране на грима, в умерено количество, тъй като все пак жълтее.

Третият цвят от ред 1 е един от любимите ми - цвят шампанско, който е озаряващ. Има деликатен и фин блясък и е изключително подходящ за по-естествено изглеждащ хайлайт за ежедневието. Много ми харесва този цвят. За светла кожа е идеален. Като нюанс напомня на първата пудра и в действителност е почти същият цвят, но перлен, а не матов.

Последният четвърти цвят от първи ред е мраморният хайлайтър, който макар да има няколко златисти ивици в него, реално е перлено бял. Това е може би най-пигментираният и блестящ продукт от цялата палитра. Съветвам ви да работите с много лека ръка, защото дори леко докосване до този цвят е достатъчно за да озари лицето ви много, лесно се прекалява с него, освен ако не е търсен от вас ефект. Ако сте по-тъмни, може да го използвате за изсветляване на друг хайлайтър. Харесва ми и външният му вид и пигментацията. Щеше ми се пудрата да е малко по-фино смляна. Не е брокатена, но определено е доста блестяща.



Първи цвят на втори ред отляво е матова пудра, която е подходяща за контуриране, ако сте по-тъмни или за общо затопляне на тена, тип бронзър. За контур за по-светла кожа също става, но трябва да работите с лека ръка, тъй като е доста силно пигментиран. Подтонът на пудрата е топъл и всъщност е почти идентична и с третият цвят. Реално върху лицето не намирам почти никаква разлика.

Вторият цвят от втори ред е всъщност любимият ми от трите контуриращи. Отново е изцяло матов, но е най-светлият от трите контуриращи пудри и също така е с най-неутралния подтон. Не бих казала, че е точно от онези кафяво-сивеещи пудри, но за светла кожа е най-подходящият. На суоч не изглежда особено пигментиран, но на лицето това е съвсем различно. Нужно ви е съвсем минимално количество. Струва ми се, че не е толкова плашещо пигментиран като останалите два по-топли цвята и позволява по-плавно надграждане на цвета. Много ми харесва тази пудра.

Третият цвят е отново матов и почти идентичен на първия цвят от втори ред. Може би е една идея по-тъмен и топъл. Изключително силно пигментиран и трябва отново да се внимава с количеството. За моят тен е по-скоро подходящ за бронзиране на лицето, ако се нанесе умерено.

И последният цвят е отново мраморна, печена пудра, подобна на белият цвят над него. Този обаче е по-слабо пигментиран и блестящ и по-тъмен. Предполагам ако сте по-тъмни от мен, ще е идеален за хайлайт. За мен обаче е малко тъмен. Не съм му намерила конкретно предназначение. Смесвала съм го с белият цвят над него, за да постигна по-универсален цвят. Възможно е да се използва и върху матовия контур, за да го направи по-естествено изглеждащ.


А на анимирания gif който добавих, може съвсем детайлно да видите как изглежда всеки един от цветовете, както и суочнати на снимката по-долу.


Опитах да заснема палитрата възможно най-детайлно, на различна светлина, за да видите и възможно най-реално как изглежда. По-натам е възможно да допълня и със снимки как изглеждат върху лицето някои от пудрите. 

Follow me:
            

* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

2 коментара:

  1. Въпреки че много харесвам палитрите на Makeup Revolution London, някои цветове от тези палитри ми се струват направо неприложими в домашни условия след като само аз ще си я ползвам :D Когато си купувам големи палитри независимо сенки или нещо друго винаги имам чувството, че купувам повече цветове, които не ми трябват отколкото такива, които са ми наистина нужни.. Май палитрите са най-приложими за професионален грим, защото там има шанс да ти потрябват различни нюанси за различните кожи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. E, разбира се, че няма как да се изхабят всички цветове, но пък в зависимост от настроението може да се използва различен цвят сенки или контуриращ продукт. Поне аз така правя. :) Това е предимството на палитрите - разнообразието. Не смятам, че палитрите са единствено с насоченост към професионални гримьори. Аз например рядко правя два поредни дни един и същи грим, защото честно казано ми омръзва и обичам да разнообразявам. А ако имам само един-два цвята, то това би било почти невъзможно. Всичко може да се използва, просто за по-тъмните нюанси е нужно да се работи с лека ръка, тогава няма проблем. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •