четвъртък, 4 май 2017 г.

Козметично кошче 2017

Здравейте. Тъй като напоследък имам нужда да разчистя козметичната си колекция от продукти, които не използвам и са почти нови (които пък може да видите в разпродажбата, която правя в момента), така и да изхвърля или подаря тези, които просто не използвам в последно време. Много рядко успявам да събера продукти, които да поставя в "празни опаковки", поради което и тази публикация е кръстена "козметично кошче", защото повечето от нещата, които ще видите реално не са изхабени до дъно. 


Този път ще преобладава декоративната козметика, от която някак се чувствам затрупана напоследък, въпреки, че реално колекцията ми не е чак толкова голяма (3 шкафа не е много, нали?😅😅). Моят съвет е ако и вие имате козметика, която не използвате повече от няколко месеца - или я продайте, подарете или изхвърлете. Аз всъщност направих и трите неща и определено се чувствам много по-добре. 


Ще започна малко по-детайлно, като ако съм правила отделно ревю за даден продукт, ще пусна и линк към него, ако проявите интерес да научите нещо повече.


Продуктите за устни са може би любимата ми част от грима, което пък означава, че от тях купувам най-много. Разбира се, няма начин цялото това количество продукти да се изхабят, освен ако денонощтно не се мажете с всевъзможна козметика. Дори вчера останових, че в момента, колекцията ми от червила е около 50 бр., което е просто...

L'oreal Star Secret 415 Cristal Candy - това червило взех единствено, с ясната идея да съвпада цветово със сенки на марката в цвят Forever Pink. По онова време смятах, че еднакъв цвят на клепачите и устните е страхотна комбинация и всъщност наистина беше, за тогава. Реално обаче, почти не съм носила сенките и червилото заедно. Това червило има ужасен мирис на старо и гранясало червило, сякаш допълнително парфюмирано с онези стари, парфюми от скриновете у дома. Но не, това не е ароматът му сега. Такъв беше още когато го купих. Има и ужасен вкус. Цветът всъщност ми харесва, макар в момента да не си падам по толкова едро-брокатени червила, но този мирис и вкус, всеки път ме отблъскаха. Дори не знам дали все още се предлага тази серия и този цвят, но не бих взела отново.

Color Sensational Lipstick by Maybelline 207 Beige Glace - отново не съм сигурна, че вече се предлага. Тогава си търсех по-неутрално и ежедневно червило и се спрях на това. Интересна и актуална в момент формула, с метален финиш върху устните. Модните тенденции често се въртят. Уви обаче, макар цветът всъщност да ми харесваше, а опаковката да е много свежа и симпатична, трайността на това червило клонеше почти към нула. Харесвах червилото, но дори не си спомням кога точно го взех, което означава, че е време да се разделим.

• В тази мини, доста ретро кутийка от глосове за устни на Avon преди сигурно повече от 10 год. беше моят експеримент да съчетая няколко цвята сенки, за да получа нещо "уникално" и различно. Както винаги, това не е първият ми подобен експеримент, който обаче се проваля. Правила съм доста подобни персонализирани червила, сенки и т.н. и никога не съм ги използвала, защото кой има време да нанася червило или сенки от кутийка, при толкова много други продукти? Плюс, че така реално срока на годност е невъзможно да се проследи. 

Wet n Wild червило в цвят Breeze (РЕВЮ) - това червило взех преди време, когато обожавах да нося червила с подобен финиш. В момента обаче, това рядко се случва. Като трайност не беше кой знае какво. Сега цялата серия на марката е с обновена опаковка в черно, която със сигурност изглежда много по-добре. Тази уви, беше доста евтина и несигурна, а и бързо се издраскваше, което я правеше да изглежда още по-ужасно. Но качеството на червилата от серията ми харесва. Любимо ми е Dark Pink Frost.

Catrice Fluid lipstick - Better make a mauve (РЕВЮ) - много харесвах този пигментиран глос за устни, защото според мен не е точно червило. Доста го носих в чантата си и реално не съм го използвала чак толкова много, но ми се струва, че вече има по-особен аромат и най-вероятно ще се разделя с него. Цветът обаче беше наистина страхотен и ежедневен. Определено ви го препоръчвам!

Avon балсам за устни с SPF 50 - просто ужасен..дори не знам откъде да започна. Първо, не е прозрачен, а бял на цвят и върху устните също стои бял. Има типичният мирис на слънцезащитен продукт, но много силен и натрапчив. Беше ми почти невъзможно да го нанеса, защото беше хем сух и твърд, хем като лепило, което трудно се разнася. Плюс, че правеше устните ми бели...не е минала и година и вече виждам нещо като мини кристалчета по него, което означава, че директно заминава в кофата. Честно казано не бих взела отново и не препоръчвам.

Avon глосове в цветове Tickled Pink и Rave (РЕВЮ) - всъщност много харесвах тези глосове. Средна пимгентация, но придаваха добър блясък и не лош цвят върху устните. Вече са променили аромата си и трябва да се разделим. Rave навярно не бих взела отново, защото има особен цвят и доста едри брокати, но Tickled Pink бих закупила пак. Сега вече обаче тези глосове са променени и прекръстени, като част от серия Mark. Не знам дали единствено аз забелязвам, че всъщност това са си старите продукти, но с нова опаковка, която не ми харесва толкова, между другото. Дори имената им са запазени същите. 


Maybelline Color tattoo - On and on bronze и Pink Gold (РЕВЮ) - бях ви ги показала и при предишните си празни опаковки, но съм забравила да ги изхвърля, затова ги включвам и сега. Бронзовият цвят е разкошен, но изсъхна и се втвърди доста бързо. Розовият, макар и доста старичък е все още годен за употреба. Просто забелязах, че розови сенки не ми стоят добре и реално няма да го използвам. Малко ми е тъжно, че трябва да се разделя с тези сенки, но е време. Те бяха едни от първите ми сенки изобщо, когато започнах да правя ревюта в блога си.


L'oreal сенки в цвят Forever Pink (РЕВЮ) - чудесни като качество сенки, в интересна и нестандартна опаковка. Всъщност са нещо като полу-пресован пигмент. Не е най-удобното нещо на света, що се отнася до нанасяне, тъй като все пак не са твърдо пресовани или печени сенки. Качеството им е добро, но количеството е доста голямо и реално почти не съм ги използвала. По-скоро са розови, златистия блясък не е толкова забележим. Разбрах, че вече е време да се разделя с тях по това, че сякаш изчезна наситеността и пигментацията им и станаха просто един лек, блестящ филм, който остава след като се нанесат. Както казах, преди мислех, че подобни цветове ми стоят добре, но всъщност ме карат да изглеждам някак болнава. Но сенките са много добри като качество и пигментация и ви ги препоръчвам.


Моливи за очи (Avon, Еssence & Impala) РЕВЮ - силиконовите моливи на Impala бяха истински хит в блог пространството преди 3-4 год. Тогава накупих цели 6 цвята. Истината е обаче, че макар качеството им наистина да е страхотно, малко лютят на очите, а и рядко се сещам да посегна към молив за очи. Аз си падам по по-бързият грим и някак моливите за очи са нещо, за което все забравям. Но определено много харесвам силиконовите моливчета на Impala - имат страшно голям избор от цветове, а качеството е страхотно, за цената им. Изрично пише обаче, да не се нанасят във водната линия. Номерата на моливите на 11, което е разкошно топло кафяво с блясък, 25 е златисто прасковено. Други, моливи с които ще се разделя са два молива на Еssence в страхотни, лилави цветове. Рядко се сещах аз тях обаче и така си стояха, вече не се предлагат за съжаление. Цветовете им са 18 everybody's darling и 23 love me lavender. Ще се разделя и с два молива на Avon - така обичаният от всички наситено черен Super Shock, който всъщност е идеален за опушен грим, но иначе много се размазва. Доста е черен и мек, но сякаш не беше моята формула това. И разбира се лилавият автоматичен молив с брокатени частици в цвят Sugar plum, който видяхте в статията за разочароващи продукти.


Maybelline Lash Sensational (РЕВЮ) - любимата ми дрогерийна спирала. Първата, която взех имаше разкошна формула. Втората също. Но последният път, когато купувах от дрогерия Лили на Витошка взех 2 бр., беше на промоция. И двете, макар и видимо неотваряни, бяха сякаш почти празни, не излизаше почти никакво количество туш и засъхнаха бързо, което доведе и до това да се ронят доста. Ако формулата е развалена, това би било много, много жалко, защото спиралата беше разкошна и придаваше страхотен ефект на миглите. 


Mac factor Masterpiece (РЕВЮ) - и както винаги се случва с любимите ми спирали...променят уж само опаковката им, но всъщност и формулата не е същата. Това беше най-любимата ми спирала, макар и двойно по-малкото количество, в сравнение с други дрогерийни спирали. Четката и е гумена и беше най-удобната четка, която съм използвала. Но спиралата стана сякаш още по-суха и понякога се ронеше. Не правеше миглите ми така хубави, както преди. За момента не смятам да взимам отново, но разбира се не мога да кажа, че е лоша спирала. Просто ми се иска да беше добра, колкото беше преди. Добра е единствено за придаване на по-естествен вид на миглите, трудно бихте постигнали драматичен обем.


Sensibel Нахткерцен балсам 100 мл. - това е предишният такъв крем, който всъщност изхабих доста отдавна. Преди време промениха опаковката и формулата малко. Купувам го още от преди сигурно 10 години, когато имаше доста неприятен аромат, но пък все пак го взех заради свойствата му. В последствие премахнаха онзи неприятен аромат и той стана едва доловим и някак характерен за кремчето. След смяната на опаковката и формулата, тя стана някак по-рядка и течна, но все пак беше хубав продукт. Дадох си известна пауза от ползването му, но пак си го взех. Само той ме е спасявал, когато съм имала лющеща се от сухота кожа, а е подходящ дори и за бебето, което означава единствено, че е универсален и страхотен! Препоръчвам ви го!


Avon CC cream - няма отделно ревю, но съм го споменавала в публикацията посветена на фон дьо тени за светла кожа. Макар да беше в сравнително светъл цвят, който ми пасваше, формулата му не ми хареса. Беше гъст и доста покривен, което не ме притесняваше. Но в него имаше едри, брокатени частици, които бяха изключително забележими, особено на слънце. Знаете, че харесвам кожата ми да изглежда озарена и сияйна, но не и брокатена. Все пак нямам намерение да приличам на Едуард Кълън 😃

Avon Calming effect в цвят Light Nude - противно на очакванията ми, този фон дьо тен изобщо не харесах. Дълги години, още преди да стане популярен, редовно го купувах в цвят Nude. Когато видях обаче цвят, който следваше да е по-светъл, веднага го взех. Nude винаги ми е бил една идея по-тъмен и жълтеещ, а този беше направо откровено жълт. Изключително, жълт и доста по-тъмен, дори от Nude цвета. Изобщо не успях да го използвам и останах много разочарована. Този цвят мисля, че вече не се предлага, а и поначало беше някакво недоразумение според мен. 

Avon color trend в цвят Ivory - много евтин и наистина светъл на цвят фон дьо тен, който обаче беше с лошо качество и нанесен не стоеше много добре. Използвала съм го малко, но не бих взела отново, макар цветът да е най-светлият и неутрален, който съм взимала от марката изобщо.


Avon Herve Leger - един страхотен парфюм, който разбира се вече не съществува. Това винаги ме е дразнело в Avon - спират или развалят продуктите, които са им най-добри и най-харесвани и продавани. Не знам защо го правят. Марката използвам вече повече от 15 г.. и повярвайте ми, имам наблюдения. Този парфюм беше разкошен и траен и просто беше спрян, без причина...Много ми се иска да го върнат, но надали някой би се вслушал в искането на някакъв си потребител, какъвто съм аз. 

Avon Perceive (РЕВЮ) - един от най-старите, но най-оригинални и различни аромати на марката. Опаковката му е същата, каквато беше преди години, но по-некачествена. Капачето не се затваря плътно и общо взето няма друга функция, освен да завърши въшния вид на флакона. Колкото до аромата - универсален, подходящ за всеки сезон, флорален аромат, с преобладаващи фрезии в нотките. В сравнение с преди години, аромата е малко изменен и някак по-наситен и задушлив, но все пак е все още хубав и неповторим. Никъде другаде не съм срещала подобен. Ще купя отново, най-вече за майка ми, която много го харесва.


• Тези лакове за нокти изхвърлям, защото срокът им на годност е изтекъл. Базата на Essence не беше лоша, но мисля, че вече не се предлага. Не правеше и чудеса обаче, така че не съжалявайте. Червеният лак на Golden Rose e №338 и мисля, че не го сложих повече от веднъж. Преди години обожавах подобни наситени лакове, сега съм на по-нюд вълна и просто не си падам по подобни цветове. Мини лакът на Selene беше от някакъв мини сет за френски маникюр. Не беше особено добър - доста воднист, без покривност.


Avon Skin so soft macadamia (РЕВЮ) - изхабих втората си и явно последна опаковка на страхотният лосион за тяло с макадамия, който както всичко хубаво на марката - изчезна безследно. Следя каталозите редовно, но така и не видях кога е бил с "камбанка", която да съобщава, че го спират от производство. Страхотен лосион беше и толкова ме е яд, че просто ей така го спряха и изчезна. Avon, ако четете това - защо постъпвате така с хубавите продукти??? Омекотяваше кожата както никой друг подобен лосион, правеше я гладка и сияйна, имаше страхотен аромат и идеалната консистенция... 😭


Avon Nutra advance rich (РЕВЮ) - по-богатата формула на крема. Време е да го изхвърля обаче. Има особен аромат вече, а и предвид изключително гъстата и трудна за нанасяне консистенция, силно се съмнявам, че ще го използвам. Опаковката е много тежка и изглежда прилично, но няма смисъл просто да си трупам някакви кутийки и бурканчета вкъщи.


Weleda Citrus (РЕВЮ) - много ми хареса този душ крем. Имаше аромат като на прясно изцедени лимони - много освежаващ и енергизиращ. Не знам дали бих взела отново, но определено ми хареса много, а и ми стигна за сравнително доста време. Единствено опаковката не ми допадна, предпочитам друг тип опаковки на толкова течни продукти.

Avon Planet spa гел за лице с бял чай - страхотен и бюджетен. Не успях да му посветя отделно ревю, но щом си го взема отново със сигурност ще го направя. Има по-особен аромат, но измива перфектно. Използвам го като втора стъпка след премахване на фон дьо тен с мицеларна вода и след това минавам отново с мицеларна, като памучето остава чисто. Не ми изсушава прекалено кожата и е страшно икономичен. Препоръчвам ви го с две ръце!


• Мостри - ще кажа само за тези, които успях да пробвам. Използвах веднъж една от мострите на Avene, които са минерални слънцезащитни продукти с фактор 50. Освен ужасният и плътен бял филм, който е изключително труден за нанасяне (характерно за минералните продукти от този тип), имаше неприятен за мен аромат и ми докара поява на ситни пъпчици. За съжаление, не успя да ми пасне. Също така пробвах мостра на околоочния крем на Eucerin Q10 - не беше лош, аз го нанасях вечер, преди да забележа, че има слънцезащитен фактор 😃 Доста скъп околоочен крем, който все още не знам дали бих взела в пълноразмерен вариант.

Балсам за устни с какао - изхвърлям най-накрая и този балсам, който за мен не вършеше никаква работа. Беше просто мазен, с неприятен и тежък за мен аромат и не хидратираше почти изобщо. Няма смисъл да се мъча да го изхабя докрай, защото това няма да се случи. 


И завършвам с няколко суоча. Горният ред, както и снимката отляво показва как изглеждат моливите за очи. Отгоре-надолу: Impala 11, Essence, Avon Shock, Essence, Avon Sugar plum, Impala 25. 
На долният ред, суочовете са на следните червила: Avon Tickled Pink, Maybelline beige glaze, Catrice better make a mauve, Avon Rave, L'oreal Star secret, Wet n wild breeze.

Follow me:
            

4 коментара:

  1. Радвам се, че не съм единствената, която си мисли, че така модерните напоследък розови сенки върху клепачите, ме карат да изглеждам болнава. Много харесвам цвета и искам да си съчетая примерно цвета на блузата с цвета на очите но от толкова много розово изглеждам като излязла не от вкъщи, а от болницата :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много зависи от тена явно, защото има хора, на които розови и червени дори сенки им стоят добре. При мен е просто абсурдн да нося червени сенки. Розовите са някакъв компромис, но не смятам, че ми освежават вида, а точно обратното :)

      Изтриване
  2. И моето последно впечатление от Lash Sensational е същото. Голямо разочарование.. Явно като пуснат нещо на промо цена е защото всичко е предварително изчислено при производството... Аз имах късмет, защото точно, когато купих от кофти партидата спечелих и спирала Loreal VOLUME MILLION LASHES So Couture пак от Лили. Е, тя спаси положението за момента!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би просто не са съхранявани добре. В Лили обикновено е изключително горещо, не пускат никога климатик и явно продуктите изсъхват по-бързо...

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •