понеделник, 6 март 2017 г.

The Balm | Meet Matt(e) Hughes - Sincere

Здравейте, момичета. Днес ще отделя време да ви кажа няколко думи за един бестселър от The Balm. Попринцип нямам голям опит с течните червила, но прецених, че все пак като блогърка съм почти длъжна да притежавам поне едно матово течно червило. В крайна сметка, реших да се спра на бранд, който е утвърден и чиито продукти за препоръчвани и харесвани в световен мащаб. Червилото на което се спрях е The Balm - Meet Matt(e) Hughes - Sincere

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Може би тук е моментът да кажа, че The Balm е марка, която наистина харесвам, но както обикновено се случва с подобни изключително популярни продукти, винаги очакванията ми са високи или дори твърде високи. Не притежавам много неща от марката, но все пак тези, които съм пробвала ми харесват. Дълго време се колебаех кой цвят от течните червила да взема, тъй като исках да е подходящ за ежедневието и да е в розовата гама. Не съм виждала на живо обаче цветовете, между които се колебаех, защото реално не съм обръщала особено внимание на течните червила попринцип. Колебанието ми беше между цветовете "Committed" и "Sincere". Повярвайте, изгледах/изчетох почти всички налични ревюта в интернет и ми се стори, че "Committed" ще е твърде прасковено за вкуса ми, а "Sincere", определено ми изглеждаше в розовата гама, поне според повечето ревюта. Плюс, че този цвят е от по-новите четири. И така, при последната си поръчка от • enzo.bg • просто реших да рискувам и да го взема.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Опаковка: Няма смисъл да казвам, че опаковките на The Balm са много оригинални и закачливи, а Попарт стила им чувствам някак свързан с мен, тъй като ми е добре познат. Чудесен маркетингов трик, с който буквално се чувствам длъжна да запазя дори кутийките на продуктите (което реално почти никога не правя, защото не обичам да заемат допълнително място). И по-конкретно за самата опаковка - картонена кутийка със симпатична ретро снимка на двойка и закачливи реплики. Вътре е червилото, което на външен вид наподобява глос за устни. Съвсем стандартен външен вид на течно червило. Пластмасова тубичка със сребрист капак, която се надявам е достатъчно стабилна и здрава, за да не се пукне при носене в чанта. Количеството на течното червило е 7,4 мл., което е добро количество, предвид дълготрайността на продукта. Кутията или червилото за съжаление не са допълнително запечатани с предпазно фолио или целофан. Всъщност нито един от по-скъпите продукти, които притежавам (The Balm, Nars) не пристига още по-стабилно запечатан. Нанасянето става посредством най-стандартна гъбичка апликатор.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Състав: ISODODECANE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CYCLOPENTASILOXANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYBUTENE, ISONONYL ISONONANOATE, TRIBEHENIN, PROPYLENE CARBONATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL MYRISTATE, ETHYL VANILLIN, MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, STEARALKONIUM HECTORITE, POLYHYDROXYSTEARIC ACID, LIMONENE, LINALOOL. MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), RED 7 LAKE (CI 15850), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), YELLOW 5 LAKE (CI 19140), RED 6 LAKE (CI 15850), BLUE 1 LAKE (CI 42090)]

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Аромат: Приятен, освежаващ и ментов. Бих казала, като на ментови дъвки. При нанасяне се усеща и приятно разхлаждане, което трае за кратко. Аромата от своя страна също не се задържа след изсъхване на червилото или поне аз не го усещам. Не е прекалено силен или натрапчив.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Формула и пигментация: Като всяко течно червило, консистенцията е по-гъста и определено се припокрива с представите ми за течно червило. Тъй като е много пигментирано, не е необходимо да се наслоява прекалено много от продукта. Ако се нанесен на тънък слой, изсъхва за няколко минути. Ако се наслои повече, цветът става по-тъмен. Желателно е да сте сравнително бързи и доста прецизни в нанасянето на червилото, защото засъхва бързо и след това няма мърдане, почти невъзможно е да се изтрие (освен с двуфазен дегримьор или мицеларна вода и повече търпение). Въпреки, че е доста гъсто, нанесено на устните, червилото стои равномерно и формулата му изглежда тънка и комфортна. Не се напуква, свлича, разтича. От опита ми обаче бих казала, че е по-добре да се нанесен един пласт, а не два, както направих аз веднъж. По-надолу ще ви обясня защо.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Финиш: Изцяло матов. Преди да изсъхне напълно е по-скоро сатенен, но след изсъхване на червилото става матов, което е напълно очаквано. Както всяка матова формула, тази също очертава всякакви линийки и/или бръчици по устните. Въпреки, че харесвам дълготрайността на матовите червила, все още не съм убедена, че това е моята любима формула и финиш. Но за любителите на матови устни - това червило е едно идеално решение.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Имам едно лично наблюдение за този продукт или по-точно малък тест, който му направих. Тъй като ми трябваше спешно дълготрайно червило за специално събитие, но този цвят се оказа доста по-тъмен от очакваното, реших освен да наслоя повече от него, да сложа отгоре и друго, най-обикновено червило, което леко да изсветли цвета. В течение на деня забелязах, че може би това не беше много добра идея, тъй като имаше някои по-сухи участъци, които ми изглеждаха, сякаш се белят. Ако обаче се нанесе само и единствено течното червило, това не се случва. Предполагам не е кой знае колко важна информация, но все пак реших да споделя опита си.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Цвят: Е, сякаш напоследък нямам особен успех в избирането на цветове, които да ми стоят перфектно. Както споменах, очакванията ми бяха "Sincere" да е тъмно розово червило или поне малко по-розово. В действителност обаче, на снимките, които направих, цветът е реален. Бих опитала да го определя като кафяво-червено или керемидено. На моите устни, стои доста тъмно и бих казала не толкова ежедневно, освен ако не се нанесе много тънък слой. Когато изсъхне, цветът става малко по-тъмен, но не драстично. И все пак, ми е малко трудно да давам определения за цветове, които са толкова нетипични. В това червило обаче, аз не виждам никакъв розов подтон, а по-скоро тъмен нюд, който ако сте по-мургави ще стои значително по-ежедневен. За мен обаче, това е кафяво-червен цвят, който има топъл подтон. Улавям и някаква оранжавееща нотка, която се забелязва на слънчева светлина или при снимка със светкавица. На студена светлина, цветът изглежда идея по-тъмен и студен, по-кафяв може би.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

На снимката отдолу може да видите как изглежда червилото нанесено и (почти) изцяло изсъхнало. Всъщност цветът ми напомня малко на Nars - Anita, но е по-тъмен и по-кафяв.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

И остана да ви покажа как изглежда и нанесено на устните ми, като моля да имате в предвид, че на живо изглежда по-тъмно, но явно камерата ми се затрудни да улови максимално точно този особен цвят. Две от снимките са на дневна, студена светлина, останалите две - снимани със светкавица. Както споменах, ако се сложи втори слой, цветът става по-тъмен.

the balm sincere liquid lipstick meet matte hughes

Заключение: Определено качествено течно червило, което е дълготрайно и не оставя почти никакъв отпечатък. Издържа при ядене и пиене, но зависи до голяма степен от вида на храната. Все пак нищо не може да оцелее, ако похапвате нещо по-течно или мазно. :) Ако имате малко по-тъмен тен или пък искате сравнително естествено като цвят вечерно червило (ако сте много бели, като мен), "Sincere" би ви харесало, предполагам. Отново ще обобщя, че за мен цветът е кафяво-червен/керемиден. Макар и по-тъмен от очакваното, за есента и зимата, цветът определено ще е много подходящ. Сами преценете дали това е нюанс, който обичате да носите и харесвате. Относно качеството и опаковката на продукта, нямам забележки. Финиша е матов, усеща се комфортно върху устните, не се напуква. Единствено ми се искаше да има по-богат асортимен от цветове - повече светли и поне няколко цвята в розовата гама. Смятам, че The Balm могат да поработят в тази насока.


Други ревюта на продукти на The Balm

2 коментара:

  1. Много полезно ревю! На мен точно такъв тип цветове ми стоят добре. Ще го потърся. Благодаря!

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •