петък, 31 март 2017 г.

Avon | IMARI - Elexir EDT

Здправейте! Днешното ревю ще посветя на един от новите аромати на Avon, за който установих с изненада, че май съм забравила да направя отделно ревю, но пък не бях забравила да го снимам. Както виждате, през този месец беше пикът на ревютата в блога и това е ревю № 16, което реално означава, че през половината месец съм била в блога и съм се сещала за тези, които ме четат и искат да виждат от мен най-разнообразни ревюта. Както виждате и от заглавието, ще опитам да ви опиша новия аромат на Avon - Imari Elixir и да ви дам насоки за трайността му.

avon imari elixir fragrance

Първо ще започна с това, че ароматите не са моята сила. Има много специалисти в областта, но аз съм по-скоро любител и лаик. Сметнах обаче, че тъй като може би и част от вас не са особено добре запознати и вещи в парфюмерията и ароматите, мнението ми все пак ще ви е от полза. Първо ще започна с това, че Imari Elexir е всъщност тоалетна вода. Интересното обаче е, че сякаш тоалетните води на Avon са по-силни и наситени от някои техни парфюми. Това установих както при тази тоалетна вода, така и при други, които съм имала. Попринцип следва парфюмите да са по-наситената и силна версия на ароматите, а тоалетните води да бъдат по-леки и ефирни, но явно не винаги това е резултатът. Imari Elexir взех преди около 2 месеца може би, но приятелка толкова го хареса, че и го подарих. След това обаче поръчах все пак и един за мен от • enzo.bg • защото въпреки, че не е точно моят аромат, цялостното усещане от него, както и елегантната опаковка ме спечелиха. Освен това, цената е съвсем приемлива.

avon imari elixir fragrance

По описание от производителите: "Почувствай дълготрайното въздействие на Imari Elixir. Нежно ухание с нотки сочна къпина и роза абсолют, съчетани с пищен жасмин и екстракт от ванилия."

avon imari elixir fragrance

Опаковка: Доста интересна и стилна. Пристига в семпла картонена кутийка, с красиви флорални елементи по нея. Кутията не е опакована с целофан, както при всички тоалетни води на марката. Единствено парфюмите им пристигат допълнително опаковани. Самия флакон на тоалетната вода изглежда наистина семпъл, но стилен. Стъкления флакон е красив, наподобява малко на мъжки парфюм, по мое мнение или поне унисекс. Не е от онези крещящи женски флакони, които ви напомнят на тийн годините и ще бъдат в розово и с помпони (да, тук си мисля за парфюма на Ariana Grande). В случая е доста "sophisticated". Капачката не е особено добре направена и стабилна - лека, тъмно кафява и някак придава по-евтино усещане на опаковката, по мое мнение, защото по-скоро има вид на тестерен парфюм. Въпреки това обаче, цялостният дизайн ми харесва и е компактен, при използване не протича под пулверизатора, както ми се случва с парфюма им Luck. Количеството е 50 мл.

avon imari elixir fragrance

Ароматни нотки: Върховите нотки включват къпина, зелена ябълка и мандарина. Сърцевината е съставена от роза абсолют, жасмин и иланг-иланг. Базисните нотки са от ванилия, пачули и кехлибар. Бих казала, че за тоалетна вода, ароматните нотки са доста и при това повечето наистина наситени. Пачулите и розата би следвало да засилят аромата и наситеността, докато плодовите нотки следва да освежат и да придадат лека сладост и закачливост.

avon imari elixir fragrance

За аромата и трайността: Отначало, когато пробвах тоалетната вода ми се стори доста нетрайна. Аз имам лошото "качество" да привиквам с парфюмите почти веднага и да спирам да ги усещам, за разлика от околните. Това наистина е опасно, защото е лесно да се прекали. Аз обаче съм се научила да не пръскам повече от 2 пъти от аромат, без значение дали го усещам или не. След като поносих водата обаче установих, че всъщност е доста силна и трайна, като за тоалетна вода. Аз я усещам около половин до 1 час след като пръсна, но за околните определено е много наситен аромат. Казаха ми, че освен доста силен, се усеща из цялата стая, което за мен беше лека изненада. Самият аромат е особен. Има известна сладост, но на моята кожа тя не изпъква, за разлика от розовите нотки или казано по друг начин, розата при мен е най-осезаема, в комбинация с ванилията. При мен аромата е основно флорален, като предполагам ванилията и плодовете придават меката нотка в този аромат, докато пачулито подсилва цялостния завършек. Не бих нарекла аромата шлейфов, но зависи и колко от него сложите. Къпините не бих казала, че усещам и ако трябва да опростя нотките и да се спра на най-осезаемите за мен, това са розата, ванилията и някаква обща сладост. Аромата е по-скоро мек, но на кожа стои малко по-остър. Според мен е подходящ и за ежедневието и за по-важни събития, ако не искате нещо много претенциозно. Трайността при мен е няколко часа, което за тоалетна вода е приемливо. Не смятам, че аромата е твърде тежък, за мен със сигурност не е, предвид, че обикновено използвам парфюмите на Lancome, но може би е по-подходящ за есенно-зимните месеци.

avon imari elixir fragrance

Заключение: Определено интересен аромат, който търпи известно развитие във времето. Доста наситен и силен за тоалетна вода. Не е точно "моят" аромат, защото аз харесвам още по-сладки, но реално този е една добра комбинация от ароматни нотки. Флорален, но с достатъчно сладост, за да бъде интересен и универсален до голяма степен. Приятен, ненатрапчив и все пак с добра сила и трайност, като за тоалетна вода от такъв ценови клас. А и не на последно място, въпреки, че флакона по вид е по-скоро унисекс, много ми допада компактността и цялостният дизайн. Единственото ми разочарование е, че очаквах да е по-скоро къпинов аромат, не толкова розово-ванилов, но въпреки това ефекта от него ми харесва.

А кой е вашият любим аромат от Avon? А любимият ви аромат попринцип? Какви парфюми харесвате?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •