понеделник, 20 февруари 2017 г.

Real Techniques | Miracle Complexion Sponge

Здравейте! За мен основната и най-важна част от грима е именно кожата. Няма как какъвто и да било грим за изглежда добре, ако основната част (фон дьо тенът) не изглежда добре. За мен лично откриването на подходящ фон дьо тен, както и удачният му за моя тип кожа начин на поставяне винаги са били предизвикателство. И все пак днес ще ви споделя мнението си за един помощник в нанасянето на продукти, който донякъде улеснява апликацията. Разбира се, става дума за така известната гъбичка на Real Techniques - Miracle Complexion Sponge, наподобяваща бюти блендъра.

real techniques miracle complexion sponge

Това е третият продукт на Real Techniques който поръчвам. Попринцип съм пробвала гъбичката на Ebelin, но не останах доволна. Освен, че поглъщаше много продукт, самата тя беше доста твърда и ефекта от нея не ми харесваше. От години слушам за магическата гъбка на RT но честно казано все не се решавах да я пробвам, защото обикновено нанасям фон дьо тенът си или с пръсти или с плоска четка. И все пак, при последната ми поръчка от • enzo.bg  • включих и нея в кошницата си. Гъбичката се продава както самостоятелно, така и в по-изгоден комплект от две. Реших първо да взема единичната, за да мога да я пробвам.

real techniques miracle complexion sponge

Опаковка: Гъбката пристига в пластмасова и доста стабилно запечатана опаковка, която да я предпази от увреждания. Отварянето на опаковките на RT е истинско предизвикателство за мен, което пък е хубаво, защото няма как друг да я отвори без да се забележи. През опаковката се вижда идеално продукта вътре и всички подробности са изписани на гърба.

real techniques miracle complexion sponge

Форма: За разлика от оригиналния бюти блендър, тази гъбичка е със заострен край от едната страна, но от другата не е яйцевидна, а има плоска част. Това може би е по-добрият вариант за нанасяне на пудра или изчистване на линията на контура (ако използвате някаква бронзираща/контурираща пудра). Аз лично използвам плоската част за нанасяне на фон дьо тен на по-голяма повърхност (бузи, чело), а заострената за по-детайлна апликация (около носа, брадичката и т.н.)

real techniques miracle complexion sponge

Външен вид: Размерът на суха гъбичка е може би около 6-7 см. Когато се намокри, размерът и нараства двойно, а самата тя става много по-мека и пухкава. Не съм се интересувала точно от какъв материал е направена, но ще опитам да дам едно малко смешно сравнение. На мен лично ми прилича на гъбите за съдове - погледнала отблизо има малки шупли, които са по-забележими, когато гъбата е навлажнена.

real techniques miracle complexion sponge

Усещане: Както казах, когато гъбичката е мокра/навлажнена, тя става много мека и пухкава и усещането върху лицето е много приятно и деликатно. Опитах да я използвам и напълно суха и също върши работа, но се усеща значително по-твърда и груба, а и поглъща повече продукт. Лично аз смятам, че когато е навлажнена, резултатът е по-добър.

real techniques miracle complexion sponge

Резултат: Този метод на апликация/нанасяне на фон дьо тена ми харесва, но не мога да кажа, че е 100% естествено изглеждащ. Много зависи обаче и от самия фон дьо тен. Забелязала съм, че някои продукти някак не се сработват с подобни гъбички и с контакт с вода. Изплозвала съм тази гъба с няколко фон дьо тена: L'oreal cusion (пробвах първоначално със суха гъба); Avon calming, Maybelline Fit me. Попринцип и трите фон дьо тена са по-озаряващи. Ефекта след нанасяне е сравнително естествен, гъбичката поглъща от продукта, но не колкото например най-обикновено триъгълна гъба за нанасяне на фон дьо тен.

real techniques miracle complexion sponge

Почистване: Малко трудно, поне според мен. Лично аз нямам специален препарат или сапун, за почистване на четки и бюти блендъри и я изпирам единствено със сапун, но определено някои продукти остават стейн върху нея и колкото и да я измивам, не се маха напълно. Това разбира се е нормално и не е чак такъв проблем, освен естетически. 

Заключение: Харесва ми, че гъбата е мултифункционална и може да се използва почти за всичко - нанасяне на фон дьо тен, пудра, кремообразен руж или контуриращ продукт, а защо не е кремооразен хайлайтър. Все още не съм изпробвала за нанасяне на хайлайтър, но смятам за опитам и този метод скоро. Бих препоръчала гъбичката на тези от вас, които не харесват фон дьо тените им да имат ефектът "маска".  Кочеството на Miracle Complexion Sponge по мое мнение е доста добро, макар да нямам по-скъпата база за сравнение. Определено върши добре работата си, а освен това нанасянето наистина е много приятно.

Други ревюта на Real Techniques
 • Oval shadow brush • Sculpting brush • 

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •