понеделник, 5 декември 2016 г.

Travalo | Classic HD - портативен рефил/пълнител за парфюм

Здравейте! За днес реших да споделя с вас нещо интересно, което видяхте в новите придобивки за октомври и ноември, но на което искам да обърна още малко внимание и да ви разкажа за Travalo по-подробно. Ако сте от хората, които обичат да носят парфюмите си със себе си, но не искате да носите обемистите и тежки големи флакони с парфюм, или ако искате да вземете малко количество отливка на път с вас - то значи сте попаднали на точното място.

travalo classic hd plum fragrance

Това е може би най-практичното нещо, което някога съм си взимала и макар да не съм от хората, които си носят огромни парфюми в чантата, сега вече това е възможно, лесно и удобно. Случайно попаднах на пълнителите на Travalo и забелязах, че се продават в • enzo.bg • Предлагат се в най-различни варианти, но на мен лично серията Classic HD ми хареса най-много и цветове и като дизайн - много елегантен, семпъл, луксозно изглеждащ и общо взето всичко, което бих искала от подобен продукт.

travalo classic hd plum fragrance

Това малко и симпатично магическо приспособление представлява пълнител за парфюм или ако искате може да го наречете преносим рефил, преносим пълнител, пълнител за многократна употреба и т.н. Мини пулверизатора побира 5 мл, парфюм, което изглежда малко, но в действителност ще използвате доста дълго, ако искате просто да подновите аромата след няколко часа. 

travalo classic hd plum fragrance

Опаковка: Прилича ми малко на червилата на MAC - кръгла, елегантна и изчистена. С красив шрифт е изписано името на бранда от едната страна, а от другата има индикатор (прозрачна част), през която може да се види докъде е изхабено количеството в пълнителя. Външната част е направена от тънък, но стабилен алуминий (предполагам), а вътрешната част е пластмасова. При порвоначалното му отваряне по неясна причина двете части се разделиха, но успях да ги "щракна" обратно заедно и от тогава не се е случвало същото нещо. Пулверизатора разпръсква фина струя, а не както понякога се случва с подобни рефили - твърде концентрирана. Няма опасност да се разтече в чантата ви. Самия рефил идва в предпазна пластмасова опаковка, която е прозрачна и около която е увита кратка листовка с описание за употреба.

travalo classic hd plum fragrance

Пълнителя според мен е унисекс. Предлага се както в типично дамски цветове, така и в класическите - черно, златисто и сребърно. Разнообразието от цветове и голямо и аз се колебаех известно време между любимото лилаво и този интересен цвят, който мога да опиша по няколко начина - сливово, бургунди, патладжанено лилаво или цвят марсала. Сами преценете кое описание на цвета би подхождало най-много. Е, виждате какъв е изборът ми и изобщо не съжалявам! Цветът е разкошен. Металически, на слънце има приятен перлен блясък. Много елегантен и добре изглеждащ. Няколко мои познати ме питаха какво и откъде е това практично рефилче - определено привлича вниманието.

travalo classic hd plum fragrance

Пълненето става много лесно. По-подробно може да видите тук, но нека обясня накратко. От долната част на пълнителя се намира малка дупчица, през която пресипвате част от оригиналния ви парфюм. Махате капачето на пулверизатора на парфюма, след което намествате добре тръбичката така, че да пасне добре на долната част на пълнителя. Само с няколко напомпвания и лек натиск цялата процедура е готова. Възможно е няколко капки да се излеят обратно от пълнителя, но това е съвсем нормално. И това е всичко! 

travalo classic hd plum fragrance

Парфюма, с който реших да напълня преносимия рефил е "La Nuit Trésor" на Lancôme, тъй като ми се струва абсолютно невъзможно всеки ден да нося в чантата си 75 мл. диамантен флакон. Не съм забелязала изветряване или промяна на аромата в пълнителчето, в сравнение с оригиналния флакон.

travalo classic hd plum fragrance

В заключение мога да кажа единствено, че останах очарована от този малък помощник при пътуване. Елегантен, лесен за употреба и според мен чудесен унисекс подарък. Обмислям покупката на още освен за мен, така и за празниците за подарък. Това е от онези малки нещица, които няма как да не влязат в употреба и да не бъдат харесани, поне според мен. Един практичен и нестандартен продукт, който определено се радвам, че се предлага у нас поне онлайн.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •