четвъртък, 17 ноември 2016 г.

Avon | Silky Soft Musk - EDT

Здравейте. Винаги когато дойде есента/зимата, макар никак да не харесвам студеното време, със себе си носи една специфична нотка на уют, особено ако е подчертана с характерните зимни аромати - канела, ванилия и т.н.. Представете си топъл есенно-зимен ден, вие седите сгушени в уютния си стол/диван, облечени в меки и топли дрехи и пиете горещ чай/кафе, докато наблюдавате залеза. От мен е описанието, от вас - визуализацията на тази приказка. E, може да се каже, че това усещане е събрано в аромата, на който ще посветя днешното ревю, поне това е картината, която си представям аз. Остава само да премина към ревюто на Avon Silky Soft Musk.

avon silky soft musk edt fragrance

Няма нищо по-хубаво от това да "уловим" и оползотворим по най-добрия начин едни от може би последните слънчеви лъчи за годината. Аз лично съм от хората, които според нотките в ароматите може да се каже, че обикновено парфюмите със златисто-кехлибарен цвят са най-вече тези, които харесвам. Най-често те съдържат и две от любимите ми съставки - ванилия и мускус. Това е може би един по-лесен начин за мен да се ориентирам дали дадения аромат има шанс да ми допадне или не. И така, реших да направя една покупка на сляпо и да пробвам тази тоалетна вода, която заглеждам от известно време. Случайно попаднах на нея в • enzo.bg • и така или иначе бях решила да поръчам някои нещица, реших да добавя и това към тях. Не след дълго, цели 6 мои познати поръчаха същия аромат, който им се стори много приятен и подходящ за сезона.

avon silky soft musk edt fragrance

Тоалетната вода спада към дървесно-ориенталската катерогия. Според fragrantica има три основни съставки - мускус, ванилия и лилия. 
Опаковката също е много приятна - изчистена и "слънчева". За разлика от повечето флакони, тук е плосък и наистина пести много място, удобен е и за носене в чанта, тъй като се затваря плътно, а помпичката се заключва при завъртане. Казано накратко - Travel Friendly тоалетна вода.

avon silky soft musk edt fragrance

Непосредствено след напръскване, усещам някаква по-трапчива нотка, може би цитрусова, примесена с лилията и малко мускус. Има лека сладина в аромата в самото начало, която постепенно става все по-осезаема, като остатъчния аромат е най-вече ванилов. Ванилията, която следва да е част от ароматните нотки усещам след известно време, когато интензитета  на останалите съставки отслабне малко. Макар да не е много комплексен аромат и да няма кой знае какво развитие, за ежедневно ползване и особено ако не харесвате тежките аромати, вярвам, че би ви харесал. 

avon silky soft musk edt fragrance

Трайността е единствения недостатък по мое мнение. Вече съм споменавала, че моята кожа много трудно задържа аромати и дори и силни такива не траят повече от 6 часа. Това разбира се е тоалетна вода и по презумпция не се очаква да е много трайна. При мен е от порядъка на час, максимум два, като пред втория вече има едва доловим остатъчен ванилов аромат.  Ако харесвате леките и леко сладки аромати с преобладаваща ванилия - то този е точно за вас.

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •