петък, 26 август 2016 г.

Нови покупки | Август 2016

Здравейте! За днес съм ви подготвила още един голям "makeup haul". Може да се каже, че беше наложително да го публикувам в скоро време, защото скоро се задава още един. Тази година определено не съм на "no buy" етап, но поне се надявам ревютата ми на най-различни продукти да са полезни и за вас по някакъв начин. 


За някои от нещата вече сте виждали отделни ревюта, но за повечето от продуктите те тепърва предстоят. Тези, на които вече съм посветила отделни публикации ще имат линкове към тях, ако ви е интересно да ги прочетете.


Weleda гел и крем с невен и арника (РЕВЮ) - и двата крема са лечебни, като единият е предназначен за външни рани, а другият - за мускулни контузии. Ако харесвате натуралните аптечки и по-безвредните относно съставки лечебни продукти, със сигурност тези биха ви допаднали. 

Braun Face Epil & brush - ако за първи път срещате този иновативен уред и нямате представа какво точно представлява, това е епилатор за лице (само и единствено за лице), който включва и четка за почистване. Преди известно време в enzo имаше промоция, при която към всеки закупен уред имаше подарък - две резервни четки за почистване. Прецених, че няма как да изпусна тази възможност и веднага закупих епилатора. Честно казано, обезкосмяването на горната устна винаги е било досадно преживяване за мен, а и наистина исках да изпробвам четката за лице и да видя има ли по-забележим ефект от нея. Този уред беше идеалният вариант 2в1, който освен всичко е и водоустойчив и компактен. За момента съм доволна и от двете приставки, но по-подробно ще споделя впечатленията си в отделно ревю.


Furterer шампоан, Klorane вода за почистване на лицето, сух шампоан на Klorane с коприва - за момента най-продължително съм използвала сухият шампоан и наистина съм много доволна от резултата. За останалите продукти искам да натрупам още впечатления, преди да споделя окончателното си мнение за тях с вас. 

• BH cosmetics Party Girl сет четки - бях казала, че почти никога не инвестирам в четки (което е вярно), но четките за очи са най-вече тези, от които действително имах нужда. Този сет е един от най-препоръчваните бюджетни комплекти на BH cosmetics, който включва цели 14 четки, от които 11 са предназначени за очен грим. Какво по-хубаво от това? А и няма как да пренебрегна факта, че сета е....лилааав :) Съвсем скоро ще споделя впечатленията си от четките, защото определено заслужават ревю.


Avon крем за лице с памук и алое - самата идея за съставките в кремчето ми се стори много привлекателна. Вероятно знаете за благоприятното въздействие на алоето, а памукът следва да е по-деликатен към кожата. Аромата е доста силен и не ми харесва особено, но кремчето не е лошо. Засега не съм особено впечатлена, но спрямо цената няма какво повече да искам.


L'oreal True match фон дьо тен в цвят N1 (РЕВЮ) - в отделна публикация ви споделих, че като цяло този фон дьо тен се оказа неподходящ за моят тип кожа. Цветът N1 не е точно неутрален според мен, а е по-скоро с розов/жълт подтон. Нанесен на лицето не розовее, но сравнен с този на Maybelline например е значително по-розов. Трайността му е много добра, но според мен е подходящ за мазна или нормална кожа.


Makeup Revolution Duo face sculpt - много известен продукт на бранда, който представлява две матови пудри в едно. Едната е за контуриране, а другата за хайлайт, но реално е цветът на кожата ми и по-скоро може да се използва за запечатване на грима или известляване на контура. Това е единствената контурираща пудра която имам в момента и не е лоша, но повече впечатления ще споделя скоро.


Real Techniques Sculpting brush (РЕВЮ) - реално взех тази четка за нанасяне на фон дьо тен, не толкова за скулптуриране на лицето, но в общи линии е мултифункционална. Определено се справя с всичко, за което съм я използвала, включително да нанасям контуриращата пудра на Makeup Revolution. 


Maybelline Fit me фон дьо тен Dewy + smooth - няма да ви казвам от колко много време исках да пробвам този фон дьо тен. Kathleenlight (която има голямо влияние върху покупките ми) много хвали този фон дьо тен, като идеален за суха кожа. А след като видях, че най-светлият цвят 110 е наличен, просто нямаше как да не го взема веднага. И се случи чудо...Знаете, как обикновено дори най-светлите цветове на фон дьо тените са твърде тъмни за мен. Но този, този е твърде светъл ДОРИ за мен, поне сега - през лятото. Но за суха кожа наистина е много подходящ. Съвсем скоро ще видите отделно ревю за него, защото има какво да ви кажа за него.


Makeup Revolution Beyond Flawless палитра (РЕВЮ) - вече направих ревю на тази разкошна палитра за неутрален грим. Разнообразието от цветове наистина е огромно, а качеството са сенките е повече от чудесно. Цената на палитрата също е много достъпна. Наистина останах много доволна от продукта.


Avon цветен плодов балсам - не съм сигурна, дали балсамчето е с боровинка или къпина, но има много приятен сладък аромат, който според мен е нещо средно между плодов и меден. Усеща се много хидратиращо върху устните и придава много красив естествен червенеещ оттенък, който ги прави да изглеждат сочни. Единствен недостатък откривам в слабата трайност.

Avon дуохромен глос за устни - цветът, който взех е Rose reflection. Взех го, защото обещаваше да е леко розов със златист блясък, която е и любимата  ми комбинация. Уви обаче, златистият блясък има лек зеленеещ нюанс, което наистина е странно, а розовият цвят на практика е почти прозрачен. Глосът е лепкав до известна степен, но това, което не ми допада е именно златисто-зеленият отблясък. В общи линии останах по-скоро разочарована.

Rimmel 077 Asia - много харесвам серията червила и реших да взема още един нюанс, който ми се стори подходящ за моя вкус. Червилото наистина е разкошно. Мисля, че който и цвят да изберете от серията, не бихте останали недоволни - много пигментирани, трайни, кремообразни и бюджетни червила!


Maybelline Galactic Mauve - когато попаднах на червилото случайно ми се стори идентично с това на Wet n Wild в цвят Dark Pink Frost. Все още не съм ги сравнявала, но ако ще ви е интересно да видите подобна публикация, може да споделите в коментарите. Колкото до Galactic Mauve - още по името, което включва любимият ми цвят няма как да не се досетите, че това червило много ми хареса. Реално наистина е лилаво, със златист блясък, но не е 100% покривно, което го прави да изглежда по-носимо и не толкова "галактическо" :)


E, това беше последната/поредната порция с нови придобивки. Надявам се да ви е интересна и полезна с нещо и ще се радвам да споделите мнението си в коментарите. 

А вие имате ли някой от показаните продукти? А кой бихте взели?

Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •