събота, 20 август 2016 г.

L'Oreal | True Match Foundation (New Formula) N1 Ivory

Здравейте. Днес ще поговорим за един много популярен и обичан фон дьо тен. Това е небезизвестният True Match на L'oreal с обновената му формула и опаковка. Аз се спрях на най-светлият предлагат цвят. Всичко за продукта може да научите по-надолу.


Първо ще кажа няколко общи неща за самия фон дьо тен. True Match дължи своята популярност най-вече на факта, че предлага голямо разнообразие от цветове и подтони. В общи линии, от пълната цветова гама е почти невъзможно да не намерите цвят за вас. Хубавото при него е, че както споменах има освен различни нюанси и различни подтони. W (warm), N (neutral) и C (cool). Цветовете пък започват номерацията си от 1, което е най-светлия цвят според подтона. Аз се спрях на N1, което е всъщност най-светлия предлагат нюанс от неутралната гама. Съответно C1 и W1 са най-светлите цветовете със студен и жълт подтон. У нашите дрогерии съм засичала около 8 от цветовете, като почти всички са подходящи за по-мургави дами и ако сте с много светла кожа е невъзможно да намерите необходимия цвят. Единственото място, на което съм виждала почти всички предлагани цветове и подтони беше в • enzo.bg • откъдето взех и моя. Казват, че старата формула е била доста по-матова, а тази дава по-скоро сатенен/озарен финиш. Дали е така ще ви разкажа след малко.


Опаковка: Стъклено шишенце, което изглежда доста стабилно. Горната част обаче не е метална, а пластмасова и на фона на стъклената опаковка изглежда някак твърде леко и "чупливо", но това са просто мои предположения. Капачето също е леко е пластмасово. Дизайна е семпъл и изчистен, което много ми харесва и нямам никакви оплаквания от опаковката към момента.

Формула/финиш/трайност: Някои казваха, че фон дьо тена е твърде матов и не е подходящ за суха кожа, а други - точно обратното. Това е нещото, заради което се колебаех дълго време. Предположих, че истината е някъде по средата. Консистенцията е течна, но не прекалено. Позволява известно време да се разнесе добре по кожата, но в общи линии засъхва доста бързо. За мое съжаление обаче, този фон дьо тен е наистина изцяло матов, поне при мен. Много български влогърки/блогърки с по-мазна или комбинирана кожа отказват дори да пробват този продукт, защото в него имало "едри брокатени частици". Позволете ми да отворя една скоба, в която да си поволя да кажа, че това предположение е малко абсурдно. Ще ви обясня и защо смятам така. Ако погледнете фон дьо тена на слънчева светлина, в него действително могат да се видят съвсем фини и едва забележими частици, които са много далеч от брокатени. Нанесен на лицето обаче, както вече споменах продукта стои напълно матов и тези фини частици изобщо не се забелязват. Евентуално биха се видяли ако натрупате огромно количество фон дьо тен върху лицето си или някой ви гледа под микроскоп на слънчева светилна. Разбира се, говоря единствено от опита си с този цвят. Може при другите частиците да са повече или по-едри, това не мога да ви кажа. След нанасяне върху лицето, фон дьо тена засъхва почти мигновено. Установих, че единственият начин аз да успея да го нося и да не изглежда твърде матово и неестествено (пак споделям - кожата ми понякога е доста суха и "fleeky") e да сложа по-мазен крем отдолу, след което да нанеса съвсем тънък пласт от продукта с плоска четка (или някаква друга). Знаете, че матовите фон дьо тени в повечето случаи подчертават т.нар. "peach fuzz"/мъхчета по лицето ви. Не е особено важна подробност, но just sayin' в случай, че не го знаете. Трайността е доста добра, като дори с мицеларна вода изисква повече усилие да се премахне от лицето.


Цвят: Наистина е много светъл и наименованието му Ivory е точно, защото макар да се води с неутрален подтон, аз улавям, че е по-скоро нещо между студен и топъл, с преобладаващ жълт. Ако сте с наистина порцеланова кожа, този цвят може да ви е една идея по-тъмен, но ако сте просто със светла кожа, със сигурност няма как да не ви пасне. 

Покривност: Варира, според количеството, което нанесете, но условна ще кажа, че е средна. Надграждане на покривността е възможно.


Бих казала, че този фон дьо тен не е особено подходящ за суха или много дехидратирана кожа, освен ако не сте фенове на матирания вид. За нормална към мазна би бил идеален. Ако обаче все пак имате суха кожа, но искате да го пробвате, винаги има варианти. Може да нанесете по-мазен крем като основа, да нанесете с навлажнен бюти блендър, бихте могли да използвате озаряващ фиксиращ спрей накрая или както аз правя - да нанесете отгоре фина озаряваща пудра. Аз използвам хайлайтърът на Wet n Wild - Reserve your Cabana, който на практика е много лека и фина озаряваща пудра. 


Тук може да видите кат изглежда нанесен. Може да видите, че макар и разнесен преди няколко секунди, той вече изглежда матов.


А вие използвали ли сте този фон дьо тен? Старата или новата формула предпочитате?


Follow me:
            

6 коментара:

  1. Страшно полезно!! Благодаря за всички пояснения , много се чудех понеже чувах , че е идеален за суха кожа .... Но щом е матов няма да ми върши работа , защото кожата ми е адски суха :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм била полезна. :) Ако използваш по-мазничък крем или нанесеш с мокра гъбичка ефекта не е лош, но за екстремно суха кожа (като нашата) не е най-идеалният вариант според мен. Eвентуално за лятото е ок.

      Изтриване
  2. Кожата ми е мазна и това, че е матов определено би ме накарало да го опитам. Поздрави за статията! :)

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •