сряда, 13 юли 2016 г.

Max Factor - Excess Shimmer Eyeshadow - 20 Copper

Здравейте, момичета. Във вчерашната си публикация ви обещах тези дни да направя най-накрая ревю на кремообразните сенки на Max Factor, за които вече няколко пъти съм споменавала. Идеални за лек, ежедневен и освежаващ грим, лесни за нанасяне и определено ефектни. Това са може би любимите ми сенки в момента по няколко причини, които ще ви разкажа по-надолу.


Когато стане дума за Max Factor знам, че продуктът ще е качествен. Разбира се, всяка марка има своите слаби и силни страни, но тези сенки определено са попадение на бранда, поне според мен. Много жалко, че не се внасят у нас или поне аз не съм ги засичала никъде, освен онлайн. А щеше да е хубаво, защото макар да не се предлагат в много цветове, дори само заради Copper си заслужават. С нетърпение очаквах отново да бъде наличен този цвят в козметика - Parfimo.bg, които любезно ми предоставиха възможността да ми ги изпратят. Всички предлагани цветове може да разгледате • тук •


Опаковка: Малко и компактно, но надеждно стъклено бурканче, което се затваря със стандартен пластмасов капак. Първите ми сенки пристигнаха опаковани с  предпазно фолио, но другите пристигнаха без. Въпреки това обаче можете да сте сигурни, когато не са били отваряни, защото самите сенки са факуумно затворени с нещо като хартиено фолио (извинявам се, но ми е трудно да определя точно какво е). Аз лично винаги предпочитам стъклените бурканчета, когато става дума за кремообразни сенки и се радвам, че тези са именно такива.

По описание от производителите: "Формула с висока пигментация и дълготрайност. Сенките придават изискан вид за целия ден. Улавят светлината и се предлагат в богати цветове, за грим, който ще се задържи от сутринта до вечерта. Тройност до 12 часа."


Формула: Това са от типа кремообразни сенки, с които аз лично не използвам база, защото не смятам, че е необходимо. Разбира се, това зависи само от вас. Консистенцията им е много мека, затова е необходимо съвсем минимално количество (и натиск), за да вземете и разнесете върху клепача. За сравнение мога да кажа, че са много по-маслени и кремообразни от сенките на Maybelline - Color tattoo, по-лесно се преливат. Аз лично ги нанасям и брендвам само с пръсти. Засъхват една идея по-бавно и не са водоустойчиви по мое мнение, но пък са трайни и не съм забелязала да ми се събират на линии в сгъвката на клепачите. Аз харесвам подобни формули, които след засъхване се фиксират и нямат нужда от база. Всъщност кремообразната формула много ми напомня на тази на Wjcon, която също е така мека и лесна за нанасяне. 


Цвят: Това е нещото, което най-много ме спечели в тези сенки. Цветът е разкожно златисто-бронзово, но нанесен, изглежда някак неутрален. Нюанса му е идеален за моя цвят кожа и стои естествено и озаряващо, без да изглежда твърде натрапчиво. Придава свежест на погледа и е подходящ и за училище/лекции/работа и за "грим без грим", ахо харесвате подобен тип макиаж. Сенките са перлени, но не стоят прекалено металически. В тях има микро отразяващи частички в различни цветове, които изобщо не се забелязват нанесени, а по-скоро спомагат за този озаряващ финиш на сенките. Смятам, че успях да ги уловя в кадър и ще видите по-надолу за какво точно говоря. Ако отново трябва да ги сравня с On and on bronze на Maybelline, Copper е значително по-светъл и златист.


Състав: Cyclopentasiloxane, Mica, Aqua, Diphenylsiloxy Phenyl Trimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides, Sodium Chloride, Dimethicone/Phenyl Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sorbitan Stearate, Disteardimonium Hectorite, Hydrogenated Palm Glycerides, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Silica Dimethyl Silylate, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, Ceresin, Propylene Carbonate, Polyacrylamide, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, C13-14 Isoparaffin, Tin Oxide, Silica, Laureth-7, Potassium Sorbate, Sodium Dehydroacetate [+/- CI 77891, CI 77499, CI 77491, CI 77007, CI 77288, CI 77492, CI 75470]


Тук може да видите как изглежда цветът на дневна и на слънчева светлина. Макар да са златисто-бронзови, не стоят прекалено жълтеещи, а по-скоро неутрални.


Тук може да добиете представа как изглеждат нанесени, без база и само на един тънък пласт.


В заключение ще обобщя, че определено останах по-доволна от сенките, отколкото очаквах. За мен това е идеалният ежедневен нюанс за лек грим или като основа за по-драматичен. Лесни за нанасяне и издръжливи, но въпреки всичко именно цветът е този, който ме впечатли най-много. Има някаква уникална нотка в него, която вероятно се дължи на малките отразяващи частички. Ако имате възможност да се сдобиете с някой цвят от серията и сте почитатели на кремообразните сенки, препопъчвам ви ги с две ръце или поне този цвят.

А кои са вашите любими сенки в ежедневни цветове? Бихте ли пробвали някой нюанс от серията?


Follow me:
            


* Продуктът е предоставен от PR, но публикацията не е спонсорирана.
 Мнението ми е изцяло обективно и базирано на личните ми впечатление.

2 коментара:

  1. Страхотни са! По принцип винаги ползвам палитри, а не моносенки (има ли такава дума изобщо :)), защото ми е по-лесно комбинирането на цветове по този начин, но тези са наистина много, много красиви с този метален завършек.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина палитрите са по-практични, но пък качеството на единичните сенки понякога е в пъти по-добро. Тези специално наистина са много красиви и деликатни :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •