вторник, 12 юли 2016 г.

Нови покупки за: юни и юли 2016

Здравейте. Днешната публикация е доста позакъсняла и може да се каже, че новите ми придобивки са по-скоро стари, но все пак...по-добре късно, отколкото никога. Макар вече да сте виждали отделни ревюта за голяма част от нещата, ще използвам поне да ги обобщя на едно място. А освен всичко е време тази публикация да види бял свят, тъй като усилено се старая да събера нужния материал/продукти за втора част. :)


Най-трудното нещо, когато имаш да показваш много неща е как да ги събереш всички в един кадър. Е, поне за мен това е най-трудната част. 


La Roche-Posay Anthelios SPF50+ 300ml (Ревю) - този слънцезащитен лосион ми беше верен помощник в предпадването от вредното влияние на слънчевите лъчи. Отначало си мислех, че тези 300мл са твърде огромна разфасовка, която няма как дори да преполовя. Е, това не се оказа съвсем вярно. "Family Size" опаковката и грамажът действително са идеален вариант за цялото семейство и тези 300 мл. ще ви стигнат за цяло лято. Лосионът от своя страна попива бързо, не оставя бели следи, водоустойчив е и в общи линии е всичко, което търся в подобен продукт. Всички подробности за него може да научите и в отделното му ревю.

Weleda Citrus (Ревю) - Идеалният освежаващ продукт за летните жеги. Свежият аромат на току що разрязан лимон със сигурност е нещо, което намирам за много освежаващо. Ароматът е траен. Кремообразната консистенция също е за предпочитане и като цяло продуктът може да донесе само ползи за тялото, благодарение на естествените си съставки. 

Weleda Arnika Massage oil (Ревю) - преди няколко дни написах и отделното ревю на продукта, който този път не е с козметична, а по-скоро лечебна насоченост. Ако сте почитатели на натуралните аптечки, то това е продуктът за вас. Препоръчва се при всякакъв вид мускулни травми и активно спортуващи. Понякога природната медицина е по-добрият вариант.

Avene термална вода (Ревю) - до преди няколко месеца нямах никакъв опит с термалните води. Да, бях ги виждала, бях чела за тях и за положителния им ефект. Честно да ви кажа, не вярвам в "панацеята" на термалната вода, но със сигурност за мен е едно изключително приятно и освежаващо средство в горещите дни. 

Batiste Dry shampoo - знаете, че това е любимият ми сух шампон. По време на пътуването си реших да взема два "travel size" опаковки, които наистина са много практични и удобни за целта. Това е оригиналния аромат, но трябва да призная, че не ми допада особено. Моят любим си остава синият - cool & crisp. И въпреки всичко, ако ви предстои пътуване или просто искате да имате под ръка компактен сух шампоан за всеки случай, препоръчвам ви да погледнете малките 50г опаковки, които макар да изглеждат малки всъщност стигат за доста време.

Dove рол-он с нар - аз съм от почитателите на нара, както и на Dove като бранд и макар да предпочитам ефекта от сухите дезодоранти, реших да пробвам този. На мен лично ароматът ми допада. Няма нищо общо с нар, а по-скоро е леко сапунен и сладникъв, но въпреки това за мен е освежаващ. Ефектът не е толкова дълготраен, колкото на стиковете, но не съм и очаквала нещо различно. Трябва да призная, че оставя петна по дрехите, което никак не ми харесва. Може би бих взела отново заради аромата, но не и заради ефекта.



Loreal Gel eyeliner - вече съм ви споменавала, че имам love/hate връзка с черните очни линии. Хем ми харесват, хем имам усещането, че ми стоят прекалено контрастно. За гел линията на Loreal съм изчела милион положителни мнения (и доста малко негативни) и след дълго колебание просто реших да я пробвам и трябва да призная, че ми харесва, но очаквах повече. Не е най-наситеното черно и също така формулата е доста кремообразна, което води до по-бавно засъхване. Скоро ще и посветя отделно ревю, но за момента ми се струва, че гел очната линия на Maybelline ме впечатли повече с трайността си. 

Maybelline Fit me  (Ревю) - още един "holy grail" кометичен продукт за запалените по гримове. Най-обичаният коректор в световен мащаб, заедно с този на Urban Decay - Naked. Имах известно колебание, дали дори най-светлият цвят няма да ми е тъмен, но все пак рискувах и пробвах. Коректорът е наистина разкошен и е сред най-добрите, които съм пробвала. Не е траен колкото този на Catrice, но пък стои по-естествено. Цветът на моята кожа не е достатъчно светъл за да го използвам за озаряване, но за прикриване на всякакви несъвършенства е чудесен.

La Roche-Posay Rosalic - и така без да очаквам се оказах с две мини опаковки от този гел. Препоръчителен е за кожа със зачервявания, но на практика е универсален. Приятен и деликатен към кожата продукт, за който може да прочетет повече тук

Rimmel "Airy Fairy" (Ревю) - съвсем случайно, но мисля, че открих моят перфектен nude цвят. За повечето вероятно червилото би било твърде светло, но за моят тен пасва перфектно. Неутарлно, бледо розово, което не е натрапчиво и стои много естествено. Същевременно има съвсем лек златист блясък, който се улавя само на определена светлина. Не съм очаквала, че любимото ми червило в момента ще се окаже толкова бюджетно и за съжаление - трудно достъпно, тъй като доколкото знам цветът не се предлага у нас, но пък е наличен онлайн.

Palmers Cocoa butter oil - отдавна ми се искаше да пробвам олиото, тъй като останах много доволна от лосионът за тяло с какао на марката. Олиото се предлага в две разфасовки - от 50мл и от 150мл и може да се използва за лице и тяло. Следва да се нанася на много сухи участъци или всякакъв вид белези. Това е сухо олио и попива доста бързо. Има лек какаов аромат, но не е изцяло какаов, както е при лосиона за тяло. Ще добия още малко впечатления, след което подробно ще ви споделя мнението си.

La Roche-Posay Micellar water - до момента бях пробвала мицеларните води единствено на Garnier и Bioderma, но за почивката си исках някакъв по-малък и компактен размер и се спрях на този на La Roche. Водата е много деликатна, не оставя филм и е леко ароматизирана. Скоро ще споделя по-подробно мнението си.

Max Factor Liquid metal eyeliner (Ревю) - взех този молив най-вече заради цветът, който много ми напомня на друг любим мой молив. Сиво-лилавото е един от любимите ми нюанси, що се отнася до очни линии. Кремообразен, но не и мек, той се нанася лесно и дори не е необходимо да сте много прецизни. Доста снимки и още информация може да видите в отделното му ревю.

Max Factor Excess shimmer - нямате представа колко дълго време очаквах този цвят да бъде наличен отново онлайн, тъй като не може да се открие у нас за огромно съжаление. И в крайна сметка толкова много ми харесаха тези сенки, че се сдобих и с втора бройка от същия цвят. Разкошно деликатно златисто, което е перфектният ежедневен цвят. Сенките са трайни и се нанасят изключително лесно. Тези дни очаквайте отделно ревю за тях.

Mediblanc избелваща паста - тази паста се получава като подарък към поръчка от enzo. Пастата има много приятен, някак бонбонен аромат и всъщност е доста добра. Перфектна и за носене в чанта или за път.


Е, това бяха новите ми стари придобивки. Надявам се макар и позакъсняла, тази публикация да ви е била полезна. Ако имате конкретни въпроси за някой от продуктите, ще се радвам да ви отговоря. 


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •