вторник, 28 юни 2016 г.

Козметични грехове | Beauty Sins TAG

След заслужената почивка по нашето черноморие, време е да наваксам с публикациите. Надявам се да съм ви липсвала поне мъничко. Днес ще ви споделя някои от козметичните си грехове, за които бях предизвикана от Beautiful Sin (името на блога ти описва идеално ситуацията :)(; ) да споделя с вас.


Не обичам/не използвам миглоизвивачки


Факт, че погледа се отваря и очите изглеждат много по-големи и съблазнителни. Всеки обича извитите "кукленски" мигли, но не мога да си причиня това мъчение. За мен този уред е опасен (буквално), тъй като имам познати, които без да искат останаха без мигли, след като този уред за мъчения ги отряза. По-добре да ходя с прави мигли, отколкото без никакви. Пробвах няколко пъти да използвам миглоизвивачката, но понеже не смея да натисна, ефект липсваше. Пък и в крайна сметка, всяка спирала, нанесена по определен начин може да докара почти същия ефект, без да се притеснявам, че мога да остана без мигли/очи.

Имам love/hate връзка с черната очна линия


Не ми харесва да нанасям молив във водната линия - неприятно ми е като усещане, а и резултата някак не ме удовлетворява. Като цяло знаете, че съм доста светла и черната очна линия твърде много контрастира с кожата ми, поне според мен. Върху себе си я харесвам единствено, ако е нанесена супер прецизно (най-вече гел очна линия) но в никакъв случай не и когато очертая цялото си око и заприличам на панда, или ако е твърде опушена. Част от това се корени във факта, че очите ми са и по-кръгли и последното което ми трябва е да изглеждат още по-кръгли. Винаги, когато нося черна очна линия имам чувството, че изглежда твърде тъмно и драматично. Въпреки това обаче понякога се престрашавам да я използвам и в ежедневния грим като акцент.

Рядко използвам парфюми


Като всеки човек и аз харесвам парфюмите. Истината е обаче, че доста рядко ги използвам. Макар да имам няколко и то доста силни аромата, почти не ги използвам, а лятото - изобщо. Не харесвам и да усещам около себе си чужди, задушливи аромати. Самата аз нанасям пестеливо по-наситените парфюми. Понякога буквално ми става лошо. Зимата нямам против самата аз да използвам по-трайни аромати, но през по-топлите месеци буквално имам непоносимост към силните парфюми, без значение дали върху моята кожа или нечия друга. И в крайна сметка заключението е, че доста рядко използвам парфюми.

Почти не използвам четки за грим


Истината е, че не е защото не обичам да ги използвам, а просто защото почти никога не инвестирам в четки. Ако трябва да избера да купя някакъв козметичен продукт или четки, винаги приоритет би бил продуктът, който все пак ще има някакъв ефект/полза за мен. Четките от своя страна за мен са една козметична глезотийка, която със сигурност улеснява живота, но пък цените доста скочиха в последно време и за мен лично не си струва да дам 40 лв. за една четка, след като мога да си купя един не лош крем за лице за същата цена. Затова може да се каже, че нанасям грима си основно с ръце - фон дьо тен, коректор, кремообразни сенки и т.н. Въпреки всичко ми се ще да се сдобия с някакви добри, мултифукционални четки. 

Не се харесвам с червено червило


Не знам дали е точно грях, но се смята, че всяка жена трябва в козметичната си колекция да притежава поне едно червено червило. Е, в момента аз нямам такова. Пробвала съм и съм носила по-леки и не много наситени червени глосове и червила, пробвала съм и наситено червени. Не се харесвам с този цвят и това е. Не мога да се възприема с червен цвят върху устните. Дори леко оцветени балсами в червено смятам, че просто не стоят на моя тен и цвят на косата. Същото се отнася и до тъмните или много ярките червила, без значение от цвета. Да не говорим, че колкото и да се старая да нанеса прецизно, винаги червилото се озовава и върху зъбите ми, което буквално ме побърква. Вероятно съм единствената блогърка, в чиято колекция не може да се открие нито едно червено червило?

Не обичам да използвам епилатор


Кожата ми е доста чувствителна и за мен използването точно на епилатор е едно малко мъчение. Има хора, които почти не го усещат, но за мен е изключително болезнено. Вярно, че ефектът е по-дълготраен, но определено не ми е любим уред. Попринцип освен краката, епилирам и ръцете си, но цялото това преживяване е повече от неприятно за мен. Когато нямам време прибягвам до изключително отричаното козметично действие - бръснене. За мен това понякога спестява доста време, а ефекта е същия, макар и далеч по-краткотраен.

До неотдавна не нанасях крем за лице вечер


Много пъти съм споменавала, че имам доста суха и дехидратирана кожа. Преди беше по-скоро смесена, но като цяло винаги е била най-вече суха. Това обаче не беше достатъчна мотивация за мен за да нанасям крем за лице/очи вечер. Не зная защо допусках дълги години тази грешка, но всъщност нанасях крем за лице най-вече преди фон дьо тена и много рядко след измиване на лицето. Използвах агресивни почистващи средства, най-вече ексфолианти, които дори не бяха предназначени за моя тип кожа. Въпреки това обаче, наистина мързелът е голям грях и ме спираше да се наканя да нанеса крем за лице. А пък вечер - почти никога. Това доведе до доста лоши последствия, които определено ме накараха да преосмисля цялостната си грижа за кожата. Като цяло това е и най-лошият ми козметичен грях, за който и до ден днешен съжалявам.

Е, това бяха моите 7 козметични гряха. Предизвиквам всеки от вас, който иска да сподели своите грехове, да го направи като коментар тук или в своя блог. И все пак, по традиция, ще тагна няколко момичета и това са: Стефи от Eat Love Makeup, Снежи от Snejana Atanasov, Зори от Iris Shades и Иви от Sapphire eyes and Rubin lips


Follow me:
            

2 коментара:

  1. Радвам се, че се включи.Аз съм същата работа с миглоизвивачките.Имам една, колкото да се каже, че имам.Колкото до червеното червило, мисля че е до нагласата на човек.До преди няколко години и аз не можех да си се представя с такова, но вече успешно имам и нося няколко червени червила :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, но ти си с тъмна коса, което донякъде компенсира. На мен обаче наистина никак не ми стои добре и май е всеобщо мнение. Червеното не е моят цвят :D

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •