сряда, 13 април 2016 г.

Козметични покупки | Април 2016

Здравейте. При мен явно вече е традиция първата ми публикация за месеца да е към средата му, за което се извинявам. Надявам се да съм ви липсвала поне мъничко :) За днес съм подготвила публикация на тема "Нови покупки" за месеца и по традиция, отново забравих да включа някои от тях, но това ще стане в следващата статия по темата. Е, остава да ви покажа и какво си взех през последните няколко седмици.


За този месец нещата не са чак толкова много, но пък със сигурност са продукти, които отдавна искам и обмислям. Прецених, че е крайно време да ги взема (защото със сигурност нямам поне 5 подобни от почти всеки вид), но това е орисията на бюти блогъра - все искаме да пробваме нови и нови неща и все си мислим, че имаме нужда от още или поне, че още един продукт никога не е излишен (което е абсолютен факт) :)


1. The Balm - Mary-Lou Manizer

Започвам първо с царицата на всички хайлайтъри  - обичаната от всички Г-ца Мери. Няма да ви казвам в каква дилема бях дали да я взема или не. Причината - изглеждаше ми твърде тъмна като за Снежанки, като мен. След огромно колебание обаче и след като все пак я пробвах, благодарение на приятелка, реших и най-накрая взех хайлайтъра. Изборът ми беше много правилен. Действително в рефила изглежда доста тъмна пудра, но нанесена върху лицето в умерени количества изглежда добре и естествено, доколкото това е възможно със златист хайлайтър. Вече оправдавам цялата истерия покрай Г-жа Мери. Повече подробности колко и дали е изцяло подходяща за светлокожи - много скоро. 


2. La Roche-Posay - Anthelios XL SPF 50+ Comfort Cream

Продукт, за който бях много ентусиазирана и определено имах огромна нужда от него. Макар да имам запаси от всякакви кремове, истината е, че със слънцезащитните, ситуацията е по-различна и в дадения момент нямах никакъв наличен. Когато се свързаха с мен от La Roche-Posay с предложение да тествам някой от новите им продукти, определено беше точният момент. Крема е много подходящ за суха кожа и оставя съвсем лек озарен филм, но въпреки това попива много бързо. Няма аромат и опаковката е наистина практична и удобна за употреба. Слънцезащитата му е много висока, а освен всичко е и водоустойчив. Няма какво повече да искам от един такъв продукт. Ще си дам още съвсем малко време за тестване, след което ще ви споделя подробното си мнение. 


3. Bioderma - Atoderm Nutritive Nourishing Cream - Dry To Very Dry, Sensitive Skin

Мисля, че дори самото име на продукта отговаря на въпроса защо го взех. Суха и чувствителна кожа - това съм аз. Също доста обмислян продукт, за който изчетох доста ревюта и реших, че не би ме разочаровал. Все още не съм го пробвала, но и той чака своя ред. 


4. Balea - Body cream, Vanilla & Coconut - Dry skin 

Още щом излезе на нашия пазар исках да го пробвам, но честно казано смятах, че предвид огромното количество, качеството няма да е чак толкова добро. Когато обаче го видях намален в ДМ, просто го грабнах и не съжалявам. Ако има две неща, които обожавам, това са ванилията и най-вече кокоса. Лосиона е предназначен за суха кожа и е с доста водниста консистенция, което прави нанасянето много лесно. По-мазен е и аз лично го използвам вечер. Аромата е наистина нещо средно между кокос и ванилия, с преобладаваща ванилия. Опаковката е доста нестабилна и евтинееща, но предвид количеството и състава (който не е лош), няма как да се оплача. 


5. Dermedic - Hydrain2

Вторият полски крем на Dermedic, който решавам да взема. Хареса ми това, че консистенцията му е гъста, а аромата му е доста по-приятен от този на Hydrain3 за който ви говорих, поне според мен. Все още нямам пълни впечатления, но и за него ще посветя отделно ревю, обещавам.


6. Avon - Perceive

За мен този парфюм носи аромата на тийн годините ми, на уют и т.н. Един от най-особените и разпознаваеми парфюми на марката според мен. Взех го за подарък на майка ми, която много го харесва, но честно да си призная, макар да не е точно моят тип аромат и аз го използвам, защото ми харесва уникалността му, която може би се дължи на фрезията в него. А и няма как да не спомена - той е синьо-лилав, какво по-прекрасно? Скоро ще ви споделя мнението си за него по-подробно.


7. Titania - аксесоари

Наскоро Titania пуснаха на пазара много нови аксесоари за коса - разплитаща четка, шноли, ластици и т.н. На мен ми изпратиха няколко аксесоара за коса и една пила за нокти, които бяха в доста практична торбичка от плат за многократна употреба. Шнолите за коса и ластиците са много симпатични, а за малки госпожици биха били идеалния аксесоар според мен. Пилата също е много добра. Ако следите facebook страницата ми знаете колко много харесвам хартиените, двулицеви пили, като доказателството е тук. Тази специално е по-груба и според мен е подходяща и за педикюр. 



И за последно оставих няколко мостри, които имах и за някои от тях вече имам впечатления. Ето и кои са те:

Aquolina - Pink Sugar - може би най-популярният парфюм/тоалетна вода и signature аромата на KathleenLights. След описанието му във fragrantica, както и множество хвалби за този парфюм, реших първо да пробвам мостра все пак, тъй като аз съм много трудна на аромати и много трудно ми харесва някой до степен, в която да го задържа и използвам с удоволствие. Е, очаквах този парфюм да ухае на захар, сладост и детство. Учедващо за мен, аромата изобщо не ми хареса. Някак евтин и дори ми стана лошо от него, тъй като е доста силен. Разбира се, ароматите са нещо много индивидуално и лично, но за мен тази тоалетна вода е абсолютно неподходяща.

Avon Mesmerize Blue - както и очаквах, аромата ми хареса доста. За съжаление обаче върху моята кожа, която явно трудно задържа парфюми, този също не е особено траен. Като цяло може би бих го взела в бъдеще, но не съм убедена все още.

La roche-posay Cicaplast B5 - вече е в wish листа ми. Много приятен, гъст и добре омекотяващ крем. Спира ме факта, че имам още доста за използване със сходна консистенция, но определено много добър продукт.

Avene - минерален слънцезащитен лосион с фактор 50 - признавам откровено, не ми хареса. Първо е много гъст и труден за нанасяне и разнасяне и второ факта, че е минерален означава, че оставя плътен бял филм, дори много плътен бял филм. Реших да го тествам вкъщи и буквално заприличах на Каспър. Проблемът разбира се сам по себе си не е в продукта а във факта, че просто не харесвам слънцезащита, която оставя бял филм върху кожата. Със сигурност обаче е траен. 

Relastil - лосион за стрии. Случайно ми попадна тестер на този крем и реших да го пробвам веднъж. Аромата му изобщо не ми харесва, а и е доста силен. Доколко повлиява стриите не мога да коментирам. Аз лично вярвам, че стрии е трудно и почти невъзможно да се заличат, особено ако са бели. В това им състояние те вече са белег. Но разбира се този крем може да е изключение, за съжаление няма как да го потвърдя за момента.

La roche-posay Lipicar Gel Lavant - много нежен и освежаващ измиващ гел. Формулата му е много деликатна, което наистина ми харева. Течен, прозрачен гел, пробвах да измия с него грима си (вкл. от очите) и се справи до известна степен. В бъдеще може би бих го купила, тъй като наистина ми хареса.

•   La roche-posay Lipicar Fluide - вече знаете, че когато избирам крем залагам на по-гъстите. Истината е обаче, че през летните и топли месеци, последното което искам е някой гъст и мазен крем, който да попива бавно. За вечерна грижа - да, но не и за дневна. Когато пробвах тази мостра, която беше в доста голямото количество от 7 мл., гел крема толкова ми хареса, че го поръчах и вече очаквам да пристигне. Това е може би първият гел крем, чието омекотяващо действие усещам и след като попие. Моята кожа буквално поглъща такива кремове и хидратиращия ефект не е дълготраен, но с този флуид усещам кожата си наистина гладка и мека. Освен всичко има и лек охлаждащ ефект, което е просто прекрасно, когато имате усещането, че кожата ви гори. Поръчах разфасовката от 200 мл. и нямам търпение да пристигне!


А кои бяха вашите последни покупки? Използвали ли сте някой от показаните продукти?


Follow me:
            

8 коментара:

  1. Персив наистина е много хубав парфюм, а Мери ... е, няма място за грешки там :))

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно си права. И двата продукта са незаменими :))))

    ОтговорИзтриване
  3. Честити покупки! :) Флуидът на La roche-posay звучи много интересно, ще се радвам ако споделиш впечатления в бъдеще, след като пробваш по-голямата разфасовка. Аз имам тоалетната вода Pink Sugar и на мен в началото ми се стори твърде силна, но всъщност стои много добре на кожата ми и се пръскам редовно с нея. Явно наистина си е строго индивидуално.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, със сигурност ще споделя. За момента много ми харесва - лек, но подхранващ, това са ми впечатленията от мострата. :) Да, при ароматите е много индивидуално. Аз обикновено не харесвам масово обожаваните парфюми. :D А и е факт, че на различни кожи се усеща различно. :) Но съм забелязала едно - не ми ли хареса даден аромат от самото начало, директно се отказвам от понататъчни опити да си паснем.

      Изтриване
  4. Обожавам Пинк Шугър, това е моят аромат <3 Много ми беше трудно да намеря точно такъв тип парфюм - чисто сладък. Но е хубаво, че има различни мнения.
    На каква цена беше крема на Балея?
    -
    aoi-box.blogspot.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, разбира се всичко е индивидуално :) Крема беше намален на около 4-5 лв., редовната му е около 5-6 лв. за 400мл.

      Изтриване
    2. Ооо, за 500мл. е страхотна оферта. Ще отида в ДМ, видяло се е.

      Изтриване
    3. Така е, а и лосиона не е лош :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •