понеделник, 21 март 2016 г.

Dermedic | Hydrain3 Hialuro - Deeply moisturizing cream SPF 15

Здравейте. След последните две публикации, посветени на декотаритвната козметика е време да наваксам и с тези за бяла, тъй като определено тази част не бива да бъде подценявана. За днес съм ви подготвила ревю на един полски крем и по-конкретно се спрях на бранда Dermedic Hialuro - Hydrain3, предназначен за суха/дехидратирана кожа. Ако ви е любопитно да научите повече за продукта, продължете надолу.


До момента не бях използвала полска козметика, но съм чувала хубави отзиви от познати. Когато съвсем случайно попаднах на полска марка, която се предлага в • Enzo.bg • и разбира се след известно търсене на отзиви за продукта и тази бяла козметика в цялост, реших да пробвам един крем от серията. Ето и всички подробности, които мога да дам за него.


Опаковка: Кремът пристига в обемиста картонена кутия, като вътре е добре застопорен и няма опасност да падне. Дори беше необходимо да скъсам част от опаковката, за да мога да извадя крема. Той от своя страна пристига в доооста тежко, стъклено бурканче. Капачката е лека и пластмасова, но самата стъклена опаковка в която е разположен крема определено се усеща масивна и тежка. Толкова, че ако го запратите по някого, вероятно бихте го наранили. :D Стъклото е синьо и матирано, както може да видите. За път едва ли ще е много практичен, тъй като е доста тежък, но пък това го прави и по-надежден от своя страна. За щастие, кремът е запечатан с предпазно фолио, което ви гарантира, че е чисто нов и неотварян. Странно е, как дори по-скъпи марки нямат предпазно фолио, а по-бюджетните - имат. И това е наблюдение не само що се отнася до бялата, но и до декоративната козметика. Смятам, че луксозните и скъпи марки трябва да поправят този пропуск, защото всеки предпочита да знае, че продуктът му не е бил отварян преди това.



По описание от производителите: "Дълбоко подхранващ крем със слънцезащитен фактор SPF 15. Възстановява естествената способност на кожата да задържа вода в епидермиса и подпомага естествената хидратация. Кожата става по-гладка. Има UVA и UVB слънзецащитни филтри, които предпазват кожата. Не запушва порите/некомедогенен, идеален като база за грим, хипоалергичен. Препоръчва се за суха, много суха и дехидратирана кожа. " Информацията преведох от официалния им сайт.


Консистенция: Средна като гъстота, кремът е в много светъл, леко жълтеникав, но почти бял цвят. Изисква повече време, за да се разнесе равномерно по кожата, но след попиване не оставя никакъв филм. Не го усещам тежък или мазен, а кожата не лепне след нанасяне, както се случва с други кремове, предназначени за суха кожа. След като попие, кожата остава матова, каквато е преди нанасянето. Не забелязвам омазняване след използване и наистина е подходящ като база за грим (ако използвате по-течен фон дьо тен).

Аромат: Доста силен, но в никакъв случай не е тежък. Аз усещам някаква свежа зелена нотка в аромата, може би бих го определила като краставици, но определено ми е трудно да кажа със сигурност. Нека кажем просто на нещо зелено. Аромата обаче е наситен и се усеща и след нанасяне.


За продукта: Като цяло смятам, че това е един наистина приятен крем за лице, който според мен е подходящ и за смесена кожа, тъй като не е нито твърде гъст и тежък, нито мазен. За дневен крем наистина е добро решение, тъй като все пак има и слънцезащитен фактор. Може би обаче за зимата не ми е достатъчно хидратиращ, но за всеки останал сезон би бил напълно подходящ. Единствено ми се искаше аромата да е по-слаб, но пък по никакъв начин това не е проблем все пак. Опаковката изглежда симпатично и дори горе-долу луксозно, а кремът се усеща много добро върху кожата ми и по никакъв начин нямам раздразнения. Не съм забелязала да запушва порите ми или да ми излизат пъпчици от него. Смятам, че спрямо цена/качество е едно добро решение за всекидневието.


В заключение ще кажа, че не останах разочарована от това полско кремче и смятам и в бъдеще да пробвам полска бяла козметика и със сигурност ще взема още нещо на бранда.

А вие използвали ли сте нещо на Dermedic? Какви са впечатленията ви от полската козметика? Кой е любимият ви дневен крем за лице?

Моята оценка: 8/10


Follow me:
            

2 коментара:

  1. Аз съм използвала кремове на Dermedic и ми харесват. Моята кожа е смесена и не ми идват тежки. Трябва да пробвам и този, тъкмо си търся дневен крем на прилична цена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено за цената си са добри. :)

      Изтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time to write some. I'll read and answer of each of them. •