вторник, 16 февруари 2016 г.

Garnier | Express 2 in 1 Eye Makeup Remover | Двуфазен дегримьор

Здравейте. Отдавна не съм правила самостоятелно ревю на продукт и прецених, че сега е точният момент да ви покажа моят нов любимец, що се отнася до почистване на грим. Това е двуфазният дегримьор на Garnier Express 2 in 1 Eye Makeup Remover. Ако искате да научите повече подробности за него, продължете надолу. 


Смятам, че под ръка винаги трябва да имам подобен дегримьор, който с лекота да може да премахне дори водоустойчив грим. Преди обаче смятах, че мицеларната вода ми е напълно достатъчна. След като обаче все пак ми костваше доста усилие да премахна по-устойчива очна линия или пък водоустойчиви сенки реших, че е време да потърся специализиран продукт за премахването на такъв тип грим. Разбира се, преди съм използвала старата версия на този лосион, както и дегримьора на Нивея. По-надолу ще направя сравнение и с така популярният лосион на Clinique - Take the day off. Лосиона закупих от • Enzo.bg • още при първата ми поръчка от там. 


Опаковка: В стандартната форма на бранда, която е почти същата като на мицеларната вода. Компактна, пластмасова и лека, 125 мл. опаковка. Не съм сигурна дали капачето би издържало много при път, но пък от своя страна се затваря сравнително стабилно. 


Както всеки друг подобен дегримьор, този също се състои от две части. Желателно е преди употреба да разклатите добре, за да се смесят двете части на продукта. Аз обаче често забравям да го направя и въпреки това резултатът е добър. Не след дълго двете части отново се разделят и придобиват първоначалния си вид. Дегримьорът е на маслена основа, което е и причината така лесно и бързо да разгражда дори водоустойчивия грим.


На горната снимка моете да видите и състава, в случай, че се интересувате. Дегримьорът премахва дори най-устойчивата очна линия/сенки с лекота. Не е нужно натискане, многократно повтаряне или задържане на памучето. Аз лично винаги изплаквам след използването му, тъй като е желателно при подобни маслени продукти, поне при мен.  В противен случай понякога очите ми могат леко да подпухнат, но аз имам свръх чувствителна околоочна зона и това може да е само при мен. Лично с този лосион не съм имала такъв проблем до момента. Продуктът няма никакъв аромат и е много икономичен, тъй като ви е нужно съвсем минимално количество от него. A little goes a long way, казано накратко.


По описание от производителите: "Ескпрес двуфазен почистващ лосион за очи е с двуфазна формула за двойно действие: ефективно отстранява остатъците от грим, дори ако е водоустойчив без да е необходимо да се разтърква кожата. Garnier Skin Naturals 2in1 Express Eye Make-up remover е обогатен с естетствен екстракт Аргинин за растеж на миглите. След 4 седмици миглите са подхранени, по-плътни и по-здрави. Формула на Garnier Skin Naturals 2in1 Express Eye Make-up remover е без парфюм, тествана офталмологично."


Обещах да направя и малка съпоставка с лосиона на Clinique. Както забелязвате, и двата лосиона се придържат към лилавата гама. Продуктът сам по себе си е доста сходен като резултат и консистенция, като този на Clinique е една идея по-мазнеещ. И двата премахват лесно гримът, включително и доста устойчивата очна линия на Maybelline, която само с вода или мицеларна вода ми е напълно невъзможно да премахна. Дори ми се струва, че дегримьорът на Garnier премахва може би една идея по-бързо грима. Като цяло обаче харесвам и двата продукта и ги препоръчвам. Зависи основно от вас на кой продукт ще се спрете. А аз лично от тук нататък съм сигурна, че винаги ще имам под ръка един такъв помощник в премахването на грима. Ефекта е по-щадящ за околоочната зона и миглите ви, защото не е нужно почти никакво търкане.


На долната снимка можете да видите и експериментът който направих, като на суочовете виждате различни по тип продукти. Използвала съм много дълготрайните сенки на Wycon, очната линия на Avon, която има доста едри брокати, едно по-маслено червило на Essence и един от джъмбо моливите на Nyx. На снимката виждате какъв е резултат след едно бързо минаване с тампончето и двата лосиона. Не съм задържала памучето върху суочовете, нито съм разтърквала. Направих едно бързо и равно движение и повече от поливината от продуктите бяха изтрити. При второто минаване с тампончетата, всичко беше напълно изтрито. Може би виждате и една идея по-мазния филм, след използването на Clinique. Разликата обаче е минимална и в никакъв случай не променя качеството на продуктите. 


В заключение мога да кажа, че двуфазният дегримьор на Garnier е един изключително добър помощник в премахването на дълготрайният и водоустойчив грим. Бюджетен, компактен и със сигурност много ефикасен, определено го препоръчвам. Аз поръчах продукта от • тук •, в случай, че се интересувате. Оценката ми в съотношение цена/качество може да видите отдолу. 

Моята оценка: 10/10


Follow me:
            

2 коментара:

  1. Задължително ще го пробвам. До момента използвах този на Mixa и също е хубав, но този ще си го взема, щом го препоръчваш. Тъкмо замислях поръчка от Ензо тези дни. Много хубаво ревю.

    ОтговорИзтриване

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •