вторник, 8 декември 2015 г.

My top 3 (songs) in November


Дойде ред и на ноемврийската порция с любими песни. Предполагам вече знаете скакъв стил музика харесвам и следващите три песни ще бъдат именно такива. Те са три сравнително нови открития, които наистина ми допаднаха страшно много. Ако ви е интересно да научите кои са те, вижте по-надолу. 


Този път ми беше много трудно, дори почти невъзможно да подбера само три песни, но все пак не искам да ви отегчавам. Ако зависи от мен, аз лично бих класирала поне 7 за този месец. И все пак ето и трите подбрани.

№1
A-Minor - Be Mine ft. Kelli-Leigh


Ако си мислите, че тази песен е просто поредната с клиширан клип, то помислете отново. Бих ви посъветвала да изгледате клипа внимателно до самия му край. За мен това е една от най-добрите песни за годината, заедно с много, много сполучлив и докосващ клип. 

№2
Skrux - Essence


Един страхотен трак, който открих едва преди 2-3 дни и моментално се влюбих! Толкова е релаксиращ. Ако се чудите точно към какъв музикален жанр спада, отговорът е Chill Trap/Future Bass.

№3
Going Deeper Feat. Jacob A - The Fate


И последна, но не и по важност е третата песен, която реших да споделя с вас. Ритмична и определено те кара да я слушаш отново и отново /мен поне/.

А вие харесвате ли подобен стил музика? Чували ли сте някоя от тези три песни? А някоя от тях допадна ли ви?


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •