вторник, 29 декември 2015 г.

Нови покупки (Декември 2015) II част. | Vichy, Eucerin, Maybelline, Catrice + more

Здравейте! В тази публикация ще ви покажа кои са едни от последните ми нови покупки /за тази година/, като трета част ще видите през следващата година, надявам се. :) Този път реших да разделя новите ми придобивки, като в тази част ще включва тези, които не са изцяло дрогерийни. Ще видите какво си взех от Eucerin, Vichy, Maybelline, Catrice и др., както и първите ми впечатления за тях. Разбира се предполагам е излишно да казвам, че предстоят и отделни ревюта на всеки продукт.


И няма как да не се развихря със снимките, затова ето и по-арт варианта на продуктите.



• Vichy Pureté Thermale освежаващ почистващ гел

Исках нещо освежаващо и не много агресивно с което да махам гримът от лицето си. Реших този път да пробвам нещо от по-високия клас. Спрях се на Vichy. Този почистващ гел ми се видя интересен и реших да му дам шанс. Определено почиства добре, а и съставът му ми хареса като цяло, ароматът е доста силен, но приятен. Повече подробности скоро.



Eucerin Q10 ACTIVE Дневен крем против бръчки за суха кожа

Взех този крем, защото забелязвам първите мимически бръчици или по-точно фини линии. Кремчето почти няма аромат, попива бързо и за момента ми харесва. Няма и добавени оцветители, което за мен също е хубаво. В състава му не открих и още от вредните съставки. Опаковката му е удобна и симпатична. Като действие върху бръчките все още няма резултат, но е и прекалено рано.  Направи кожата ми обаче значително по-мека и нежна, видимо по-гладка, по-блърната на вид, но повече подробности ще има в отделното му ревю. За момента наистина ми харесва, а и все пак е медицинска козметика, което за мен е за предпочитане.




Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner - Black chrome 

Тази очна линия искам от години, но все нещо ме спираше. От известно време виждам обновена опаковка и не бях сигурна, дали и очната линия вече не е изцяло черна, но за мое щастие не е. Оказа се точно графитено сивият и леко блестящ цвят, който исках! Линията е сравнително трайна, лесна за нанасяне. За момента съм я използвала няколко пъти и много ми харесва. Почни не се разпазва и не ми се отпечатва над клепача, което често ми се случва, а вярвам и на много от вас.



Catrice Camouflage cream - Ivory

Още един адски хвален и обичан продукт. Отдавна се канех да пробвам коректора, но все ми се струваше прекалено тъмен. Все пак обаче реших да си взема най-светлия от трите предлагани цвята и се оказа почти идеален на цвят. Една идея по-тъмен и жълтеникъв, но след хубаво преливане в кожата не се забелязва особена разлика. Използвам го за прикриване само на недостатъци, защото е по-сух и наитина не знам какво съм чакала до момента и защо го взимам чак сега, страхотен е!



Golden Rose Matte Top coat

Както вероятно се сещате, това също е продукт, който отдавна исках да пробвам. Матовите маникюри винаги са ми се стрували интерессни. Е, лакчето е хубаво. Един пласт е достатъчен за да направи лака доста матов. За съжаление обаче, при мен ефекта не е толкова дълготраен и връхчетата на ноктите ми започват да лъсват на същия или следващия ден, но не е нещо фрапантно. Със сигурност ми хареса и ще продължа да го използвам. Имам идеи за бъдещи маникюри.



"Морето на спокойствието", Катя Милей

На последно място, но не и по важност следва и малко интелектуален грим. :) Тази книга отдавна исках да прочета и най-накрая си я взех. За съжаление още не съм я започнала, но когато я прочета ще ви споделя мнението си за нея /ако искате/. А първото ми ревю на книга в блога можете да прочетете • ТУК


Надявам се новите ми покупки да са ви харесали и да намирате публикацията на полезна. В бъдеще ще има ревюта на почти всички /може би и всички/ продукти, където вече по-подробно ще ви разкажа за мнението и впечатленията си от тях, както и за действието им върху мен. 

Бих се радвала да ми споделите кои са вашите любими продукти от бялата козметика? А използвали ли сте някой от показаните? Кой е любимият ви дневен/нощен крем за зимния сезон?


Follow me:
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

• Your comments are important to me! I would love if you take your time and leave me some feedback :) •